2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

البته اكثرا دوستان كوير راديسون رو پيشنهاد ميدن اما اگه يكي از دوستان كامل توضيح بده خيلي ممنون ميشم. اما پس

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

البته اكثرا دوستان كوير راديسون رو پيشنهاد ميدن اما اگه يكي از دوستان كامل توضيح بده خيلي ممنون ميشم. اما پس از گذشت چند دقیقه این عمل میعان متوقف شده و دیگر آبی از اگزوز خودرو خارج نمیشود.

حال به مدت ۱۵ دقیقه در دنده های مختلف این به حالت پرگاز حرکت می کنیم تا شرایط مختلف و نوسان آن برای ECU تفهیم شود.

نشتی برق یا اصطلاحاً برق دزدی سیستم، که دلیل آن می تواند فرسوده شدن وایرها، کهنه شدن یا مناسب نبودن شمعها باشد.۳. ولی تو اتوبان اگه باد شدید بهتون بخوره امکان واژگون شدن رو دارید و انحراف از مسیر ولی ویو این مسئله رو من تاحالا ندیدم داشته باشه دلیلشم فکر کنم بخاطر ایرودینامیک تر بودنشه !

به نظر بنده طراحي سورن متوازن تر از دناست و تنها آپشن افزوده دنا وجود مانيتور و کروز کنترل هست و در بازار فعلي و در رنج قيمتي زير 40 ميليون داخلي، سورن ef7 ميتونه گزينه ي خيلي خوبي براي يک خانواده باشه.

عصر ایران- پیش از این 2 پروژه تیونینگ از خانواده راکت 900 برابوس را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیات آن در لینک 1 و لینک 2 قابل دسترسی است. بهمین دلیل اگه خدایی نکرده میل لنگ ببره باید حتما موتور باز بشه و از رویه نمونه شرکت براتون بفرسته !

اگر برخی از موتورها و خودروها را می بینید که بسیار دود می کند مشکل از اگزوز به درد نخور آنها است که راننده به آن به جای دور انداختن چنین نمونه لوازم یدکی، در خیابان راه می افتد و مردم و شهروندان دیگر را دچار مشکل می کند که این اصلا کار درستی نیست.

تبصره 2 ـ چنانچه فاصله دو محور مجاور از يكديگر كمتر از دو متر باشد، آن دو محور را روي هم محور زوج نامند و اگر فاصله از دو متر بيشتر باشد هر كدام محور منفرد محسوب ميشود. شرکت کویر 1500 کیلومتر گارانتی موتور داره که هر نقصی داشته باشید تعویض می کنن !

ظاهری هم که دقیقا ویو هستش و اگه کامل می خواید کسی متوجه نشه موتورتون طرح ویو هستش می تونید "رادیسون" بخرید و برچسب و پوسته انجین "honda" بخرید و تعویض کنید و اصلا کسی نمی فهمه !

برای مثال "کویر" مدل "رکورد" : یکی از دلایل بدی این موتور اینه که انجین این موتور رو یککارخونه ی خاص نمیزنه ! با در نظر گرفتن این که ترموستات در یک خودرو نسبت به دیگر اجزای موتور کار سختتری انجام میدهد حضور آن در لیست تعمیرات سال گذشته جای تعجبی نداشت، این سیستم در مناطق گرم بیشتر خراب میشود و با ۲.۱۸ درصد از تعمیرات در مکان هشتم قرار میگیرد.

لازم به ذکر است که کاتالیزور خودرو میتواند اکسیژن اضافی را در اگزوز ذخیره و در مواقع بعدی از آن استفاده کند. هیدروکربن ها : این ترکیب توسط بنزین اضافی که در موتور سوخته نشده، ایجاد می شود. و 3 4 تا کارخونه می زنن !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن