بلاگرها و محتوای خلاقانه آنها در شهرهای مختلف2023-09-24

بررسی انواع بلاگر در اینستاگرام + معرفی بلاگرهای مطرح دیدوگرا

شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرف‌دارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند. او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمع‌آوری هزینه درمان کودکان معلول و بی‌بضاعت درخواست کمک می‌کرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند. در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد. چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحه‌دار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود. او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقل‌مکان کرده است. او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاه‌های اروپا شود.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

بهترین ادمین‌های اینستاگرام در اصفهان ۱۰مدیریت تخصصی صفحات

شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام ایرانی مطلب می‌نویسد و برای علاقه‌مندان به باستان‌شناسی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است. او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آن‌ها دارد. جواهرات دست‌ساز و دارای طراحی‌های خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم می‌آیند.

اما با پیشرفت های عصر حاضر نوع دیگری از آن ظهور کرده است و همچنان در حال تحول است. کسانی در گذشته بوده اند که درمورد زمینه ای صاحب نظر بوده و با استفاده از وبلاگ هایی درباره آن موضوع خاص اظهار نظر میکردند. یکی از جنجالی‌ترین اقدامات سپیده بزمی‌پور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاه‌های سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعال‌اند، بود.

    {
  • اکثر افرادی که جذب این نوع بلاگرها می‌شوند، افرادی هستند که فرزند کوچک دارند.
  • |}{
  • به همین سبب این خانواده از خاص‌ترین بلاگرهای لایف‌استایل به شمار می‌روند.
  • |}
  • در این مقاله به بررسی اهمیت و نقش بلاگری در جامعه امروزی می‌پردازیم و راهکارهایی را برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق در شبکه‌های اجتماعی بیان می‌کنیم.
  • مهارت های نوشتاری، SEO، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برای بلاگر موفق ضروری هستند.
  • خب حالا که با مزایای استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری آشنا شدید بهتر است نگاهی به لیست بلاگرهای تبریزی داشته باشیم.
  • {
  • باتوجه‌به تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسب‌وکار شما، می‌تواند به افزایش دیده‌شدن و جذب مشتریان جدید کمک کند.
  • |}

مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالت‌های آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوق‌العاده‌ای هم برسند. انتخاب بلاگر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و باید براساس حوزه فعالیت، میزان تعامل و همخوانی مخاطبان با برند انجام شود. در پلتفرم تبلیغات جریان می‌توانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آن‌ها را به‌صورت رایگان مشاهده کنید. در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند. بلاگرهای تخصصی عمدتاً در حوزه‌های علمی، تکنولوژی، پزشکی، و موضوعات مشابه فعالیت می‌کنند. بلاگرهای تخصصی به عنوان منابع معتبر و مورد توجه در زمینه‌های خاص شناخته می‌شوند و تاثیر بسزایی در انتقال دانش و اطلاعات به مخاطبان خود دارند.

  • بلاگرها از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبانشان در فضای آنلاین، جامعه ای از دنبال کنندگان وفادار ایجاد میکنند که به مرور زمان میتواند به منبعی برای کسب درآمد و شهرت تبدیل شود.
  • {
  • الناز گلرخ بلاگر مد و زیبایی است که با محتوای خود در اینستاگرام توانسته است دنبال کنندگان زیادی جذب کند.
  • |}
  • این دسته از بلاگرها به معرفی مد روز، استایل های شخصی، و محصولات زیبایی میپردازند و معمولاً با برندهای مد و لوازم آرایشی همکاری دارند.
  • {
  • تصاویر بلاگرهای سفر باعث می‌شود که همین الان نامه استعفامان را بنویسیم و یک بلیط قطار یا هواپیما به دورترین جای ممکن بگیریم.
  • |}
  • این بلاگر با داشتن حدود ۱۳۷ هزار فالوور برای معرفی برندهای مراقبت از پوست انتخابی عالی است.
  • {
  • به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد.
  • |}

تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی فعال در سفر و طبیعت‌گردی تاثیر زیادی بر فروش این محصولات دارد. تفریحات آبی مثل قایق‌سواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی می‌توانند از طریق پیج‌ها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند. این نوع تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی باعث افزایش آگاهی از برند و رزروهای بیشتر می‌شود.

او تجربیات خود را به‌صورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبال‌کننده به اشتراک می‌گذارد. برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. «یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند.

{
  • او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند.
  • {
  • این روزها با پیشرفت دنیای تکنولوژی، ارتباطات روش های جدید و نوینی پیدا کرده است.
  • |}
  • موسیقی یکی از شاخه های پرطرفدار خصوصا در بین جوانان است و بلاگرهای موسیقی اغلب با نواختن قطعه هایی از موزیک‌ها، کاربران را به خود جذب می‌کنند.
  • {
  • این محتوا میتواند در قالب نوشتاری، تصویری، یا ویدئویی باشد و موضوعات مختلفی را شامل شود، از مد و زیبایی گرفته تا سفر، فناوری، یا حتی زندگی روزمره.
  • |}{
  • او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.
  • |}
  • با تمرکز بر روزمرگی‌های خانوادگی و نکات خانه‌داری، محتوای صمیمی و کاربردی را به اشتراک می‌گذارد و بیش از ۱۴۰ هزار دنبال‌کننده را با سبک زندگی خود همراه می‌کند.
|}

لحظات روزمره و طنز زندگی‌اش را با حدود ۵۲ هزار مخاطب به اشتراک می‌گذارد و تلاش می‌کند خنده و انرژی مثبت را به صفحه خود بیاورد. برای تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات مرتبط با سرگرمی و تفریح می‌توانید با او همکاری کنید. با نمایش لحظات روزمره و زندگی خانوادگی، فضایی گرم و دوستانه ایجاد کرده و تجربیات مادرانه خود را با حدود ۸۰ هزار فالوور به اشتراک می‌گذارد. با استفاده از توانایی این بلاگر می‌توانید مخاطبان را به محصولات مرتبط با زندگی زناشویی و خانه جذب کنید.

همچنین بلاگری فضایی برای بیان خود و به اشتراک‌گذاری علایق و تخصص‌های شماست؛ مزیتی که شاید وقتی کارمند یک شرکت باشید، چندان عملی نباشد. بلاگرهای حرفه ای گروهی از افرادند که بلاگری را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر میگیرند و با برنامه ریزی دقیق، تولید محتوای منظم و همکاری با برندها به کسب درآمد میپردازند. محتوای آنها معمولاً کیفیت بالایی دارد و از ابزارهای حرفه ای برای تولید محتوا استفاده میکنند. در حالی که در کشورهای دیگر بلاگری از طریق وبلاگ نویسی و تولید محتوای متنی شروع شد، در ایران بلاگری بیشتر به شکل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب شناخته می‌شود.

    {
  • بلاگر بودن به نظر ممکن است به نخبگانی که در یک حوزه خاص تخصص دارند محدود شده باشد، اما در واقعیت این مفهوم گسترده‌تر از آن است.
  • |}
  • شهرهای امروزی به‌طور فزاینده‌ای بر ساخت یک هویت برند قوی از طریق رسانه‌های اجتماعی تمرکز کرده‌اند.
  • نکته مهم دیگر، انتخاب افراد تاثیر‌گذاری است که به حوزه کسب‌وکار شما مرتبط هستند و مخاطبانشان به گروه هدف شما شباهت دارند.
  • از مربیان حرفه ای ورزش گرفته تا خود شما که در خانه خود ورزش را دنبال میکنید.
  • {
  • با بررسی بلاگران مشابه در حوزه‌ی شما می‌توانید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید و بهترین روش‌ها را در نظر بگیرید.
  • |}{
  • او که هم‌نام صدف بیوتی است، تا مدت‌ها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته می‌شد.
  • |}

تبلیغ با بلاگرهای معروف رشت و گیلان مانند این بلاگر برای تبلیغ رستوران‌ها، کافه‌ها و محصولات غذایی بسیار موثر است. غزاله محمدی«غزاله محمدی»، بلاگر آشپزی گیلانی، با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور به آموزش و نمایش دستورهای غذایی سنتی و محلی می‌پردازد. محتوای حرفه‌ای و کاربردی او اعتماد زیادی از طرف مخاطبان جذب کرده است. این صفحه برای تبلیغات مواد غذایی، ادویه‌های خاص و تجهیزات آشپزخانه کاربردی است. جریان پلتفرمی تخصصی و هوشمند در حوزه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که ابزارهایی جامع برای مدیریت کمپین‌های اینفلوئنسری ارائه می‌دهد. با ثبت‌نام رایگان در پنل جریان می‌توانید به‌راحتی اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری خود را شناسایی و مخاطبان هدف را تحلیل کنید.

شمال ایران با جذابیت‌های طبیعی و گردشگری بی‌نظیر خود، همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مسافران به‌ویژه از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز بوده است. این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی به‌صورت هدفمند تبدیل کرده است. نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایف‌استایل فعالیت می‌کند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار می‌رود. او ایران‌گرد و جهان‌گردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.

اگر به طنز علاقه دارید، حتماً پیج او را دنبال کنید و از کلیپ‌های طنز و خلاقانه او بهره‌مند شوید. در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود. کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند. در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم.

برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد. تخصص، تعامل با مخاطب و تولید محتوای اصیل از ویژگی‌های این بلاگرها است. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک می‌گذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است. افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، می‌توانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند.

{
    {
  • این بلاگرها معمولا زندگی جذابی دارند یا این طور که صفحه‌‌شان نشان می‌دهند، در زندگی‌‌ خود مشکلی ندارند.
  • |}
  • او با انتشار حدود ۵ هزار پست در طی هفت سال؛ به بیش از یک میلیون فالوور رسیده است.
  • {
  • این فرصت جذاب به افراد امکان می‌دهد تا با ایجاد محتواهای خلاقانه و مفید در فضای مجازی به درآمد بپردازند.
  • |}{
  • بلاگرهای تخصصی به عنوان منابع معتبر و مورد توجه در زمینه‌های خاص شناخته می‌شوند و تاثیر بسزایی در انتقال دانش و اطلاعات به مخاطبان خود دارند.
  • |}
  • این افراد سعی می‌کنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.
  • متوجه شدم عامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت افراد، طرز فکر آن‌هاست که از باورهای آن‌ها سرچشمه می‌گیرد.
|}

جریان نه‌تنها شما را در اجرای کمپین‌های خلاقانه و مؤثر یاری می‌کند، بلکه با ابزارهای پیشرفته خود به شما امکان می‌دهد عملکرد کمپین‌ها را ارزیابی کنید و بهترین نتایج ممکن را به دست آورید. اگر به‌دنبال رشد سریع فروش و ایجاد تحولی بزرگ در کسب‌وکارتان هستید، با متخصصان جریان تماس بگیرید. بلاگرهای مد و فشن که استایل‌های روز را به نمایش می‌گذارند، گزینه‌ای عالی برای تبلیغ فروشگاه‌های پوشاک و برندهای بومی هستند. این افراد با ارائه محتوای تصویری جذاب از محصولات فروشگاه شما، مخاطبان را به خرید تشویق می‌کنند. بلاگرهای تبریز به دلیل شناخت عمیق از مخاطبان بومی، توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با آن‌ها و تمرکز بر نیازها و سلیقه‌های خاص منطقه، برای تبلیغات بسیاری از کسب‌وکارها سودمند و مفید هستند.

درآمد یک تکنولوژی بلاگر چقدر است؟

بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. با گذراندن زمان و رشد کانال یا صفحه خود، ممکن است نیاز به تشکیل تیم داشته باشید. افراد با تخصص‌های مختلف مانند ویرایشگران و مدیران اجتماعی می‌توانند به شما در اداره و بهبود محتوایتان کمک کنند. یک تخصص یا حوزه خاصی را انتخاب کنید که در آن تجربه و دانش دارید یا به آن علاقه دارید.

«والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است. «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایده‌های مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد. تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایده‌های مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا می‌کند. «محمدامین کریم‌پور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرح‌ترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است.

وکیل و مهندس مکانیک که در کنار تولید محتوای تخصصی در حوزه حقوقی، نکات کاربردی و مشاوره‌های مفیدی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. او با حدود ۷۱ هزار دنبال‌کننده برای تبلیغ خدمات حقوقی، مشاوره‌های قانونی یا محصولات مرتبط با مهندسی مکانیک، گزینه‌ای مناسب است. اغلب بلاگرهای خانه با ساخت ویدئوهای تبلیغاتی جذاب بسیار موفق عمل می‌کنند و می‌توانند از این طریق ملک‌های بسیاری را به فروش برسانند. خصوصا در کشورهایی مانند ترکیه که با اقامت ملک به افراد شهروندی داده می‌شود، اغلب این بلاگرها بسیار موفق هستند و از طریق تولید محتوا فروش خوبی از تبلیغات کسب می‌کنند. «بلاگر» به فردی اطلاق میشود که به صورت مستمر در یک پلتفرم آنلاین (معمولاً وبلاگ) محتوا تولید میکند. این محتوا میتواند در قالب نوشتاری، تصویری، یا ویدئویی باشد و موضوعات مختلفی را شامل شود، از مد و زیبایی گرفته تا سفر، فناوری، یا حتی زندگی روزمره.

{
    {
  • این افراد معمولاً موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند و توانایی ایجاد ارتباط با مخاطبان خود را دارند.
  • |}
  • برای شناخت دقیق این افراد می‌بایستی به طور کامل داستان‌ها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک می‌گذارند دنبال کنید.
  • چشم‌اندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباس‌های تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است.
  • {
  • این مقاله با هدف افزایش آگاهی و دانش افرادی که تصمیم به ورود به دنیای بلاگری گرفته‌اند یا در حال تلاش برای توسعه حضور خود در این زمینه هستند، تدوین شده است.
  • |}{
  • از طرفی، تبدیل شدن به یک بلاگر نیازمند تعهد و پیگیری است و در این مسیر، مهارت‌های مختلفی از جمله نوشتاری، عکاسی، ویرایش تصاویر و مدیریت شبکه‌های اجتماعی به کار گرفته می‌شود.
  • |}
  • از انواع بلاگر سلامت می‌توان به هادی چوپان، هدی جراح و لیلا رجبی اشاره کرد.
|}

بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که به نمایش تجربه‌های منحصربه‌فرد می‌پردازند، می‌توانند این محصولات را به مخاطبان هدف معرفی کنند. غذاهای محلی و فضاهای دنج طبیعت از جذاب‌ترین تجربیات سفر به شمال ایران هستند. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی غذا و سفر، می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت رستوران‌ها و کافه‌های منطقه جذب کرده و حس و تجربه‌‌ای منحصربه‌فرد را القا کند. متوجه شدم عامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت افراد، طرز فکر آن‌هاست که از باورهای آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. ترکیب طرز فکر مناسب با یادگیری مهارت‌های کاربردی، معجزه می‌کند و شما را با موتور بسیار قدرتمندی به سمت اهدافتان به حرکت درمی‌آورد. تمام آموزش‌های وبسایت 5درصدی‌ها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد.

این افراد با مردم ارتباط نزدیکی دارند و می‌توانند به‌واسطه این ارتباط، اطلاعات خود را با آنان به اشتراک بگذارند. با تأکید بر آرامش و شادی خانوادگی، لحظات زندگی روزمره خود را به نمایش می‌گذارد. او با داشتن حدود ۱۱۹ هزار دنبال‌کننده می‌تواند برای تبلیغ برندهای مرتبط با زندگی شاد و مثبت تاثیرگذار باشد. هدف این افراد معرفی شهرها، کشورها، آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف است و از این طریق مقاصد گردشگری دنیا را به مخاطبان خود معرفی می‌کنند. از بلاگرهای فعال در زمینه گردشگری و سفر می‌توان به  سفراینجا و مملیکا اشاره کرد.

«مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت می‌کند و رستوران‌ها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده می‌شوند. باتوجه‌به تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسب‌وکار شما، می‌تواند به افزایش دیده‌شدن و جذب مشتریان جدید کمک کند.

رسانه‌های گوناگون درآمد ماهیانه او را حدود ۵۰ میلیون تومان حدس زده‌اند. سنگاپور با استفاده مؤثر از ویدئوهای بصری توانسته است هویت خود را به‌عنوان یک شهر طراحی و خلاق تقویت کند و با ترویج تجربیات منحصربه‌فرد، جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران را تسهیل نماید. این رویکردها نه‌تنها برندسازی شهری را تقویت می‌کند بلکه موجب رشد اقتصادی پایدار نیز شده‌اند.

البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. در ایران افراد زیادی مشغول به لایف‌استایل بلاگری هستند و هرکدام طرف‌داران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرف‌دارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم. بلاگرهای اصفهانی افرادی هستند که در زمینه‌های مختلفی مانند سفر، مد، فناوری و غذا محتوای مفید و تاثیرگذاری تولید می‌کنند.

این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. در آن زمان به‌جای اینکه علاقه‌مندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگ‌ها مطلب می‌نوشتند و مخاطبان خاص خود... او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.

شخص بلاگر در هر سطحی که زندگی می‌کند آن را برای عموم افراد در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و از این طریق می توانند بازدیدکننده‌های زیادی را به خود جذب کنند. زیرا افراد زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و تمایل دارند که از روی کنجکاوی هر روز از پست‌ها و استوری‌های آن‌ها دیدن کنند. بلاگرهای غیرحرفه ای افرادی هستند که بلاگری را به عنوان سرگرمی یا فعالیت جانبی انجام میدهند. این دسته از بلاگرها معمولاً از علاقه های شخصی خود برای تولید محتوا استفاده میکنند و کمتر به دنبال کسب درآمد مستقیم هستند. از مربیان حرفه ای ورزش گرفته تا خود شما که در خانه خود ورزش را دنبال میکنید.

اما اینفلوئنسرها به صورت حرفه ای در آن زمینه مشغول به کار هستند و بیشتر در زمینه اینستاگرام فعالیت میکنند. این روزها در فضای اینترنت این دو واژه معنایی نزدیک به هم پیدا کرده و خیلی ها آنها را اشتباه میگیرند یا حتی هم معنی در نظر میگیرند. افرادی هستند که در زمینه غذای گیاه خواران فعالیت میکنند یا کسانی که به رژیم غذایی مناسب بیماری های خاصی مثل دیابت میپردازند.

{

بلاگرهای مد و زیبایی

|}

این رویکرد مردمی حس اجتماع و تعلق را تقویت می‌کند و موجب می‌شود برندسازی ملموس‌تر و معتبرتر باشد. عاشق آشپزی که با اشتراک‌گذاری دستورهای جدید و تجربیات شخصی‌اش در آشپزی، صفحه‌ای جذاب برای ۶۴ هزار علاقه‌مند به غذا ایجاد کرده است. با کمک استعداد بلاگری او می‌توان دستور پخت‌ها و محصولات غذایی را جذاب‌تر جلوه داد.

یکی از پر مخاطب ترین انواع بلاگری است چون افراد بسیاری پیدا میشوند که علاقه زیادی به سبک زندگی دیگران دارند و حتی فراتر از آشنایی میخواهند از آن الگو گرفته و آن را در زندگی خود پیاده کنند. اگر سبک زندگی جذاب و خاصی دارید بلاگری لایف استایل زمینه مناسب بلاگری برای شماست زیرا هر چیزی که در طول روز برایتان رخ میدهد پتانسیل تبدیل شدن به محتوا را دارد. جذابیت زندگی روزمره شما باعث پیدا شدن طرفدارانی میشود که به سبک جذاب زندگی شما علاقه دارند.

تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد. لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد. با رعایت این نکات، می‌توانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپین‌های خود بگیرید.

یعنی مردم به هرکسی که در اینستاگرام پست بیشتر و دنبال‌کننده زیادتری داشته باشد بلاگر می‌گویند. رسانه‌های اجتماعی تلاش‌های برندسازی مشارکتی شهری را افزایش می‌دهند و شهروندان می‌توانند ایده‌ها و بازخوردهای خود را در مورد استراتژی‌های برندسازی ارائه دهند. این رویکرد مشارکتی نه‌تنها روند برندسازی را غنی‌تر می‌کند، بلکه موجب افزایش مشارکت و حمایت جامعه از ابتکارات برندسازی می‌شود. ذی‌نفعان می‌توانند به‌طور مشترک محتوایی را ایجاد کنند که منعکس‌کننده هویت شهر باشد و منجر به یک تصویر برند منسجم‌تر شود. این هم‌آفرینی حس مالکیت را در بین ساکنان تقویت می‌کند و پیوند آنها را با برند شهر افزایش می‌دهد.

این فرصت جذاب به افراد امکان می‌دهد تا با ایجاد محتواهای خلاقانه و مفید در فضای مجازی به درآمد بپردازند. در بخش بعدی، به بررسی روش‌های مختلف درآمدزایی برای بلاگران در ایران خواهیم پرداخت. بلاگران زندگی روزمره به اشتراک گذاری جزئیات زندگی خود، تجربیات روزانه، مشکلات و لذت‌های زندگی شخصی می‌پردازند. آن‌ها معمولاً با صداقت و شفافیت در مورد زندگی شخصی خود نوشته یا ویدیوهایی تولید می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط صمیمی برقرار کنند. این اشخاص توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های ارزشمند در مواجهه با چالش‌های زندگی روزمره را دارند.

همه علاقمندان به بلاگری میتوانند از تمامی شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاکرام و یا روبیکا فعالیت خود را آغاز کنند. برای ایجاد محتوای با کیفیت، تهیه ابزارآلات مناسب مانند دوربین با کیفیت و ویرایشگرهای تصویر و ویدیو اهمیت دارد. مهارت های نوشتاری، SEO، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برای بلاگر موفق ضروری هستند. بلاگرها میتوانند محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانند، مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های آموزشی یا محصولات فیزیکی. اولین و مهمترین گام، انتخاب موضوعی است که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید. موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن محتواهای ارزشمند و جذابی تولید کنید که مخاطبان را پای حرفتان میخکوب کند.

محتوای او بر خانه‌داری، آشپزی و روزمرگی‌های شخصی متمرکز است و تلاش می‌کند آرامش و خلاقیت را به ۴۳ هزار مخاطب خود منتقل کند. یکی از بلاگرهای شناخته‌شده در حوزه غذا محسوب می‌شود که با بررسی رستوران‌ها و معرفی غذاهای متنوع، به چهره‌ای برجسته در این زمینه تبدیل شده است. مستر فود با داشتن حدود ۳۰۹ هزار فالوور و تعامل بالا با مخاطبان، بهترین انتخاب برای معرفی رستوران‌ها و غذاهای جدید محسوب می‌شود. این نوع از بلاگرها درباره سلامت و موارد پزشکی برای مخاطبین اینستاگرام صحبت می‌کنند و با ارائه راهکارهای درست افراد را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند. به طور مثال راجع به چاقی و لاغری افراد و ارائه راه کارهای صحیح به بررسی می پردازند.

اگر می‌خواهید کمپین‌های تبلیغاتی‌تان دقیقا به هدف بخورد، جریان به شما این امکان را می‌دهد تا با بلاگرهای تاثیرگذار همکاری کنید و محتوای برندتان را به مخاطبانی که به دنبال آن هستند، معرفی کنید. از ایجاد کمپین‌های جذاب گرفته تا تجزیه‌وتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستوران‌گردی فعالیت دارد و تجربه‌های خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک می‌گذارد. تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. امروزه بلاگری به یک شغل و فرصت درآمدزایی تبدیل شده است که در ایران نیز تعداد زیادی از افراد به آن روی آورده‌اند.

حدوداً دو سال پیش بود که یک ویدئو در پیج خود منتشر کرد که نشان می‌داد برای پیشرفت کارش وسایلی از پرده سبز و تجهیزات نورپردازی تهیه کرده است. همچنین عنوان کرد که زمانی که پیچ در حال رشد بود و تعداد فالوورها به ۳۰۰ هزار نفر رسیده بود، خودش مسئولیت ادمینی، تدوین ویدئوها، پشتیبانی پست‌ها و ادیت آنها را بر عهده داشته است. البته توجه داشته باشید که به عنوان یک بلاگر باید با مخاطبان خود صادق و روراست باشید تا به شما اعتماد کنند. از بلاگرهای شناخته شده و موفق در این زمینه می‌توان به سرنا امینی، علی صبوری، حسن ریوندی و غیره اشاره کرد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بلاگر