فروش ماشین سنگزنی شیر اگزوز

عامل تراکم سوخت و هوا در بالای پیستون است که در کاسه احتراق رخ میدهد. 38 - عبور با توقف در مناطق یا معابری که

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

عامل تراکم سوخت و هوا در بالای پیستون است که در کاسه احتراق رخ میدهد. 38 - عبور با توقف در مناطق یا معابری که از طرف نیروی انتظامی در ساعات معین ممنوع اعلام می شود . در بسیاری از کشورها در آوردن کاتالیزور و رانندگی بدون آن تخلف سنگینی محسوب می شود و خلاف قانون است.

همچنین اگر در فصلهای گرم از ضد یخ استفاده نکنید احتمال جوش آوردن خودرو بسیار بالا میرود. در واقع به همان عامیانه بودن این اتفاق برمیگردد. روشن نشدن موتور ریپ زدن و نوسانی بودن پشت آمپر نشانه خرابی این سنسور است.

همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که این نشانه به تنهایی نمیتواند نشانه معیوب بودن واشر سرسیلندر باشد.

توضیح مشکل: متوجه می شوید که لاستیکها در لبه درونی یا بیرونی خیلی بیشتر خورده شده اند.لبه دیگر و مرکز خیلی سالم تر بنظر می رسند.

⚫ فن پشت بامی آکسیال : فن پشت بامی آکسیال از یک موتور و پروانه برای کار استفاده می کنند.

برای مثال در یک روش، این ضایعات به واحدهای ذوب مس انتقال می یابند و در این واحدها با عبور از مراحل ذوب و تصفیه به صورت لجن آندی بازیابی می شوند.

همچنین بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق باید سرویسهای دورهای را جدی بگیرید و خودرو را به دست تعمیرکاران حرفهای بسپارید.

اما اگر پس از گذشت زمانی از کارکرد موتور، همچنان اين بخارات به صورت ابری و غیر معمول از اگزوز خارج شدند، احتمال وجود خرابي در واشر سرسيلندر اتومبیل شما وجود دارد، البته این مشکل، بد روشن شدن موتور را هم به دنبال دارد و دلیل آن میتواند عدم آب بندی مناسب و خوردگی در بین واشر سرسیلندر و سیلندر خودرو باشد که در زمان روشن شدن خودرو مایع سیستم خنک کننده به داخل اتاقک احتراق و به ویژه سر شمعها نفوذ کرده و باعث عدم ترکیب سوخت و هوای مناسب و ایجاد شعله ناقص میشود.

نتیجه دمای آب به شکل سریعی بالا میرود و فنها مدام در حال کار میشوند. کمپرس موتور وارد لولههای آب سیستم خنککاری و همچنین رادیاتور میشود. اگر تعمیرکار واشر سرسیلندر را به دقت در جای خود محکم نکرده باشد این قطعه به درستی کار نمیکند و سبب سوختن آن میشود.

کمبود هوا نسبت به سوخت در زمان غنیشدن این نسبت باعث میشود که سوخت نتواند به سرعت بسوزد و در نتیجه مقداری از آن به شکل خام وارد مسیر اگزوز شده و در نهایت، گرمای این بخش میتواند باعث آتشگرفتن سوخت باقیمانده در دهانه خروجی اگزوز شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن