عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

آتشنشانها برای آزاد کردن سر او مجبور به بریدن سیستم اگزوز شدهاند. اتصالات کاربراتور مثل اتصال کاربراتور به سی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

آتشنشانها برای آزاد کردن سر او مجبور به بریدن سیستم اگزوز شدهاند. اتصالات کاربراتور مثل اتصال کاربراتور به سیلندر و اتصال کاسه زیری کاربراتور با استفاده از واشر لاستیکی که توی تصویر می بینید آببندی شده، حواستون باشه این واشر ها سر جاشون باشه، اگر دید واشر ها خاصیت خودشونو از دست دادن، پوسیده شدن، یا خدا نکرده زدین گمشون کردین، برید یه دست واشر نو بگیرید.

در همین ابتدا دقت کنید بحث ما بر سر این نیست که روغن موتور مناسب انتخاب کنید ، در انتخاب روغن موتور فقط کافی است که روغن موتور کیفیت نسبی را داشته باشد که معمولاً در ایران روغن موتور ایرانول بسیار محبوب است.

مهم زمانی است که شما میخواهید روغن موتور خودتان را تعویض کنید ، در زمان تعویض باید حتماً دقت کنید که هم فیلتر هواکش و هم فیلتر روغن 100% تعویض گردند.

البته توجه داشته باشید جنس لنت نیز در شتاب شما تاثیر خواهد داشت پس سعی کنید از لنت مناسب برای لنت کوبی صفحه استفاده کنید و بهترین جنس را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید برای اینکه بهتر متوجه شوید باید بگوییم که در زمان نصب همزمان توربوفن مکانیکی سیموتا و فیلتر هوا متاسفانه خودرو به دلیل کاهش جریان هوا کشش کافی را نخواهد داشت پس شما بایستی فیلتر هوا را حذف کنید.

توربوفن ها چند نوع هستند که شامل توربو فن های طرح که نسخه اورجینال نبوده و بسیار شکننده هستند که در فشار زیاد جریان هوا بعد از مدتی دچار شکستگی میگردند و یا اینکه بلبرینگ آنها دچار نقص میگردد ، نسخه دیگر نیز simota میباشد که خود دارای نسخه های اصل و بدل هستند.

اما از آنجایی که در خلط چینی، یک سیستم کاملا کم از رزونانس موج معکوس وجود دارد، یعنی این تنها یک بانک خالی است، همچنین بسیار نازک است، و به عنوان یک نتیجه برای موتور دو سکته مغزیاین از دست دادن قدرت تا 50٪ است و به عنوان یک نتیجه از روروک مخصوص بچه ها به طور کامل متوقف می شود سوار!

در صورتی که نسخه اصل را استفاده کنید خواهید دید که این نسخه دارای پره های بسیار روانتر نسبت به نسخه های بدل میباشند و با فشار جزئی بر روی پدال گاز شروع به حرکت میکند. علاوه بر همه اینها ، وقتی روغن یا مایع خنک کننده وارد محفظه احتراق می شود ، "کوکتل" های شیمیایی دیگر ، نه کمتر مضر ، بوجود می آیند و به هوا می روند.

توربو فن مکانیکی را متاسفانه در ایران به روش نادرستی استفاده میکنند یعنی در نصب آن اشتباهاتی وجود دارد ، این قطعه مکانیکی بایستی مستقیماً به دریچه گاز وصل گردد و جلوی فن کاملاً رو به هوای باز باشد یعنی نباید فیلتر هوا همراه با این قطعه نصب گردد.

توربوفن مکانیکی وسیله ای است که هوا را با فشار بیشتری وارد دریچه گاز میکند تا موتور در صورت نیاز به اکسیژن بیشتر بتواند گشتاور بیشتری را از خود نشان دهد و این یعنی شتاب بیشتر.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن