دلیل اصلی خروج دود آبی و سفید از اگزوز ماشین

تنظیم کننده ولتاژ ژنراتور سپس این جریان DC را به مجموعه ای از سیم پیچ های ثانویه در استاتور ، معروف به سیم پی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تنظیم کننده ولتاژ ژنراتور سپس این جریان DC را به مجموعه ای از سیم پیچ های ثانویه در استاتور ، معروف به سیم پیچ های اکسایتر اعمال و تغذیه می کند.

وجود یک اتصال سریع مطمئن برای کمپرسورهای هوا دقیقا همان تفاوت میان یک کمپرسور باکیفیت و یک خطر جدی است و می تواند به مصرف کننده در افزایش تأمین هوای کمپرسور و چه بسا در مدیریت اتصالات پیچیده تر کمک کند.

ضرابی: بگذارید برای حسنختام بحث، نکتهای را بگویم. برای حفظ سلامتی سیستم تعلیق خودروی تان، قبل از رسیدن به دست انداز سرعت را کم کنید ولی به هیچ وجه روی دست انداز ترمز نکنید تا به خودروی شما ضربه زیادی وارد نشود.

ماده 56 ـ يدك ها وشبه يدك هائي كه ظرفيت آن هااز1400كيلوگرم زيادتر است بايستي داراي ترمزي باشند كه راننده بتواند بوسيله آن يدك را متوقف سازد. برای کسانی که به دنبال حرفه ای شدن هستند ، Lotos TIG200ACDC مکانی عالی برای شروع خواهد بود.(مشاهده تصاویر بیشتر)جدا از اینکه یکی از ارزان ترین جوشکارهای کلاس خود است ، یادگیری و استفاده از آن بسیار آسان است.

یکی از اصلیترین و رایجترین نوع خرابی که باعث میشود افراد به سراغ خرید کاتالیزور پژو 405 بروند؛ گرفتگی بیش از حد شبکههای آن است. توضیح مشکل:پدال ترمز خیلی سخت شده است و ترمز گرفتن کار دشوار .

یک نوع بیماری خون که خیلی رایج نیست و کمی از افراد درگیرش میشن. خودرو نیز از این قاعده خارج نیست و آنچه به عنوان خروجی از آن مشاهده میکنیم، توان تولیدی پیشرانه جهت حرکت است.

با یادآوری چندین شب پیش و سردرد های مضمن و کلافه کنندم سرم رو به بالا و پایین حرکت دادم و زیر لب "آره" ای زمزمه کردم. ترس توی دلم هزاربرابر شد و احساس کردم با جوش و خروش توی چشمهام دمید و دکتر تیزبین مقابلمم هم این رو فهمید!

این نگاه دقیق دکتر و این اخم غلیظ کمی دلم رو به رعب و وحشت دعوت میکرد و افکارم رو پراکنده تر. سکوت کرده بود و نگاهش رو به یک سری کاغذ و آزمایش سوق داده بود.

با باز کردن سوئیچ رله فعال شده و پلاتین های آن وصل می شود در این موقع از فیش شماره 30 برق از جعبه فیوز برق دریافت کرده و عمل کننده های کنیستر شیر خلعی EGR ، سوپاپ هوایی دور آرام و انژکتورها تغذیه می شود .

بنابراین ، با صرفه جویی کمی در کاهش وزن ، یک صدا خفه کن جدید باید از یک لوله آلومینیومی با ضخامت 3 میلی متر ساخته شود. هر چند کاتالیزورها عمری به قدمت عمر خودرو دارند اما در برخی موارد و با بروز برخی مشکلات ناخوشایند و اتفاقی، عملکرد آنها دچار اختلال میشود.

آخرین مطالب