عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

با این حال ممکن است به هر دلیلی دستگاه دیزل ژنراتور ما دچار مشکل و وقفه در کارکرد درست شود. پس از تعيين ضرايب

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

با این حال ممکن است به هر دلیلی دستگاه دیزل ژنراتور ما دچار مشکل و وقفه در کارکرد درست شود. پس از تعيين ضرايب و انجام تستها نتايجي ارائه شدهاند كه مثلاً به هر خودرو امتيازي بين 0 تا 100 داده شده است.

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالا بنزین به موتور ارسال نمی شود و لوله ها گرفته است بنابر این لوله ها را بررسی کنید تا در صورت وجود گرفتگی، آن را برطرف کنید . وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالا شمع ها خراب هستند.

اگر مشکل برطرف نشد ، شمع ها را تعویض کنید . برای رفع مشکل داغی شمع ها ابتدا دهانه پلاتین را تنظیم کنید و در صورت رفع نشدن مشکل داغی، شمع های مناسب را جایگزین نمایید .

برای رفع این مشکل مخزن را کاملا تخلیه، پاکسازی کنید و نهایتا بنزین خالص جایگزین نمایید . برای رفع این مشکل شمع ها را بشویید و سپس پلاتین را تنظیم کنید و در مدار قرار دهید.

این نوع لیفتراک ها به صورت برقی شارژ شده و با کم ترین هزینه و بیش ترین کارایی مشغول به انجام وظیفه می شوند. شمع ها داغ می شوند. ایشان با هدف کمک به پاکیزگی محیط زیست ترک اتومبیل کرده بودند و به نظر می رسید که نبود آن در زندگی ایشان محدودیتی به وجود نیاورده بود.

تست اولیه قاعدتا روی خط استارت و در مسیر مستقیمی ۱ کیلومتری بود که قاعدتا به بیش از ۴۰۰ متر آن نیاز نداشتیم. اين شيلنگ يك شيلنگ باريك و سياه رنگ است كه به مرور و يا بدليل ورود ناخاصي هاي ناشي از تعمير در مسير گردش راياتور به آن وارد مي شوند و عمده مشكل از همين جا بوجود مي آيد در اكثر موارد همين شيلنگ اشكالات عمده اي رو ببار مياره.

اگر به حالت عقربه های ساعت بچرخد؛ فن مذکور بعنوان فن مکنده است و در دو حالت اگزاست فن سانتریفیوژ ( هواکش حلزونی ) یا هواکش آکسیال (محوری - دیواری) تولید می گردد.

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالا بنزین کافی نیست وجود ندارد یا با آب مخلوط شده است . دمای موتور بالاست یا به زبان عامیانه موتور داغ کرده است . محفظه های احتراق موتور آلوده اند .

می توانید موتور را باز نموده و دوده و جرم های تک تک محفظه های احتراق را تمیز نمایید. در این صورت دود حاصل از احتراق به سختی از خودرو خارج می شود وباعث ریپ زدن می شود. Types 316 ، 321 - همانند 304 از این موادا نیز در برخی موارد استفاده می شود که خاصیت شیمیایی و مقاومت حرارتی ویژه ای دارد.

سیستم تهویه کارتر نیز با خارج کردن گازهای تجمعیافته در محفظه روغن که ناشی از رد شدن کمپرس از رینگ پیستون است، مانع تشکیل شدن لجن و دوده در محفظه کارتر میشود و بخارات جمعشده که عمدتا سوخت نسوخته است، دوباره در پیشرانه میسوزد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن