انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین علامت چیست؟

برای دستیابی به سکوت مطلق ، باید یا دستگاه اضافی با رزوناتور بسازید یا نصب کنید ، و این 5 تا 7 درصد دیگر قدرت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

برای دستیابی به سکوت مطلق ، باید یا دستگاه اضافی با رزوناتور بسازید یا نصب کنید ، و این 5 تا 7 درصد دیگر قدرت را می گیرد.

هدرز در واقع یک منیفولد بهینه سازی شده و ارتقاء یافته است.هدرز همان وظیفه ی منیفولد یعنی ترکیب و هدایت دود به لوله های اگزوز را انجام می دهد با این تفاوت که با ایجاد فضای اختصاصی بیشتر برای هر سیلندر مانع ازدحام دودها در خروجی هدرز می شود.

انفجار صورت میگیرد بنابراین مهندسان می بایست سیستمی ایجاد می کردند که بتواند این حرارت را کاهش دهد و از حرارت آن بکاهد. 7. سردردهای مکرر در راننده و سرنشینان ، که با قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت ، می تواند توسط مونوکسید کربن ایجاد شود.

موج صوتی دوباره مجبور می شود فضای باریک را به داخل محفظه آزاد رها کند و همانطور که گفته می شود بر روی هوا در رزوناتور فشار می آورد و ارتعاشات هوا را ایجاد می کند. همچنین، اگر دود سفید اگزوز مربوط به سوختن روغن هیدرولیک است، این معنی را دارد که موتور در حال مکیدن روغن هیدرولیک گیربکس است.

1- اگر دود آبی همیشه از اگزوز خارج شود روغن سوزی مربوط به رینگهاست. از قطر زیاد لاستیک ها گرفته تا چراغ های خطی و دیفیوزر جذاب آن همه چیز فوق العاده به نظر می رسد.

به عنوان یک قاعده ، لوله ورودی دارای سوراخ است و پراکندگی در نظر گرفته می شود ، زیرا صدای وارد شده به آن تا حدی در محفظه اول پراکنده است. صدایی که از طریق لوله ورودی به داخل دستگاه وارد می شود از دیواره ها منعکس شده و بیش از 1 کیلومتر را طی می کند و مدام ضعیف می شود.

این واقعیت بیانگر این است که اگر در همان زمان مانعی بر سر راه پیدا شود، راننده بدون هیچ عکس العملی بیش از ۳۳ متر به مانع نزدیک شده و این به معنی از دستدادن زمان طلایی عکسالعمل است. هیچ نوآوری خاصی در طراحی محصول وجود ندارد ، بنابراین ، اصل کار بدون تغییر باقی می ماند.

انواع فن سانتریفیوژ يا استوانه ای برای تأمين فشار رانش هوا در کانالهای هوا رسانی به کار می روند، اما نسبت به فن آکسیال قدرت جابجايی حجم هوای کمتری دارند. در آنجا ، دوباره ، صدا به دلیل اصطکاک در برابر هوا از بین می رود و فقط پس از آن موج ضعیف وارد لوله خروجی می شود و از آنجا به خارج.

همان امواج که می توانند وارد محفظه دوم شوند به طور تصادفی از دیوارها منعکس می شوند و در صورت مالش به هوا یکدیگر را جذب کرده و انرژی خود را از دست می دهند. هم چنین در خودروهایی که دارای فشار شکن سوخت هستند، خرابی این قطعه منجر به عبور بیش از حد بنزین از ریل و مسیر سوخت به باک میشود که باز هم باعث کمبود میزان سوخت در مسیر خواهد شد.

در برخی فیلترها، در قسمت ورود سوخت به فیلتر اصلی و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده با قطر منافذ حدود ۱۵۰ میکرون تعبیه شده است. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گاز می تواند منجر به مرگ شود.

آخرین مطالب