اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟

همچنين اين مطالعه كمك ميكند كه از انجام كارهاي تكراري (در صورت وجود ) خودداري شود. در واقع C3 دارای شخصیتی اس

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همچنين اين مطالعه كمك ميكند كه از انجام كارهاي تكراري (در صورت وجود ) خودداري شود. در واقع C3 دارای شخصیتی است که از پیشینیانش به ارث برده، اما سیتروئن دست از تلاش برنداشته و سعی در حفظ ارزش های برند خود کرده است.

اولین نکتهای که پس از حرکت توجه ما را به خود جلب می نماید، فرمان برقی این خودرو است که مقاومت کمی از خود نشان داده و نرمی بالایی دارد.

سیتروئن C3 در اولین مرحله عرضه به بازار ایران، با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان از سوی سایپا سیتروئن پیش فروش شد. مجموعه اگزوز وانت نيسان 2000 توخالی گالوانیزه یا همان منبع اگزوز نیسان تولیدی با کیفیت شرکت پارس اگزوز میباشد.نسل سوم نیسان جونیور (به انگلیسی: Nissan Junior)، که در ایران با نام های زامیاد ۲۴، نیسان آبی و سایپا آبی شناخته میشود.

سیتروئن سبک رانندگی متفاوتی را به نسبت رقبای آلمانی عرضه می کند و نبود پدال شیفتر پشت فرمان نیز گواه این امر است اما به طور کلی کیفیت هندلینگ و پایداری خودرو در سطح بالایی ارزیابی می شود. به همین دلیل بازرسی منظم سیستم اگزوز و سایر لوازم یدکی خودرو بسیار مهم است.اما در حالی که بازرسی بصری نقص های آشکاری مانند صدا خفه کن، لوله های اگزوز خرد شده و شکسته را نشان می دهد، ممکن است کل داستان را نگوید.

با رانندگی پرفشار ترمز خودرو دچار کاهش قدرت محسوسی نشد و همانند دیگر اجزا عملکرد نرمی دارد.جایگاه نه چندان مناسب دسته دنده حس و حالی در حد و اندازه های دیگر بخش ها ندارد و می توان آن را به عنوان یکی از نقاط ضعف C3 بر شمرد.

نکته جالب توجه و بسیار خوشایند دیگری که می تواند موجبات رضایت شما را فراهم آورد، میزان مصرف سوخت اندک این خودرو در سطح شهر است که در پارهای موارد تا ۵ لیتربرصد کیلومتر نیز تقلیل مییابد. را برگزار می کند.

وقتی یک موج به سوراخ برخورد می کند بخشی از آن وارد محفظه می شود و بخش دیگری بازتاب می شود.موجی که وارد محفظه می شود به دیواره ی انتهایی صدا خفه کن برخورد می کند و به طرف خارج سوراخ برگردانده می شود.طول این محفظه طوری محاسبه شده که این موج دقیقا بعد از بازتاب موج بعدی از دیواره ی خارجی محفظه،از سوراخ خارج شود.در حالت ایده آل بخش پر فشار موجی که از محفظه خارج شده با بخش کم فشار موجی که از دیواره ی خارجی محفظه بازتاب شده تداخل کرده و این دو موج یکدیگر را خنثی می کنند.

تعلیق عقب خودرو از نوع چند بازویی موسوم به مولتی لینک نیست و یک اکسل یک تکه به همراه بازوی پایه کوتاه است به همین دلیل سرنشینان عقبی به مقدار بیشتری ضربات وارده به اتاق را حس خواهند کرد.

به یاری گیربکس شش سرعته با ضرایب دنده نسبتا کوتاه، سرعت خودرو در طی یک چشم به هم زدن، به حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت افزایش مییابد.

دامنه جابجایی فنرها و سیستم تعلیق در جذب ضربات و رفع تاثیر آنها بر کابین حین عبور از روی ناهمواری های مختلف به گونهای است که کمترین ناخرسندی را در سرنشینان پدید می آورد. عکسالعمل پیشرانه نسبت به اعمال فشار بر روی پدال گاز، با اندکی وقفه همراه است و اثری از واکنش آنی مشاهده نمیشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن