ماشین فیلتر اگزوز

این اصطکاک روی تسمه باعث ایجاد گرما می شود و بوی لاستیک سوخته راه می اندازد. هم در روغنسوزی و هم خام سوزی با

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این اصطکاک روی تسمه باعث ایجاد گرما می شود و بوی لاستیک سوخته راه می اندازد. هم در روغنسوزی و هم خام سوزی با تجمع هیدروکرنهای نسوخته در مسیرهای تنفسی موتور روبرو هستیم که میتواند در اندازهگیری مقادیر فیزیکی و شیمیایی توسط حسگرهای خودرو آشفتگی ایجاد کند و باعث تصمیمگیری اشتباه توسط ECU یا واحد کنترل الکترونیکی موتور شود.

صدای خودروهایی که از Straight Exhaust استفاده میکنند خالص به نظر میرسد؛ و این مزیت میتواند در پیست اتومبیلرانی جذاب باشد.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این حالت که البته دلایل دیگری نیز میتواند منجر به پیش آمدن آن شود، بکفایر نام دارد که امروزه میتوان آن را در خودروهای استاندارد پرقدرت موتور عقب نیز دید. اگر در این قسمت چیزی نصب کرده اید که باعث جابجایی شیلنگ می شود، ممکن است موجب شود شیلنگ در معرض گرما قرار گیرد.

اگر روغن موتور شروع به نشت کردن در لوله اگزوز موتور کند، باعث می شود بوی لاستیک سوخته به مشام برسد. اگر یکی از دستگاه هایی که از تسمه متحرک استفاده می کند، مثل آلترناتور، پمپ هوا، پمپ آب یا کمپرسور AC، قفل شود، تسمه متحرک میچرخد ولی دستگاه متوقف می شود.

راه حل: تسمه متحرک خراب باید تعویض شود و دستگاهی که متوقف شده باید تعمیر یا تعویض شود. راه حل: شیلنگ را جابجا کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. با پارت جنیون همراه شوید تا بوی لاستیک سوخته در خودرو و دلایل آن!

این بو با یک صدای جیغ هم همراه است. اگر موقع شتاب گرفتن، صدای خودروی تان مانند اتومبیل های مسابقه است، احتمالا یک سوراخ در اگزوز وجود دارد. حال آن را به پشت بلندگو (در واقع میکروفون بلندگو) بچسبانید.

تیپ 5 را خودرویی تند و تیز می دانند و این ذهنیت اشتباه هم نیست. وقتی یکی از شیلنگ های لاستیکی زیر کاپوت شل یا پاره می شود و یا به قسمت داغ موتور می چسبد، لاستیک آن بعد از مدتی شروع به سوختن می کند.

اگر چنین پدیده ای وجود داشته باشد تنها هنگام شروع و ناپدید شدن هنگام رانندگی موتور، تنها با شروع سرد، هنگام افزایش درجه حرارت، متصل می شود کار عادی موتور باید بهبود یابد. 2. سنسورهای موتور - سنسورهای مختلفی حاکی از پارامترهای مهم مانند فشار روغن ، دمای خنک کننده ، ولتاژ باتری ، سرعت چرخش موتور و مدت زمان کار ژنراتور است.

بهتر است هر شش ماه یکبار، تسمه محرک ماشین خود را بررسی کنید و مطمئن شوید نیاز به نعویض ندارد.

وضعیت گیره ها را هم بررسی کنید و در صورت شل بودن، آن را محکم کنید. این تعلیق که به ادعای کمپانی سبکتر شده است از ساختاری مستقل تبعیت میکند و در محور جلو مک فرسون با ساختار اتصالی دوگانه و توپی های اشتراکی و در عقب از نمونه 5 اتصالی است که به کمک فنرهای مارپیچ، ضربه گیرهای جاذب، و میله تعادلساز (22 میلیمتری در جلو و 19 میلیمتری در عقب) مجهز شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن