اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

کيهاني يادآور شد: به علت اينکه اين تراکتور درحالت ايستاده انرژي مصرف نمي کند و همچنين به علت حذف سيستم هاي مک

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

کيهاني يادآور شد: به علت اينکه اين تراکتور درحالت ايستاده انرژي مصرف نمي کند و همچنين به علت حذف سيستم هاي مکانيکي انتقال قدرت، بازده نهايي آن حدود 75 درصد است، درحالي که به رغم قرن ها توسعه و بهبود، بازده نهايي تراکتورهاي فسيلي فقط حدود 15 درصد مي باشد.

ظاهر خودرو که امری سلیقه ای است، در مورد افزایش شتاب نیز باید بگوییم که اگر اندازه هر یک از قسمت های سیستم خروجی دود، متناسب با سایر قسمت ها و طراحی خودرو نباشد، نه تنها خودرو شتاب نمی گیرد، بلکه دچار کاهش قدرت و شتاب هم می شود.

لازم به یادآوری است که در ساخت یک سیستم اگزوز "آرام" ، این منجر به افزایش وزن کل ساختار می شود.

یعنی خریدار بدبخت که یه کاویان صفر خریده , بعد از یک ماه متوجه میشده که ماشین داره روغن کم میکنه .

در صورتی که برای شتاب دادن به ماشین به صورت اشتباه پدال گاز را فشار دهید و اشتباهی به آن شتاب دهید ایرادی در موتور رخ خواهد داد. سیستم اگزوز چند منظوره است ، علاوه بر گاز خروجی ، همچنین برای کاهش سطح سر و صدا و خنثی سازی گازهایی که در حین کار موتور و احتراق سوخت به دست می آید طراحی شده است.

این مدل هم با مه شکنهای LED، دو خروجی اگزوز و رینگهای ۱۸ اینچی متمایز میشود. این می تواند کمی طول بکشد. در "کاوازاکی 250 نینجا" قدرت موتور با رده متوسط است که کمی کوچکتر از که از 4 سیلندر "chetyrehsotok"، که، به نوبه خود،، البته، قدرت موتور اهمیت بیشتری دارد.

● به هوا اجازه بدهيد راحتر وارد بشود ، هنگامي که پيستون پايين مي رود در مرحله ي مکش ، مقاومت هوا مي تواند مقداري از قدرت موتور را از بين ببرد . ● اجازه دهيد خروج دود راحتر انجام شود ، اگر مقاومت هوا يا برگشت آن وجود داشته باشد فشار ان باعث سخت خارج شدن دود از محفظه سيلندر در مرحله ي تخليه مي شود و اين نيز قدرت موتور را تحليل مي دهد .

تغییر تراشه رم اغلب افزایش قدرت موتور را در پی دارد. بدنه های اتوبوس به دلیل برخورداری از افزایش وزن و قدرت، اغلب از فولاد با کیفیت بالا ساخته می شوند تا توانایی تحمل فشار شدید در جاده را داشته باشند.

این امواج به دیواره منبع برخورد میکنند و از طریق سوراخی که درون بدنه اصلی قرار دارد وارد بدنه منبع میشوند. اتاقک احتراق : که عمل تراکم مخلوط هوا و سوخت و نیز عمل انفجار این مخلوط در آنجا صورت میگیرد، نیز در بدنه سرسیلندر تعبیه شده است که از لحاظ شکل و ابعاد دارای گونههای فراوانی است.

کاهش لوله هاي ورودي و فيلتر هواي بزرگتر مي توانند جريان هوا را بهبود بخشند . اين مصلحت اندیشی ها اغلب به شما مجال زيادي براي بهبود وضعيت بر حسب عملکردتان مي دهد! نکته جالب توجه اینکه لوتوس همانند شرکت مکلارن به فرمان هیدرولیک وفادار باقی مانده، چرا که معتقد است این مکانیسم در مقایسه با فرمان برقی، بازخوردهای بیشتر و بهتری را در اختیار راننده میگذارد.

آخرین مطالب