2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

در ابتدا ، 7 گزینه برای خروجی ولتاژ وجود دارد.همچنین یک دستگیره وجود دارد که به شما امکان می دهد آمپر خروجی ر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در ابتدا ، 7 گزینه برای خروجی ولتاژ وجود دارد.همچنین یک دستگیره وجود دارد که به شما امکان می دهد آمپر خروجی را بین 10 تا 110 آمپر انتخاب کنید.چرخه کاری این دستگاه 30٪ در 130 آمپر است. اگر به دنبال آن هستید ، ممکن است این واحد برای شما بسیار مناسب باشد.

اگر سعی کنید آن را دنبال کنید دیوانه می شود. اما اگر می خواهید دوباره از سخت افزار موجود استفاده کنید، یا سخت افزار جایگزینی را خریداری کنید، خوب است.

و در آن حالت قصد شروع حرکت داشته باشید قطعا صدا را احساس خواهید کرد. اگر به حال صدای موتور خودرویی که منبع اگزوز ندارد را شنیدید، متوجه تفاوت فاحش این صدا زمانی خواهید شد که منبع اگزوز وجود دارد.

اگر خودروی شما از نوع کررا S یا 4S باشد و کیت قدرت تک آرت نیز سفارش داده شود سوئیچ کردن از حالتهای رانندگی نرمال به اسپورت یا اسپورتپلاس باعث افزایش 60 اسببخاری قدرت پیشرانه خواهد شد.

اما بعد از گذشت زمان، موتور خودرو به دلیل افزایش کار کمی مستهلک شده و این افزایش شتاب دیگه دیده نمی شود. کارهای کوچک را شروع کرده و با گذشت زمان به واحدهای بهتر (گران تر) پیشرفت کنید. برای تعمیر لوله های خروجی و سایر قطعات فلزی خودرو و تجهیزات کشاورزی مفید است.بسته به ولتاژ ورودی که استفاده می کنید ، 50 تا 140 یا 200 آمپر قدرت خروجی به شما می دهد.اگر از 110 ولت استفاده می کنید ، حد 140 آمپر است ، و اگر از 220 ولت استفاده می کنید ، محدودیت 200 آمپر است.Sungoldpower 200Amp MIG Welder که یک مدل ارزان است ، هیچ ویژگی فانتزی ندارد.به عنوان مثال ، هیچ صفحه LCD برای نمایش ولتاژ و آمپر وجود ندارد.

این نوع چرخه کوتاه کار را جبران می کند.کنترل کننده های ولتاژ و آمپر در قسمت جلویی به راحتی قرار گرفته اند. شما می توانید جوشکاری MIG محافظ گاز یا جوشکاری بدون شار با گاز را انجام دهید.یک کلید انتخاب کننده وجود دارد که به شما امکان می دهد بین عملیات تفنگ اسپویل و جوشکاری MIG جابجا شوید.

اما می توان گفت خاص ترین ویژگی در این محصول هوندا، صدای آن بود که به گفته بسیاری از کارشناسان تداعی کننده خودروهای فرمول یک آن دوران است. می توانید آن را در آمازون بخریدچگونه می توان لوله اگزوز را جوش داد؟

امیدوارم قبل از شروع به کار ، تجهیزات ایمنی خود را بپوشید.نحوه برش لوله اگزوز بسیار مهم است زیرا تعیین می کند که آیا لوله در انتها سر جای خود قرار می گیرد یا نه.قبل از برش ، باید نقاطی را که قرار است برش دهید اندازه گیری و علامت گذاری کنید.

۲-تیونینگ یا ریمپ در سطح استیج STAGE 2 - این ریمپ در سطح بیرون شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این بدان معناست که کار پاکسازی پس از آن بسیار کم است.بدست آوردن و حفظ قوس ، چیزی است که جوشکاران باتجربه می توانند به شما بگویند همیشه به این راحتی ها نیست ، مخصوصاً برای مبتدیان.ولتاژ گسترده Lincoln Electric دسترسی به "نقطه شیرین" که در آن قوس ایجاد و نگهداری می شود را آسان می کند.به همین دلیل حتی اگر مبتدی هستید ، جوشکاری با این دستگاه به هیچ وجه پیچیده نیست.بسیاری از جوشکارهایی که برای استفاده شخصی در نظر گرفته شده اند فقط برای فولاد نرم مناسب هستند.

اطمینان حاصل کنید که برش ها به گونه ای باشد که قطعات نهایی کاملاً در یکدیگر قرار بگیرند.پس از علامت گذاری ، از برش زنجیری یا اره برقی برای برش استفاده کنید. هنگامی که جوش های کوچک در محل خود قرار گرفتند ، جلو بروید و شکاف ها را پر کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن