غربیلک فرمان اين خودرو با نمونه 207 RC تعویض شده و بسیار خوش دست تر است. نمای عقب تیپ RC تفاوت زیادی با نمونههای دیگر ندارد، تنها میتوان به سیستم اگزوز متفاوت با سر اگزوزهای دوبل آن و یک بالچه که تأثیر بسزایی در زیبایی این خودرو گذاشته است، اشاره کرد. ولی این اگزوز دولول استیل به همراه بالچه کوچک و آنتن کوتاه انتهای سقف است که RC را به یک خودروی خاص تبدیل میکند. با حدود هزينهي 80 تا 90 ميليون تومان ميتوان يک RC فول را جمع کرد که پرداخت چنين هزينۀ زيادي تنها از يک عاشق 206 بر ميآيد. 206 با اين موتور شتابي در حدود 7.4 ثانيه براي 0 تا 100 ميتواند داشته باشد که با همين شتاب ميتوان خيلي از غولهاي بازار ايران را شکست داد. طبيعي است که اين همه قدرت را نميتوان به يک جعبه دندۀ معمولي انتقال داد چراکه جعبه دادههاي موجود در تيپهاي ديگر توان تحمل اين قدرت را نداشته و فقط باعث تلف شدن قدرت موتور ميشوند. البته تیونیگ کارها حتی قدرت فعلی این پیشرانه را راضی کننده نمیدانند و دست به ارتقای آن میزنند.
مقالات مشابه
- واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است
- دلیل اصلی خروج دود آبی و سفید از اگزوز ماشین
- عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز
- جاسازی مواد مخدر در اگزوز ماشین
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- سه سریع راه برای مطالعه استخر پیش ساخته
- معرفی و دانلود رایگان کتاب های هنری
- طراحی استراتژی معاملاتی با تحلیل فاندامنتال برای شرکت های کوچک
- ماشین فیلتر اگزوز
- مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود