برنامه صدای اگزوز ماشین ها

به خاطر اینکه فلزات حتی بعد از چندبار بازیافت خواص فیزیکی خود را از دست نمی دهند. سواری آن بیش از حد محکم است

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

به خاطر اینکه فلزات حتی بعد از چندبار بازیافت خواص فیزیکی خود را از دست نمی دهند. سواری آن بیش از حد محکم است و حتی در ترمزهای آرام، احساس می شود که چرخ ها با سطح زمین تماس ندارند.

از چه کسی باید بابت هوای پاک تر شهرها و خیابان ها تشکر کنیم؟ لازم به ذکر است که علاوه بر سبک بودن این جنسیس به اندازه 143 کیلوگرم نسبت به کامارو، شتاب 0 تا 100 آن 0.3 ثانیه بیش تر از کامارو است.

تعویض دنده ها بسیار عالی است و سریع انجام میگیرد. در این اگزوز به جز منبع از دو منبع داخلی استفاده گردیده که در زمان ورود گاز با فشار بالا به منبع و بروخورد با لایه ها و عدم فشار منفی و کاهش حرارت ، سبب کوبش صدای موتور شده و سایلنت سازی را انجام میدهد.

ايراد بعدي باز هم از جلوبندي بود که بوش ها و طبق ها با گارانتي تعويض شدند ولي هزينه ميزان فرمان رو ازاد از بنده دريافت کردند. چیدمان پدال ها به طورکامل مناسب است و سطح داخلی آن به شکلی زیباتر، البته همانند کامارو سفت و پلاستیکی است.

گیربکس خودرو، حرکات ناگهانی از خود بروز می دهد و این که با هر بار تعویض دنده، سر شما به عقب پرتاب می شود که این مسئله، بسیار آزار کننده است.

صندوق عقب جنسیس کوپه، شبیه یک چمدان فلزی بزرگ است که 0.28 مترمکعب جا دارد، در حالی که این حجم برای کامارو 0.31 مترمکعب است. اتاق بی صدا .رینگ 20 پورشه ای انداختم روش به ارزش 35 تومن و کیت اگزوز به ارزش 20 تومن .ماشین به خاطر سقوط مصالح ساختمان .سقفش رنگ شده و مابقی بخاطر زیبایی و یک دست شدن رنگ .

این هیوندای کوپه در واقع یک خودروی عضلانی است. است. این خودرو همانند رقیبش از سطح ایمنی قابل توجهی برخوردار شده است و همانند آن، با پشت سر گذاشتن چندین تست، موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی کامل از سازمان یورو شده است.

صندلی های جلو، محکم و زیبا هستند و زمانی که راننده بر روی آن می نشیند، حس تسلط کامل در پشت فرمان دارد.

در اصل، هیچ خودرویی نباید در مقابل تلاش راننده برای حرکت نرم و آرام مقاومت کند. با افزایش سرعت، صدای موتور به صورت متناوب قطع و وصل می شود و توجه راننده را بیش تر جلب می کند. بهعنوان نمونه کیشیرو تویودا در سال ۱۹۳۷ نخستین خودرو شرکت تویوتا را تولید کرده و پای ژاپنیها را نیز به صنعت خودروسازی جهان باز کرد.

با وجود کسب نمرات عالی، جنسیس به دلایل متعدد به کامارو خواهد باخت. با وجود این که فرمان جنسیس کمی سنگین است، ولی تیزی آن به قوت خود باقی است و در ورود به پیچ ها، از کامارو سریع تر عمل می کند.

آخرین مطالب