غربیلک فرمان اين خودرو با نمونه 207 RC تعویض شده و بسیار خوش دست تر است. نمای عقب تیپ RC تفاوت زیادی با نمونههای دیگر ندارد، تنها میتوان به سیستم اگزوز متفاوت با سر اگزوزهای دوبل آن و یک بالچه که تأثیر بسزایی در زیبایی این خودرو گذاشته است، اشاره کرد. ولی این اگزوز دولول استیل به همراه بالچه کوچک و آنتن کوتاه انتهای سقف است که RC را به یک خودروی خاص تبدیل میکند. با حدود هزينهي 80 تا 90 ميليون تومان ميتوان يک RC فول را جمع کرد که پرداخت چنين هزينۀ زيادي تنها از يک عاشق 206 بر ميآيد. 206 با اين موتور شتابي در حدود 7.4 ثانيه براي 0 تا 100 ميتواند داشته باشد که با همين شتاب ميتوان خيلي از غولهاي بازار ايران را شکست داد. طبيعي است که اين همه قدرت را نميتوان به يک جعبه دندۀ معمولي انتقال داد چراکه جعبه دادههاي موجود در تيپهاي ديگر توان تحمل اين قدرت را نداشته و فقط باعث تلف شدن قدرت موتور ميشوند. البته تیونیگ کارها حتی قدرت فعلی این پیشرانه را راضی کننده نمیدانند و دست به ارتقای آن میزنند.
مقالات مشابه
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- هدرز پارس Elx
- ماشین فیلتر اگزوز
- آشنایی با سیستم اگزوز خودرو - کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین
- علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟
- چهار چیزهایی که باید درباره لوازم عکاسی بدانید
- اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد
- آشنایی با سیستم اگزوز خودرو - کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟
- عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز