راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2020-10-25

آموزش تبلیغ در اینستاگرام آموزش جامع انواع تبلیغات

درست است که خیلی از کاربران اینترنتی در ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند اما جستجو در گوگل همچنان یک راه ایده آل برای رسیدن مخاطبان به نیازهایشان است. آمارها نشان می دهد اکثر ایرانیان از گوگل برای جستجو خدمات یا خرید محصول استفاده می کنند. طبق آخرین آمار سال 2018 ترافیک اینترنت تا 61 درصد روی گوگل است و این یعنی 61 درصد از مشتریان شما در گوگل خدمات و یا محصولات شما را جستجو می کنند. واژه گستر با تمرکز بر تحلیل داده‌ها، طراحی محتوای خلاقانه و استفاده از روش‌های بازاریابی دیجیتال پیشرفته، تجربه‌های موفقی را در زمینه تبلیغات اینستاگرامی رقم زده است. این شرکت با شناخت دقیق از نیازها و خواسته‌های مخاطبان، کمپین‌های هدفمندی را طراحی و اجرا می‌کند که تاثیرات بلندمدتی بر برندسازی و فروش مشتریان داشته باشد. تبلیغات اینستاگرام در حقیقت استفاده از ویژگی‌ها و امکانات این پلتفرم برای معرفی برند، محصولات و خدمات است تا کسب‌وکارها با جذب بیشتر مخاطب به افزایش فروش و رشد سود برسند.

شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه می‌شوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی.

البته این همکاری‌ها باید با دقت و در راستای اهداف برند شما انجام شوند. اما یکی از اشتباهات فاحش در بحث تبلیغات در اینستاگرام این است که یک محتوا، به عنوان تبلیغ، در بازه‌های زمانی مختلف نمایش داده شود. کسب و کارهایی هستند که باید هر از چندگاهی، تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهند. اما برخی از آن‌ها، همچنان از محتوای چندهفته یا چندماه قبل خود استفاده می‌کنند.

یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پست‌ها و استوری‌ها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد. بهتر است پیش از انتخاب یک پیج برای تبلیغ، حتماً نرخ تعامل آن را بررسی کنید. اما چرا این‌روزها، اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات است و این همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک، تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار می‌دهند؟ پاسخ به این سوال چندان پیچیده نیست.

این یکی از ویژگی‌های جدید اینستاگرام است که می‌توانید با کسی یک پست مشترک منتشر کنید. در این روش، پست در هر دو صفحه نمایش داده می‌شود و به طور هم‌زمان به مخاطبان هر دو پیج دسترسی دارد. مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. استوری‌ها به دلیل مدت زمان محدود و قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌ها و سوالات، یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش تعامل در اینستاگرام محسوب می‌شوند. استفاده از استوری‌ها می‌تواند باعث جذب بیشتر فالوورها و ارتقاء ارتباطات روزانه با آنها شود.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش ها برای جذب مشتری و افزایش فروش است. اینستاگرام، با بیش از دو میلیارد کاربر فعال، به ویژه برای کسب و کارها و برندها فرصتی بی نظیر فراهم کرده. در این مقاله آموزش تبلیغ در اینستاگرام از وبسایت سامان فیروزمند – استراتژیست فروش و رشد محصول، روش های موثر تبلیغ در اینستاگرام و نکات کلیدی برای موفقیت در این پلتفرم محبوب را بررسی کرده ایم. با ما همراه باشید تا با راهکارهای تبلیغاتی که به رشد کسب و کار شما کمک کند، آشنا شوید. شما باید با استراتژی های هدفمند، از جمله استفاده از هشتگ های مناسب، همکاری با اینفلوئنسرها و ایجاد محتوای جذاب، به جذب مخاطبان هدف خود بپردازید. از ساده‌ترین شیوه‌های تبلیغ در این شبکه اجتماعی می‌توان به انتشار پست‌های تبلیغاتی اشاره نمود.

  • یا اینکه با ایجاد به اصطلاح یک مخاطب مشابه بتوانید افراد مشابهی را با گرانبهاترین مخاطبان خود در فیسبوک پیدا کنید.
  • {
  • ابتدا می‌رویم به سراغ انواع تبلیغات در اینستاگرام و ببینیم از چه راه‌هایی می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد.
  • |}{
  • برای افزایش دیده شدن خود در اینستاگرام، به تولید محتوای بیشتری بپردازید.
  • |}{
  • با رعایت این نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده هوشمندانه از دعوت به اقدام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید.
  • |}
  • برای مثال، اگر مخاطبان شما اکثراً آقایان هستند، بهتر است تبلیغات خود را در ساعات بعد از ظهر یا در بازه زمانی 12 تا 2 ظهر ارسال کنید.
  • از آنجا که اینستاگرام با سیستم تبلیغات فیس بوک مرتبط است، تبلیغ کنندگان می توانند از قابلیت فیس بوک برای جمع آوری اطلاعات تعداد زیاد کاربران و نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف خود استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر با اینفلوئنسر مارکتینگ، این مقاله از نوین هاب را بخوانید. به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است هدف شما، ترکیبی از اهداف گفته شده باشد. برای هر پست هشتگ‌های مرتبط بگذارید، تعداد هشتگ‌ها کمتر از 7 و بیشتر از 12،13 تا نباشد و از هشتگ‌های اسپمی استفاده نکنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه در اینستاگرام به فروش برسیم؟ دیگر مقالات سایت را مطالعه کنید. در این بخش راجع به بهترین راه تبلیغ اینستاگرام صحبت می‌کنیم و راجع به هر کدام کمی توضیح می‌دهیم. بعد از زدن دکمه به پیج فیسبوک وصل میشه، (فیلترشکن رو روشن کنید) و باید پیج بیزینسی تون در فیسبوک انتخاب کنید.

شما می‌توانید با استفاده از هشتگ‌های مرتبط، شرکت در چالش‌ها، همکاری با اینفلوئنسرها و تعامل با کامنت‌ها، پیج خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که قصد تبلیغ در شبکه اجتماعی اینستاگرام را دارند؛ کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه‌ها می‌باشد. به صراحت می‌توان ادعا کرد، که بسیاری از شیوه‌های تبلیغاتی خودگردان بدون هزینه هستند.

علاوه بر تصویر، نام پیج خود را هم با دقت انتخاب کنید تا افراد به راحتی شمارا شناسایی کنند و در ذهنشان ماندگار باشید. استفاده از برنامه اینستاگرام برای تبلیغات به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش محصولات و خدمات است. با داشتن یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام، شما می‌توانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را به خرید و استفاده از محصولات شما تشویق کنید. تبلیغات تصویری برای برندهایی که به ‌دنبال ارائه یک پیام واضح و فوری هستند، مناسب ‌است که با تصاویر جذاب و خلاقانه می‌توانند توجه مخاطب را جلب کنند.

از طرفی، هنگام گفت‌وگو با دیگران، آن‌ها را به بازدید از اکانتتان دعوت کنید. از مشتریان خود بخواهید تجربهٔ خود را با سایر دوستانشان در میان بگذارند. به عبارتی، آن‌ها باید از ویژگی‌ها و تاثیری که محصول شما در زندگی‌ آن‌ها گذاشته است، صحبت کنند تا سایر افراد متوجه شوند که با خرید آن محصول به چه چیزی دست پیدا خواهند کرد. محتوای آن‌ها سند محکمی است که اعتبار برندتان را تایید می‌کند و با کمک آن می‌توانید مشتریان مردد را به‌راحتی راضی کنید که انتخابی بهتر از شما وجود ندارد. دعوت مستقیم مخاطب یکی از روش‌های تبلیغات برای جذب مشتری به حساب می‌آید که بیشتر برای مشاغل کوچک و نوپا مناسب است. این نوع کسب‌وکارها بودجهٔ محدودی برای بازاریابی دارند؛ بنابراین باید به‌دنبالِ روش‌های رایگان و ارزان‌تر باشند.

یکی از معیارهای اساسی برای ارزیابی کیفیت یک صفحه اینستاگرام، نرخ انگیجمنت یا تعامل کاربران است. هر چه تعداد بیشتری از کاربران پست‌ها را لایک، به اشتراک بگذارند و نظرات بگذارند، این نشان دهنده این است که تبلیغ شما در آن صفحه بهتر دیده می شود و بازخورد بیشتری دارد. این روزها بسیاری از صاحبان پیج‌ها به تبلیغات در پیج‌های دیگر روی آورده‌اند تا تعامل فالوورهایشان را افزایش دهند. برای اینکه بتوانید به درستی تعامل کاربران را افزایش دهید، باید مسابقات و فعالیت‌های جذاب و متنوع را در اینستاگرام برگذار کنند.

در مورد دوره‌های مدرسه عالی کسب و کار ماهان نیاز به مشاروه دارید ؟

قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی، سوالات و دکمه‌های اقدام (CTA) باعث تعامل بیشتر کاربران می شود. اینستاگرام از ویدئوهای کوتاه و بلند برای تبلیغات استفاده می‌کند که می‌توانند تا 60 ثانیه در فید و 120 ثانیه در ریلز به نمایش درآیند. ویدئوهای تبلیغاتی با محتوای داستانی، آموزشی یا معرفی محصول می‌توانند تعاملات بیشتری را نسبت به تبلیغات تصویری ایجاد کنند. این روش بدرد کسب و کارهایی می خورد که مخاطب عام دارند و برای آن کسب و کار مهم نیست شخص بازدیدکننده در چه منطقه ای قرار دارد و چه ذهنیت و خصوصیاتی دارد.

آشنایی با برند از اصلی‌ترین اهداف کسب و کارهای نوپا است.به این ترتیب، شما می‌توانید برند خود را به کاربران معرفی کرده و در این زمینه اطلاع‌رسانی کنید. برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام باید با یکی از این حساب‌های کاربری محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید تا تبلیغات شما را در پیج خودش قرار دهد. هر چه اینفلوئنسر محبوب‌تر باشد، معمولا باید پول بیشتری به او بپردازید. به دلیل این امکانات متعدد و البته ماندگاری همیشگی پست‌های اینستاگرام در فید حساب کاربری، پست گذاشتن در این شبکه‌ی اجتماعی، بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام است.

آژانس تبلیغاتی کارینو در خدمت شماست تا با ارائه خدمات مدیریت تبلیغات در این پلتفرم، به شما کمک کند. برای بهره‌مندی از پتانسیل کامل تبلیغات در اینستاگرام، می توانید همین حالا با کارشناسان کارینو تماس بگیرید و تبلیغات هدفمند و پربازده را تجربه کنید. تبلیغات در بخش جستجوی اینستاگرام (اکسپلور)، به کاربرانی نشان داده می‌شود که به دنبال محتوای جدید و جذاب هستند. بنابراین تبلیغات در اکسپلور شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب مخاطب دارد. البته ترفندهای کوچک دیگری وجود دارد که ما اینجا به شما می گوییم که چطور اینکار را انجام دهید. اما در کنار همه ی اینها، یعنی تولید محتوا و استفاده از ترفندها باید تبلیغات را داشته باشید تا موفق شوید.

در واقع برای انتشار پست، استوری و حتی Reels نیازی به پرداخت هزینه نیست. همچنین برای جذب مخاطب و تبلیغ می‌توانید از طریق شیوه کامنت گذاری در ویدئوهای پربازدید نیز اقدام کنید. در حال حاضر برای اجرای برخی از پلن‌های تبلیغاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باید هزینه پرداخت کنید. همچنین انتشار Reels به صورت مداوم بهترین نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت. این روش از تبلیغ در اینستاگرام به دلیل بازدهی بسیار بالایی که دارد؛ مورد توجه قرار گرفته است.

مثلاً کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مثل دیجی‌کالا، زیاد این کمپین‌ها را برگزار می‌کنند. به‌طور مثال تخفیف‌هایی که به مناسبت‌های مختلف مثل عید نوروز، شب یلدا و … قرار می‌دهند را به‌صورت گسترده، در پیج‌های اینستاگرام تبلیغ می‌کنند. تحت چنین شرایطی می‌توانید در مسیر امن و مطمئن رشد و موفقیت شغلی قرار بگیرید.

یکی از موارد مهمی که در انتخاب اینفلوئنسر باید توجه داشته باشید، داشتن فالوورهای واقعی است. هر چه تعداد دنبال کنندگان بیشتر باشد، تبلیغات شما به بیشترین افراد نمایش داده می‌شود. یکی از اهداف افرادی که در حال تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام هستند، افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت یا افزایش دانلود اپلیکیشن در استورها یا گوگل پلی است. در این نوع تبلیغات، بهتر است بر روی ویژگی‌های جذاب و مهم سایت و یا اپلیکیشن‌تان که بازخورد خوبی از کاربران دارد، تمرکز کنید.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

معمولاً کاربران اینستاگرام به اینفلوئنسرهای محبوب خود اطمینان داشته و با معرفی برند شما توسط این افراد، نسبت به دنبال کردن صفحات شما و خرید محصول ترغیب می‌شوند. به جرأت می‌توان گفت که بهترین روش برای تبلیغ نویسی در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. برای مثال برخی از افرادی که صفحات آن‌ها بازدید کننده بالایی دارند، صرفاً با پرداخت مبلغ نقدی حاضر به همکاری می‌شوند. سازمان‌های B2B هنگام تبلیغ در اینستاگرام، باید محتوایی ارائه کنند که نیازهای تجاری مخاطبان هدف را برطرف می‌کند. برای نشان‌دادن ارزش محصولات یا خدمات خود، از محتوای بصری با کیفیت بالا (مانند تصاویر و ویدئوهای حرفه‌ای) استفاده کنید.

اگر به تازگی پیجی را ایجاد کرده‌اید و فالوور کمی دارید، انجام تبلیغ در اینستاگرام برای شما کارایی نخواهد داشت. بهتر است پیش از آنکه به تبلیغ در اینستاگرام بپردازید، از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا از صفحه شما حمایت کنند تا مخاطبان جدیدی که وارد پیج می‌شوند به کسب‌وکار و پیج شما اعتماد کنند. تبلیغات اینستاگرام را روی نیازها و چالش‌های مخاطبان هدف کسب‌وکار خود متمرکز کنید و با آزمایش‌کردن فرمت‌های مختلف، ببینید که کدام برای شما مؤثرتر است. شما می‌توانید از طریق ابزارهای تبلیغاتی داخلی اینستاگرام، کمپین‌های هدفمندی را ایجاد و مدیریت کنید. به محتوای تولید شده توسط کاربر به چشم یک تبلیغ اختصاصی و منحصر‌به‌فرد نگاه کنید. فرض کنید شما و یکی دیگر از کسب‌وکارها محصولی یکسان ارائه می‌کنید؛ ولی شما در اکانت خود ویدیو یا عکسی از رضایت یک کاربر منتشر کرده‌اید که دیگری از چنین نعمتی محروم است.

در حالت کلی برای موفقیت در این مسیر باید از طریق Instagram ads نیز کمک بگیرید. این روش ای تبلیغ در اینستاگرام با محبوبیت غیر قابل وصفی مواجه شده است. به طوری که با تخصیص بودجه بیشتر و تبلیغ از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ می‌توانید بستر رشد و افزایش میزان بازدید پیج خود را فراهم کنید.

بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام

برای اجرای کمپین تبلیغاتی سریع و با بازده بالا و اینکه چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم، می‌توانید به دیجیتارگتینگ مراجعه کنید. بنابراین، بهترین راه برای افزایش فالوور و جذب مخاطبان، تبلیغ در پیج‌های تخصصی است. این پیج‌ها ممکن است دارای فالوور کمتری باشند، اما تبلیغات در آن‌ها به دلیل انطباق بیشتر با مخاطبان هدف، موثرتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر یک پیج فروش محصولات ورزشی دارید، تبلیغات خود را در پیج‌های مرتبط با ورزش و تناسب اندام انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

اگر شما یک کسب و کار آرایشی بهداشتی دارید و می‌خواهید تبلیغات خود را به دیجیتال مارکتینگ بسپارید، نتیجه خوبی نخواهد داشت و بهتر است به یک فرد متخصص در زمینه آرایش و بهداشت مراجعه کنید. چرا که مخاطبان این فرد، احتمالا با مخاطبان شما تفاوت‌های زیادی دارند و تبلیغات آن‌ها برای شما به نتیجه منجر نمی‌شود. یکی از نقل قول های معروف در عرصه تبلیغات این است که ( ما می دانیم نیمی از هزینه تبلیغات را دور می ریزیم؛ اما نمی دانیم کدام نیمه). خوشبختانه با ورود به دنیای دیجیتال، امکان رصد دقیق تر مخاطبان و نتایج تبلیغات فراهم شده. پیش از شروع تبلیغات، شناسایی دقیق مخاطبان هدف و علایق آن ها بسیار مهم است. با این اطلاعات، بهترین بستر و طراحی را برای تبلیغات خود انتخاب خواهید کرد.

از نتایجی که از مرحلهٔ قبل از تست تبلیغات به دست آورده‌ایم، در اینجا باید استفاده کنیم. این آزمون بسیار به شما دید استراتژیک می‌دهد و مسیرتان را روشن‌تر می‌کند. هم اینکه هزینه‌های این نوع تبلیغ بالاست و هم اینکه به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد، برای انجام این نوع تبلیغات به واسطه احتیاج دارید. اما اگر پیج بالای 100 هزار نفر فالوور داشته باشد، نزخ تعامل بین 8 تا 15 درصد، نرخ تعامل خوبی است.

برند شما بدون تبلیغات در میان میلیون‌ها اکانت اینستاگرام گم می‌شود و هیچ شانسی برای دستیابی به اهدافتان نخواهید داشت. همان طور که در مقالهٔ «آشنایی اینستاگرام مارکتینگ و کاربرد آن» مطرح کردیم، فعالیت‌های بازاریابی شما در این پلتفرم تنها در انتشار محتوا خلاصه نمی‌شود. به عبارتی، شما  باید جایی برای رشد اکانت و افزایش محبوبیت آن در استراتژی خود در نظر بگیرید. آیا نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید؛ زیرا قرار است در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلف تبلیغات مؤثر برای جذب مشتری در اینستاگرام بپردازیم. در ادامه با جریان همراه شوید تا بیش از پیش با راه ‌و چاه جذب مشتری در این پلتفرم آشنا شوید. با توجه به نوع تبلیغ انتخابی، باید محتوای جذاب و خلاقانه ایجاد کنید.

در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد. واژه گستر با اجرای کمپین‌های موفق و هدفمند، توانسته است فروش و درآمد مشتریان خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این شرکت با ارائه راهکارهای خلاقانه و بهینه، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به اهداف تجاری خود برسند و در بازار رقابتی موفق باشند. همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه فعالیت برند، یکی از راهکارهای موثر در تبلیغات اینستاگرام است. اینفلوئنسرها به دلیل داشتن دنبال‌کنندگان وفادار و تاثیرگذار، می‌توانند پیام برند را به صورت گسترده‌تری به مخاطبان منتقل کنند.

اما برخی کسب و کارها می خواهند خود را بهتر و حرفه ای تر در ویدئوها معرفی کنند. مخاطبین زمانی ترغیب به خرید می شوند که تحت تاثیر محتوای شما و فضای صفحه تان قرار بگیرند. این تاثیرگذاری زمانی به بهترین شکل ممکن انجام می شود که شما بتوانید رابطه ای دو طرفه و دوستانه با آن ها برقرار کنید. با رعایت این نکات و استراتژی ها، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثر و متناسب با فرهنگ مخاطبان تهیه کنید و به نتایج مطلوب دست یابید. شویراد، که نام آن برعکس اسم داریوش است، تحت مدیریت آقای علی ساده‌بافی فعالیت می‌کند.

به این‌صورت که معمولاً یک ویدیوی ۱ دقیقه‌ای یا کمتر، به عنوان تبلیغ قرار داده می‌شود. به‌طور  کلی، ویدیوها اگر خوب طراحی شوند و از لحاظ بصری جذابیت بالایی داشته باشند، شانس دیده‌شدن‌شان بیشتر است، چرا که به‌طور معمول، توجه کاربران به ویدیو بیشتر از عکس است. البته اینفلوئنسر انواع مختلفی دارد که در مقاله همه چیز در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ آن را بررسی کرده‌ایم. تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد.

حتی می‌توانید برای کمپین خاصی که در نظر دارید، یک اکانت جداگانه در اینستاگرام ایجاد کنید. بعد از آن صفحه فرود در وب‌سایت اصلی را ایجاد کنید تا در تبلیغات اینستاگرام بتوانید مخاطبان را با لینک مخصوص آن، به صفحه فرود سایت هدایت کنید. با توجه به مخاطبان و اهدافی که برای تبلیغات خود تعیین کرده‌اید، یک تبلیغ خلاقانه طراحی کنید. استفاده از موسیقی‌ها و تصاویر ترند، رنگ و فونت و ویدیوهای خلاقانه، طراحی مسابقه و قرعه‌کشی و… ایده‌های مناسبی برای تولید یک محتوای خلاق و تبلیغ نوآورانه است.

در صورتی که محتوای منتشر شده فان باشد؛ بیشترین میزان از بازدید را خواهد داشت. همچنین در صورتی که ویدئو باید از جذابیت بصری لازم برخوردار باشد؛ تحت چنین شرایطی می‌توانید مخاطبان واقعی را به راحتی شناسایی کنید. از بیزنس‌های خاص می‌تواند به جذب مخاطب میلیونی نیز کمک بسیار زیادی کند. با انتشار پست تبلیغاتی خود در صفحاتی که بیشترین دنبال کننده را دارند؛ طعم شیرین موفقیت را احساس خواهید کرد. در این روش از طریق تگ گذاری مشتری از صفحه بیزینس شما دیدن خواهد کرد.

در این چالش شما از فالوئرهای خود دعوت می‌کنید که محصول یا برندی را تبلیغ کرده و با این اقدام شانس برنده شدن در چالش را به دست آورند. در این روش شما به عنوان اسپانسر یا حامی مالی مسابقاتی که در اینستاگرام برگزار می‌شوند، به تبلیغ برند و کسب‌وکار خود می‌پردازید. در این مقاله به بررسی ۱۰ نکته برای بهینه‌سازی تبلیغات اینستاگرام می‌پردازیم.

{

۵. تبلیغات اینفلوئنسرها (Influencer Marketing)

|}

از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا برای افزایش کارایی این نوع تبلیغات استفاده کنید. اگر می خواهید از تبلیغات خود نتایج مثبتی بگیرید ، باید در مناسب ترین زمان مناسب ترین مخاطبان را ملاقات کنید. اینستاگرام برای دستیابی به این هدف بسیار حساس است و بسیاری از کاربران تبلیغات در اینستاگرام شما را حذف می کنند اگر در اجرای چنین تبلیغاتی دقت نکنید.

استفاده از تجربه و مهارت افراد باعث می‌شود بهترین تبلیغات را با کمترین هزینه برای کسب‌وکار خود داشته باشید. همچنین اگر قصد راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی با وسعت زیاد دارید، می‌توانید از برنامه‌های کاربردی‌تر مانند Ads Manager، Power Editor و Facebook Ads API استفاده کنید. قبل از اینکه درباره نحوه تبلیغات در اینستاگرام صحبت کنیم، باید یک نکته خیلی مهم را بگوییم. برای اینکه بتوانید نتیجه خوبی از یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به دست بیاورید، باید اهداف خود را از راه‌اندازی این کمپین مشخص کنید.

به عبارتی، شما به مخاطبی باکیفیت و واجدِ شرایط دست پیدا می‌کنید که احتمال تبدیل آن بالاتر است. تاثیر نظر دیگران در تصمیم‌گیری خرید هر فرد را جدی بگیرید و تبلیغات برای اینستاگرام خود را به اطرافیانتان بسپارید. آن‌ها می‌توانند پست‌های شما را استوری کنند، اکانتتان را در گفت‌وگوها و مهمانی‌ها به سایر افراد معرفی کنند، از مزایا و ویژگی‌هایتان بگویند و دیگران را به خرید از شما تشویق کنند. تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات پنجره‌ای است که کاربر را از محتوای اصلی صفحه منحرف می‌کند و محتوای تبلیغاتی را نمایش می‌دهد. در تبلیغات کاروسل (پست‌های اسلایدی)، امکان نمایش چندین تصویر یا ویدئو به صورت اسلایدی با یک پست وجود دارد. این امکان به برند‌ها اجازه می‌دهد تا محتوای گوناگونی ارائه دهند و کاربران نیز بتوانند بین محتواهای مختلف پیمایش کنند و اطلاعات بیشتری را در یک زمان، دریافت کنند.

اما نکته مهم‌تر این است که لندینگ پیج شما یا حتی صفحات معمولی وب‌سایت شما، باید در اصطلاح واکنش‌گرا باشد. ابتدا می‌رویم به سراغ انواع تبلیغات در اینستاگرام و ببینیم از چه راه‌هایی می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد. شما می‌توانید تبلیغات خود را از روش‌های مختلفی انجام دهید که شاید رایج‌ترین آن‌ها، تبلیغات از طریق صفحات پربازدید است.

یعنی اینکه باید تأثیر مثبتی را بر روی کاربر بگذارد تا مثلاً ترغیب شود وارد پیج شما شود و در صورت نیاز، پیج‌تان را دنبال کند. برای اینکه فرایند مربوطه را برای شما آسان‌تر کنیم، چک لیستی تهیه کرده‌ایم که به شما در راه‌اندازی یک کمپین کمک می‌کند. در اینستاگرام قابلیتی تحت عنوان پروموشن وجود دارد که برای استفاده از آن باید گزینه بیزینس پروفایل (Business Profile) را برای پیج خود فعال کنید. با فعال کردن این قابلیت، اینستاگرام محتواهای پیج شما را تبلیغ خواهد کرد. البته نباید این موضوع را فراموش کرد که به دلیل فیلترینگ و تحریم‌ها، استفاده از این قابلیت در ایران کمی دشوار است. درخواستتان را محترمانه مطرح کنید و خواستهٔ خود را واضح و روشن بیان کنید.

برای این منظور می توانید از استوری ویدئویی 15 ثانیه ای در اینستاگرام و تولید تیزر های اینتساگرامی برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کنید. برای این منظور می توانید خودتان دست به کار شوید و با کمی مطالعه در خصوص ساخت کلیپ های اینستاگرامی این کار را انجام دهید. تیم ما در شویراد از بهترین متخصصان تشکیل شده است که بی ادعا اما قدرت مند، کسب و کار های زیادی را از سال ۱۳۹۴ تا رسیدن به موفقیت همراهی کرده است. شما هم می توانید یکی از برند های موفقی باشید که تیم شویراد افتخار همراهی با شما را داشته باشد. در نظر داشته باشید که پیج های زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنند، پس تصاویر شما باید به قدر کافی جذاب و چشم نواز باشند تا توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند.

برای انتخاب صحیح طیف مخاطب مورد نظرتان، اطمینان حاصل کنید که با دقت و بدون عجله عمل کرده اید. در مورد کسانی که به عنوان مشتری هدف در نظر دارید، به دقت فکر کرده تا بر اساس آن، کمپین تبلیغاتی خاصی طراحی شود. این کمپین باید شامل محتوای جذاب و متناسب با علایق و نیازهای مخاطبان هدف شما باشد. علاوه بر این، افزایش تعداد افرادی که پست شما را مشاهده می کنند، به کاهش هزینه تبلیغات کلیکی در اینستاگرام کمک کرده.

شرکت واژه گستر با بیش از ده سال تجربه در این حوزه، با ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه، توانسته است نقش مهمی در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی مشتریان خود ایفا کند. اگر شما نیز به دنبال ارتقاء بازدهی تبلیغات خود در اینستاگرام هستید، می‌توانید از تجربیات و خدمات حرفه‌ای واژه گستر بهره‌مند شوید. اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های مهم برای ارتباط با مخاطبان و برندسازی است. برای دستیابی به موفقیت در این شبکه اجتماعی، داشتن استراتژی‌های مناسب برای افزایش تعامل با فالوورها بسیار حیاتی است. در این مقاله، 10 استراتژی مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام معرفی می‌شود که به شما کمک می‌کند تا با فالوورهای خود ارتباط بهتری برقرار کنید و برند خود را در این پلتفرم بهبود دهید. کسب و کارهایی هستند که هر از چندگاهی، کمپین‌های تبلیغاتی را در اینستاگرام برگزار می‌کنند و معمولاً هزینه بالایی نیز برای آن پرداخت می‌کنند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
تبلیغات هدفمند در اینستا