منبع اگزوز کوماتسو - قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات اگزوز ماشین های راه سازی

پس اگر براحتی باز نشد، جایی آن را باز کنید که امادگی شکستن آن را داشته باشد. اما دود خارج شده از اگزوز با رنگ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

پس اگر براحتی باز نشد، جایی آن را باز کنید که امادگی شکستن آن را داشته باشد. اما دود خارج شده از اگزوز با رنگی که می فرستد در تلاش است تا به شما چیزی بگوید که جایی مشکلی هست.

در اصل ، بسیاری از دارندگان خودرو توجه خاصی به دود لوله اگزوز ندارند ، اگر مقدار آن پس از گرم شدن کامل خودرو کاهش یابد و در حین حرکت دود به طور کامل از بین برود. از سمت دیگر در صورت پیدایش احتراق ناقص در موتور گازهای خروجی از اگزوز به رنگ های متفاوتی در میآیند که هر کدام از این رنگ ها نشانگر وجود نوعی مشکل در کارایی موتور است.

ابتدا این که تولیدات ناشی از احتراق صدمات متعددی را به محیط زیست اطراف ما وارد می نماید، به نحوی که بعضی از این گازها و به ویژه هیدرو کربن ها به لایه های فوقانی جو هم رخنه کرده و استدلال تشکیل باران های اسیدی میگردند که بارش این مدل باران ها برای ساکنان کره زمین و گیاهان خیلی زیان آور است.

با این حال ، باید در نظر داشت که احتراق بنزین نه بر روی اکسیژن خالص ، بلکه با کمک هوای معمولی ، در بیشتر قسمتها از نیتروژن انجام می شود.

اگه آب بریزین روش ; بااینکارتون سریعا” خنک میکنن موتور رو و انقباض سریع رو بوجود می آورین که باعث میشین قطعات به هم بچسبه و با حرکت پیستون ها درداخل سیلندر خراشهای خیلی بدی روی سیلندر و دیوارش بوجود میاد…

بسته به کیفیت سوخت، استهلاک بیش تر از حد قطعات داخلی موتور، طرز رانندگی و حالت آب و هوایی غیر مناسب کارایی موتور از وضعیت استاندارد بیرون شده و دودهایی به رنگ های گوناگون از اگزوز آن بیرون شود که گهگاه رانندگان این جور خودروها با برخورد و اعمال برخورد با پلیس هم روبه رو گردند.

البته این نوع ضریب دنده که به اصطلاح Close Ratio نام دارد به دلیل این در موتورسیکلت های کراس استفاده می شود که در مسیرهای خارج از جاده یا آفرود کشش مناسب را داشته باشند.

واشر سرسیلندر که بین سرسیلندر و بلوک موتور نصب شده فشار سیلندر در موتور را در بهترین حالت حفظ میکند.انواع واشر سرسیلندر ها یک زینگ ویژه آب بندی دارند که برای همین کار استفاده میشود.

هر یک از این موارد تفاوت های ظریف خود را دارد: یا سوخت به طور ناقص می سوزد ، یا سیلندرها تامین می شوند ، و گاهی اوقات روغن. علاوه بر این ، هر سیستم فیلتر با گذشت زمان فرسوده می شود و در نتیجه سمیت دود خروجی از لوله اگزوز خودرو را افزایش می دهد.

رنگ و قوام دود از لوله اگزوز را می توان با طراوت نفس انسان مقایسه کرد - یک ارگانیسم سالم (چه از نظر بیولوژیکی و چه از نظر مکانیکی) بخارهای تمیزتری را نسبت به یک بیمار بازدم می کند. در صورت مشاهده نشتی روغن از اتصالات لولهها سریعا نسبت به رفع ایراد اقدام نمایید.

آخرین مطالب