غربیلک فرمان اين خودرو با نمونه 207 RC تعویض شده و بسیار خوش دست تر است. نمای عقب تیپ RC تفاوت زیادی با نمونههای دیگر ندارد، تنها میتوان به سیستم اگزوز متفاوت با سر اگزوزهای دوبل آن و یک بالچه که تأثیر بسزایی در زیبایی این خودرو گذاشته است، اشاره کرد. ولی این اگزوز دولول استیل به همراه بالچه کوچک و آنتن کوتاه انتهای سقف است که RC را به یک خودروی خاص تبدیل میکند. با حدود هزينهي 80 تا 90 ميليون تومان ميتوان يک RC فول را جمع کرد که پرداخت چنين هزينۀ زيادي تنها از يک عاشق 206 بر ميآيد. 206 با اين موتور شتابي در حدود 7.4 ثانيه براي 0 تا 100 ميتواند داشته باشد که با همين شتاب ميتوان خيلي از غولهاي بازار ايران را شکست داد. طبيعي است که اين همه قدرت را نميتوان به يک جعبه دندۀ معمولي انتقال داد چراکه جعبه دادههاي موجود در تيپهاي ديگر توان تحمل اين قدرت را نداشته و فقط باعث تلف شدن قدرت موتور ميشوند. البته تیونیگ کارها حتی قدرت فعلی این پیشرانه را راضی کننده نمیدانند و دست به ارتقای آن میزنند.
مقالات مشابه
- ماشین فیلتر اگزوز
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بهترین آتلیه کودک تهران
- اگزوز ماشین و تمام نکاتی که باید بدانید
- 2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت
- منبع اگزوز کوماتسو - قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات اگزوز ماشین های راه سازی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- پنجره دوجداره - پیرامید وین
- صدا خفه کن: نحوه رفع اهرم شکسته اگزوز در ماشین شما