علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟

هرچند در ابتدا این امر باعث افزایش شتاب اولیه به مقدار ناچیز و افزایش قدرت موتور از 3 تا 7 اسب بخار می شود، و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

هرچند در ابتدا این امر باعث افزایش شتاب اولیه به مقدار ناچیز و افزایش قدرت موتور از 3 تا 7 اسب بخار می شود، ولی پس ازمدتی قدرت موثر موتور خودرو از حالت نرمال اولیه خود نیز کمتر می شود و در نتیجه این کار نتیجه کاملابرعکس می دهد.

مشکل صدا حل شد ولی 100% نه. ریمپ STAGE2 برای مشتریانی که تمایل به افزایش قدرت و شتاب اولیه خودروی خود در جاده های بیرون شهری دارد انجام می شود .

که با افزایش شتاب و سرعت اولیه و افزایش قدرت ۲۰ تا ۴۰ درصد همراه می باشد. که با افزایش شتاب و سرعت اولیه و افزایش قدرت ۱۵ تا ۲۰ درصد همراه می باشد.

که با افزایش شتاب و توان خودرو و سرعت اولیه در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد با افزایش قدرت قابل مشاهده می باشد .

تا در مواقعی که با دست اندازهای بد و غیر استاندارد که در ایران به وفور یافت می شود، مواجه می شوید شاهد این برخورد باشید. که همین امر باعث میشود تا سطح مصرف خودروها با یکدیگر متفاوت باشد. درواقع باید این سه وسیله را به کمک انتهای سیمهایشان به صورت سلسلهوار به یکدیگر متصل نمایید.

نکته مـهم درون اینجاست با اینکه یک حفاظ جهت جلوگیری از ضربه به منظور رادیـاتور روغن درون نظر گرفته شده هست اما درون صورت بروز هرگونـه آسیبی بـه رادیـاتور عملا موتور از حرکت باز ایستاده و قادر بـه طی ادامـه مسیر نمـیباشد درون صورتی کـه از سال 2004 مـیلادی اکثر شرکت های موتورسیکلت سازی اقدام بـه جایگزین نمودن رادیـاتور آبی بـه جای رادیـاتور روغنی نموده اند کـه در ایران درون طی دو سال گذشته شاید دو شرکت فقط درون رده تریل مدل ( SX200 ) اقدام بـه منتاژ این موتورها نموده اند.

وقتی جرقه قبل از بالا آمدن پیستون زده شود، پیستون درحین بالا آمدن با نیروی زیاد انفجار درون سیلندر مواجه میشود و این اختلال در زمانبندی باعث ایجاد صدای زیادی میشود. این جرقه الکتریکی مخلوط بنزین / هوا را در محفظه احتراق مشتعل می کند.

۳-تیونینگ یا ریمپ در سطح استیج STAGE 3 - این ریمپ در سطح مسابقات اتومبیل رانی انجام میشود . وضعیت اگزور ماشین و عامل بعدی ایراد در گیربکس اتومبیل است که منجر به عدم تعویض دنده به دنده های بالاتر در ماشین های اتومات و لیز خوردن کلاچ در خودرو دنده دستی میشود.

در هدرز و کیت مکش و انواع تقویت کننده های موتور دارا می باشد، خوب جواب میدهد . قدرت کم در موتور موتورسیکلت میتواند به سرعت شمعها را در موتور از بین ببرد.

در واقع این قطعه نقش مانعی دارد که از نشت مایعات موتور درون سیلندرها جلوگیری میکند. در بین رقبای هم قیمتش از لحاظ طراحی در صدر قرار دارد. طراحی سیستم تخلیه نباید با مسیر جریان هوای طبیعی در تعارض باشد.

آخرین مطالب