واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین

ناگفته نماند که بنده خودم فنی هستم و ایرادهای فراگیر این ماشین رو برطرف کرده ام. ترسیدم که نکنه به اشتباه حرف

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ناگفته نماند که بنده خودم فنی هستم و ایرادهای فراگیر این ماشین رو برطرف کرده ام. ترسیدم که نکنه به اشتباه حرفی بزنم و خودم رو ببازم ولی دیر بود، برای تصمیمگیری دیر شده بود!

ما یه سمند ef7 دوگانه سوز داریم که حالا نمیدونیم ما خوش شانسیم یا کیفیت ماشین خوبه. 51-با سلام من حدود یکسال سمند ال ایکس موتور ef7 مدل 92داشتم که صفر خریده بودم.

55-من سمند پایه گازسوز مدل 90 دارم با موتور EF7.در مورد این موتور باید بگم از عیب های محسوسش اینه خیلی لرزش داره خصوصا در دورهای بالای 4000 صدا و لرزش غیر عادی داره جوری که داخل اتاق احساس میشه .

تا به حال ۹۰ هزارتا کار کرده و خوشبختانه هنوز تعمیر گاه نرفته به جز واسه جلو بندی که اونم یک بار یا دوبار رفتیم حتی هنوز تسمه تایم هم عوض نکردیم. یک مرکز ثقل پایین و یک فرمان وارونگی بزرگ در میان جریان متراکم بین ردیف کمک می کند تا مانور.

واشر سرسیلندر یک قطعه پلاستیکی-فلزیست که مقاومت بالایی در برابر حرارت و فشار از خود نشان میدهد. در دورهای پایین نرم و خوب کار میکنه ولی در سربالایی های شدید هم صدای غیرعادی داره و ادم احساس میکنه داره فشار زیادی به موتور وارد میشه.مقداری هم روغن کم میکنه حدود نیم لیتر در هر 5000کیلومتر.از محاسنش اینه که کم مصرفه نسبت به موتور XU7 و همینطور قدرتمندتر.البته لوازم و قطعات موتورEF7 مانند تسمه تایم خیلی گرون تر از موتور XU7هستش .

اگر برای تمام قسمت های لوله از پچ استفاه می کنید، مطمئن شوید که مرکز پچ یا وصله ی مورد استفاده روی سوراخ یا قسمت نشتی قرار دارد. نظر به برخی محدودیتها در بازار و با توجه به برخی حساسیتها بر روی این قطعه استراتژیك، ایساكو تمهیدات لازم برای تامین آن در شبكه نمایندگان را در نظر گرفته و در صورت تقاضا نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و هم اكنون قطعه كاتالیست كانورتور در اكثر نمایندگیهای مجاز شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساكو)، قابل تهیه است.

54-من دی ماه94 یه پارس سال 93با 26000کارکرد خریدم انصافا خوب نگه داری شده بود .اما از بدی هاش بگم در کیلومتر 30000واشر سرسیلندرش آب رد میکرد و ضدیخ روی بدنه موتور میریخت.دیسک و صفحه موقع حرکت در شیب صدایی جیغ مانند میداد که پس از بردن به 5نمایندگی بالاخره قبول کردن بازش کنن هزارخاریش که وسطشه نیم دور تویه جای خودش میچرخید.بلبرینگ عقب لقی داشت .صدای خیلی زیاد موتور که با بردن به تعمیرگاه دیدم که پیچهای منیفولد اگزوز و بست های لوله اگزوز شل بسته شده بودند.

اون وقتی قاچاق سوخت سود داشت که گازوییل لیتری ۳۰۰ تومن بود و صاحب لنج محدودیت سهمیه مازوت نداشت و اضافه سوختش رو میبرد کویت و قطر میفروخت لیتری ۵۰۰ تومن.

آینه وسط لرزش داشت و نمایندگی می گفت طبیعیه. تقریبا تمام قسمت های باربری قطار، از آلومینیوم استفاده می شود. اما هنوزم صدای موتور زیاده.زرد شدن شیشه چراغ های جلو .نشت روغن از واشز قالپاق که با 3بار عوض کردن بازم قطع نشد بزور قالپاق موتور رو عوض کردند.ترمزها هم با وجود لاستیک 205کره ای رودستون عملکرد مناسبی ندارند حتی چرخهای عقب رو رگلاژ کرده و هواگیری absرو با دیاگ انجام دادم.

موتور خودرو شما همیشه در فضایی که با نام محفظه احتراق شناخته میشود، کار میکند و در موتور سیلندرها در حال سوزاندن سوخت هستند. تحویل کالا درب منزل یا محل کار در شهرستان های کشور به صورت زمینی کمتر از 20 ساعت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن