این فرآیند در طول جنگ جهانی دوم سوخت مورد نیاز آلمان را تامین میکرد و سالهای متمادی در کشورهایی مورد استفاده قرار میگرفت که به جای ذخایر نفت، ذخایر عظیم زغال سنگ داشتند. بار دوم بردم نمایندگی و اینبار دوتا واشر روی هم انداخت.
بردم نمایندگی واشر گلویی رو عوض کردن و درست شد. در صورت عدم تعویض این واشر منیفولد دود جک J5 آسیبدیده، شدت آسیبدیدگی تا به آنجایی پیش خواهد رفت که صدای پیشرانه درست همانند آن خواهد بود که گویی هیچ صداخفهکنی بر آن نصب نشده است.
در این صورت تعویض کامل منیفولد تنها راهحل است و باید به سرعت انجام شود چراکه خود منیفولد به کاپوت بسیار نزدیک است و میتواند به سرعت باعث سوختگی نمد و یا رنگ کاپوت شود. همچنین حرارت زیر محفظه کاپوت در رانندگی با سرعت بالا یا در سربالاییها به قدری افزایش خواهد یافت که ممکن است باعث آتش گرفتن نمد صداگیر، تغییر رنگ کاپوت و یا سوختگی سیمکشیها و ادوات داخل کاپوت شود که عواقب آن بسیار خطرناک و هزینهبردار است.
ماشینو داشتم از پارکینگ در میاوردم و تقریبا سرعت نزدیک به صفر بود. واشرها به منظور مهر و موم کردن، در بین قطعات پیشرانه قرار دارند تا نشتی از جایی وجود نداشته باشد و قطعات کاملا روی هم بسته شوند.
گشاد کردن و صیقلی کردن این مجاری باعث می شود سیلندر برای تخلیه دود هیچ فشاری تحمل نکند و همچنین مقاومتی در برابر این دود خروجی وجود نداشته باشد. علل: لعاب ها از تحت باز بودن زیاد موتور پس از کارکرد طولانی و تحت بار بودن ناشی می شود.
سفت بستن یاطاقانها، گرفتگی یکی از کانالهای روغن، زیادی غلظت روغن، سرد بودن موتور. اگر واشر منیفولد هوا آسیب ببیند در کارکرد پیشرانه اختلال ایجاد میشود و حتی ممکن است پیشرانه بیش از حد گرم شود. اگر هيچ قطره اي نريخت بايد روش بعدي كه ميگم رو به كار ببريد، ،،،،،،،وقتی آب تبخیر میشه حجمش حدود هزار برابر میشه پس فك نكنم مشکل هواگیری باعث كاهش هر روزه آب رادياتور بشه .
مقامات رسمی اعلام کردند که نشت مایع خنک کننده و تماس آن با باتری های صدمه دیده باعث آتش سوزی شده است؛ اما جنرال موتورز موفق شد از پس این مشکل بر بیاید و مقامات را راضی کند.
هرچند وظایف بیان شده بسیار ساده است اما در عین سادگی ظرافت و حساسیت بسیاری در انجام این وظایف وجود دارد.
اما بیشترین آمار خرابی مربوط به واشر منیفولد دود جک J5 منعطف سربی است چرا که در مدت زمان طولانی در معرض دود بسیار داغ حاصل از احتراق و جابهجاییهای مداوم پیشرانه قرار دارد.
وظیفه واشر منیفولد دود جک J5 هدایت و خارجکردن دود داغ حاصل از احتراق سوخت در پیشرانه به بیرون است درحالی که وظیفه منیفولد هوا هدایت مخلوط هوا و سوخت به داخل محفظه احتراق است.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- آشنایی با سیستم اگزوز خودرو - کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز
- هدرز پراید یورو 4 فولادی - اگزوز خودرو مشهد