دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟

در نگاه اول ظاهری براق، پرقدرت و دارای یک شاسی زیبا، تناسب رنگ قرمز و سشکی و سفید که شما را خیره مـیکند و نسب

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در نگاه اول ظاهری براق، پرقدرت و دارای یک شاسی زیبا، تناسب رنگ قرمز و سشکی و سفید که شما را خیره مـیکند و نسبت بـه تمام موتور های هم رده خود درون بازار یکی از گذینـه هایی خواد بود کـه بدون شک نظر شما را جلب خواهد کرد.

1963: ریسرهای کاواساکی با موتورسیکلت Kawasaki B8 مقامهای اول تا ششم را در مسابقه موتوکراس کلاس 125 سیسی که در ژاپن برگزار شد از آن خود کردند. حداکثرمقاومت الکتریکی سنسور حدود 25KΩ و حداقل مقاومت آن تا حدود 1KΩ در شرایط حداقل و حداکثری اکسیژن داخل اگزوز می رسد.

شرکت صنایع هواپیمایی کاواساکی کار ساخت انجین موتورسیکلت را در سال 1949 آغاز کرد که در 1952 به سرانجام رسید و تولید انبوه آن در 1953 آغاز شد. به گفته اتحادیه ملی حفاظت از آتش (NFPA)، سهم آتش سوزی خودرو از کل آتش سوزی های گزارش شده، 20 درصد است؛ بنابراین ارزش آن را دارد که راه های کاهش ریسک آتش سوزی در خودرو را بدانیم.

در 1954، کاواساکی برای نخستین بار یک موتورسیکلت کامل را تحت نام Meihatsu تولید کرد که نام یک شرکت تابعه “صنایع هواپیمایی کاواساکی” بود. 1954؛ تولید نخستین موتورسیکلت کامل کاواساکی تحت نام میهاتسو (Meihatsu) که از واحدهای تابعه “صنایع هواپیمایی کاواساکی” بود.

در ابتدا شرکت “صنایع هواپیمایی کاواساکی” (Kawasaki Aircraft) (که بعدا با دو شرکت دیگر کاواساکی ادغام شده و مجموعا شرکت “صنایع سنگین کاواساکی” را شکل دادند) موتورسیکلتهایی را تحت نام مِگورو (Meguro) تولید میکرد.

با پایان یافتن جنگ جهانی دوم و اشغال ژاپن توسط آمریکا، فعالیتهای صنعت هواپیمایی این کشور که عمدتا هواپیماهای نظامی تولید می کرد به مدت هفت سال تا سال 1952 متوقف شد.

هر کدام از این بخشها شامل رانندگی در فازهای مختلف از جمله: ایستادن، شتاب گیری و ترمز است. تا حد امکان سعی کنید برای شروع کار، خودرو خود را در یک مکان مسطح پارک کنید و جک بزنید تا جک بتواند وزن ماشین را تحمل کند.

در سال 1962، مهندسین کاواساکی در حال ساخت یک انجین چهار-زمانه برای خودروهای کوچک بودند. برخی از این مهندسین را به کارخانه مگورو منتقل کردند تا روی Meguro K1 و SG کار کنند که یک انجین تکسیلندر 250 سیسی با سوپاپهای بالاسری بود.

اما به هر ترتیب اکس6 به لطف فناوری های روز این چالش را نیز پشت سر گذاشته و مشکل چندانی برای راننده ایجاد نخواهد شد. در سال 1960، کاواساکی کار ساخت کارخانه اختصاصی تولید موتورسیکلت را به اتمام رسانده و Meguro را به مالکیت خود در آورد.

گازهای خروجی اگزوز را انجام می دهد. Meguro Manufacturing یک شرکت سازنده موتورسیکلت بود که اوضاع خوبی نداشت و از این رو با صنایع هواپیمایی کاواساکی وارد شراکت شده بود. 1969؛ ادغام کشتیسازی کاواساکی، خودروهای ریلی کاواساکی و صنایع هواپیمایی کاواساکی در “صنایع سنگین کاواساکی” با 26 هزار پرسنل و با آورده نقدی بالغ بر 28 میلیارد ین.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن