بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

این لوله، گازهای دو سیستم اگزوز را با هم مخلوط می کند. نکته دیگر هم نداشتن خنککننده گیربکس است که باعث میشود

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این لوله، گازهای دو سیستم اگزوز را با هم مخلوط می کند. نکته دیگر هم نداشتن خنککننده گیربکس است که باعث میشود پس از گذشت چند ساعت در ترافیک شتاب خودرو کمی کاهش پیدا کند و دندهها کمی کندتر تعویض شوند؛ موضوعی که در مزدا3جدید رفع شده است.

اما سیستم خنککننده نینجا نیز تغییراتی را به همراه داشته و شبکه رادیات آب خنک آن به شکل یک فرم مثلثی کندویی شکل در آمده که در نوع جالب توجه است.

اما نینجای جدید به وضوح از تصاویر محدودش مشخص است که ارتقا کیفیت رنگ، آلیاژ، فایبرگلاس و فیبر کربن بکار رفته در آن افزایش چشمگیری داشته و کیفیت ساخت و قطعات مرغوبتری پیدا کرده.

کیفیت و قدرت سیستم ترمز آن با توجه به تجربه نسلهای قبلی کاملاً قابلاطمینان هستند. نسل قبلی صفحه نمایشگر کاملاً دیجیتال داشت ولی نسل جدید دوباره به ترکیب مبتکرانهای از دیجیتال و آنالوگ رو آورده.

احتمالاً در آیندهای نزدیک شاهد ورود آن به کشور عزیزمان ایران نیز خواهیم بود که جایگزین نسل فعلیاش خواهد شد.

ناک به حالتی گفته می شود که در آن مخلوط سوخت و هوای موجود در سیلندر زودتر از زمان جرقه زنی شمع منفجر می شود. با چرخش به پشت خودرو آلپینا، چراغ خطرهایی را می بینید که میتوان گفت منحصر به این مدل است.

استفاده از اگزوز هوشمند در فر باعث می شود که تهویه داخلی فر به خوبی انجام شود. 1. Dissipative صدا خفه کن: این نوع از صدا خفه کن با استفاده از عملکرد جذب صدا از مواد جاذب صدا و یا ساختار را به سر و صدا تکثیر در امتداد خط لوله با فاصله لاغر ، بنابراین به عنوان برای رسیدن به هدف کاهش سر و صدا.

همین موضوع در کنار افزایش مشخصات فنی، مسئله افزایش قیمت آن را اجتنابناپذیر میکند. البته در مورد قیمت آن نمیتوان فعلاً نظری داد چون قیمتی از سوی کمپانی اعلام نشده.

دیگنیتی به لیست کاملی از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی مجهز شده که میتوان گفت متناسب با قیمت آن است. کاتالیزور با پنجه ای به اگزوز متصل است که با باز کردن آن پیچ، کاتالیزور از دو قسمت متصل شده جدا میشود.

آب و مواد خارجی و آلودگی ها ممکن است در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری و نیز هنگام استفاده (داخل باک موتور) وارد سوخت شده و آن را آلوده سازند. تبصره 3 ـ متخلفين از اين مقررات ضمن الزام به اجراي تبصره 2 ملزم به پراخت حداكثر جريمه قانوني تخلف عدول از مقررات و پرداخت خسارت وارده به راه ميباشند كه توسط سازمان راهداري و حمل و نقل جادهاي برآورد خواهد شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن