خرید هدرز نیازپرداز

مجموعه هدرز توسط کارگاه تیونینگ Muscle Cars ساخته شده و قطر خروجیهای اگزوز که در طرفین بدنه واقع شدهاند به ۴

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

مجموعه هدرز توسط کارگاه تیونینگ Muscle Cars ساخته شده و قطر خروجیهای اگزوز که در طرفین بدنه واقع شدهاند به ۴ اینچ میرسد. همانگونه که در شکل بالا مشاهده کردید ، قطعه ای قبل از کاتالیسور در داخل لوله اگزوز ، قرار دارد که به انتهای آن ، سیم و سوکت وصل می باشد ، نام این قطعه ، سنسور اکسیژن می باشد ، در خودروها ، این قطعه قبل از کاتالیسور در داخل لوله اگزوز قرار می گیرد و با اندازه گیری مقدار اکسیژن موجود در دودهای خروجی از سیلندر ، اطلاعات به دست آمده را به کامپیوتر خودرو ارسال می کند و کامپیوتر خودرو با محاسبه و تنظیم سایر عملگرهای خودرو ، بهترین عملکرد را برای کار موتور خودرو ایجاد می کند.در شکل زیر ، یک نمونه سنسور اکسیژن را می بینید. در آخر عملیات چکسام گیری انجام می شود و دوباره توسط دستگاه پروگرامر بر سخت افزار کامپیوتر ریخته می شود. در سرعت 130 کیلومتر قصد توقف خودرو را داریم، گرچه چرخهای عقب خودرو به سیستم ترمزهای دیسکی مجهز نشدهاند اما با توجه به آنکه چرخهای جلو از نوع دیسکی و دارای ترمز ضدقفل ABS هستند خودرو به راحتی و بدون هیچ مشکلی متوقف مي شود.

در ضمن من هم علامه دهر نیستم دوستان و اساتید محترم هرجا از حرفام و نوشته هام دچار ایراد بود لطفا سریعا اصلاح کنید. طراحی خاص و سطح صیقلی هدرزها که معمولا از جنس فلزاتی چون فولاد، استیل و آلیاژهای بسیار گران قیمت ساخته میشوند به خروج سریع و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد به قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه خودروهای معمولی می افزاید. به همین دلیل است که بسیاری از رانندگان متوجه می شوند موتور با هدر قدرت و گشتاور بیشتری دارد. اما اگر علاوه بر مسابقات قصد استفاده از خودروی خود را در شرایط معمولی و در شهر نیز دارید، پیشنهاد می کنیم به جای حذف آن، از یک کاتالیست جدید و تمیز استفاده کنید تا بتواند با قدرت بیشتری هوا را به بیرون منتقل کند. مصرف سوخت کمتر، شتاب اولیه بهتر، لرزش موتور کمتر، آلایندگی کمتر، قدرت حرکتی بیشتر و… برای سرعت بیشتر در خودرو های داخلی نیازمند به تغییر ارتفاع هستیم. حجم زنی بلوک سیلندر نیازمند نصب بوش خواهد بود که نصب آن باید با دقتی بالا صورت پذیرد تا مشکلاتی نظیر رد کردن کمپرس و روغن سوزی در مدتی کوتاه در آن ایجاد نشود.

این نسبت هرگز نباید بهم بخورد.در صورتی که میزان ترکیب سوخت به هوا بهم بریزد پیشرانه دچار خام سوزی و یا احتراق زودرس می شود، در نتیجه آلایندگی خودرو افزایش پیدا کرده و موتور نامنظم کار می کند. بنزین هایی با عدد اکتان بالاتر تقریباً از اشتعال زودهنگام جلوگیری می کنند، لذا موتورهایی با عملکرد بالا به بنزین اکتان بالا نیاز دارند و این موتورها برای دریافت قدرت بیشتر از نسبت تراکم بالاتری استفاده میکنند. کاتالیست در خودرو نیز که برای تصفیه هوای موتور در اگزوز تعبیه می شود، خود یک عامل مهم در کاهش شتاب و قدرت خودرو است که در خودروهای اسپرت معمولا از آن استفاده نمی شود. از آن جایی که ریمپ سبب افزایش راندمان خودرو می شود، می توان گفت که به نوعی منجر به تقویت خودرو خواهد شد؛ اما تقویت خودرو چیزی بسیار فراتر از ریمپ کردن است و علمی است که علاوه بر تغییرات نرم افزاری، سخت افزار خودرو را نیز در بر می گیرد. خودروهایی که با سوختهای فسیلی کار میکنند برای تکمیل فرایند عملیات احتراق در داخل موتور احتیاج به قطعهای دارند که با ایجاد جرقه این کار را انجام دهد؛ این وظیفه به شمع (به انگلیسی Sparking Plug) محول شده است.

در این مرکز با استفاده از نرم افزارهای اورجینال، چکسام گیری به صورت آنلاین انجام شده و هیچ آسیبی به موتور خودرو شما وارد نخواهد شد. برخی افراد با استفاده از برنامه های کپی اقدام به ریمپ خودرو می کنند که این کار صدمات جدی به موتور وارد کرده و باعث بروز ایرادات اساسی در برنامه می شود. البته می توان فنر فابریک خود خودرو را هم برید اما این کار باعث سواری خشک و آسیب به کابین می شود. به دلیل شکل جعبهای شکل و کاپوت عریض و کشیده، در هنگام بالارفتن از شیبهای تند با کمی مشکل دید مواجه بودیم که البته با مدتی رانندگی با این خودرو، قلق آن دستتان خواهد آمد. البته سعی بر آن بوده که مجموعه داشبورد دست نخورده باقی بماند و در همین راستا مجموعه نشانگرهای کلاسیک فورد فالکن نیز سر جای خود حفظ شده اند. تنها ایراد آن این است که فقط در یک شهر قابل استفاده بوده و در صورت تغییر مکان باید مجددا ریمپ شود.

آخرین مطالب