اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین

بد نیست بدانید مدل استاندارد ۴C در بحث شتاب ۰.۹ ثانیه کندتر بوده و تنها سقف سرعت ۲۵۸ کیلومتر در ساعتی دارد.

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

بد نیست بدانید مدل استاندارد ۴C در بحث شتاب ۰.۹ ثانیه کندتر بوده و تنها سقف سرعت ۲۵۸ کیلومتر در ساعتی دارد.

اگزوزهایی که حجم دود حاصل از سوخت را بهتر، بیشتر و سریعتر خارج میکنند؛ باعث افزایش قدرت و شتاب تا 20% الی 50% میشود. پژو 405 SLX از قیمت 17 مـیلیون که تا 31 مـیلیون تومان. یکی دیگر از صداهای مربوط به موتور زوزه کشیدن است .

نکته مهمی که در زمینه باتریهای پژو ۲۰۶ باید به ان اشاره نمود که حتما باید مد نظر قراربگیرد استفاده از باتری دیگر جهت روشن نمودن خودرو می باشد (چنانکه در پیکان زیاد دیده شده است) اگر در خودرو پژو ۲۰۶ جهت روشن نمودن خودرو دو باتری بصورت سری به یکدیگر متصل شوند(یعنی قطب مثبت یکی به قطب منفی دیگری وقطب منفی یکی به قطب مثبت دیگری متصل شود انگاه ECU خودرو حتما خواهد سوخت وخسارات سنگینی به خودرو وارد می شود.

آن چیزی که از نظر یک نفر جذاب و دلرباست شاید از نظر فردی دیگر چیزی معمولی و حتی زشت باشد.

فارغ از این که منشا این صدا کجاست به خاطر حفظ ایمنی سرنشینان می بایست فوراً به آن رسیدگی شود.

اگزوز های ۹۱۸ به خاطر اینکه در بالای پیشرانه قرار دارند و خروجی آن به صورت مستقیم قرار دارد، بسیار کوتاه تر از نسخه استاندارد لولههای اگزوزی هستند که در زیر خودرو قرار دارند. اینکه یک قطعهی تنها بتواند کل طراحی بدنهی یک موتورسیکلت را خراب کند مورد نادری است اما این همان چیزی است که دربارهی ۶۹۰ اتفاق افتاده است.

با توجه به اینکه اگزوزها در قسمت بالایی خودرو قرار دارند، لولهها و تبدیل کنندهها و همینطور مافلری در زیر خودرو قرار ندارد. نکته مهم در برگ سبز این است که در قسمت بالایی این سند علاوه بر کلمه «سند مالکیت خودرو»، شماره سنا یا همان شماره مالکیت خودرو درج میشود که حکایت از رسمی بودن برگ سبز دارد.

علاوه بر همه این موارد، در راستای طراحی این اگزوزها، پورشه توانست به سیستمی دست پیدا کند که بتواند باتریهای لیتیومی خود را در محدوده دمایی بهینه ۷۰ تا ۱۱۰ درجه قرار دهد.

درحالی که همیشه وجود مقداری فشار برگشت یک عنصر کلیدی برای یک پیشرانه تقویت شده محسوب میشود، اما به طور کلی با افزایش دور موتور، نیاز داریم تا این فشار برگشت یک روند کاهشی را طی کند. بدون این نوع اگزوزها، سیستم خنک کننده این باتریها باید مقدار بیشتری کار کنند تا دمای متعادل خود را بدست بیاورند؛ که این امر باعث کاهش چشمگیر قدرت کلی خودرو میشود.

در مجموع سیستم اگزوز ۹۱۸ تنها از وزن ناچیز ۲۹ کیلوگرمی برخوردار است. با وجود بدنهای حبابی و پفکرده، چراغهای جلوی جعبهای و یکی از زشتترین گلگیرهای تاریخ، K1 جایگاه شایستهای را در لیست ما به دست آورده است.

آخرین مطالب