هدرز 405 Xu7. هدرز موتور

کسی تجربه ای از هدرز روی تیبا داره؟ قید مصرف سوخت رو بزنید و با دستکاری رگلاتور سوخت کمی فشار روی ریل رو بالا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

کسی تجربه ای از هدرز روی تیبا داره؟ قید مصرف سوخت رو بزنید و با دستکاری رگلاتور سوخت کمی فشار روی ریل رو بالا ببرید تا سوخت بیشتری وارد موتور بشه البته مصرف سوخت افزایش چشمگیری پیدا نمیکنه. آخه توی سرچ ها کاتالیزور پراید رو دیدم که شبیه به همین هست و فقط محافظ زنگ نزدش روش نوشته و علائم مربوط به کاتالیزور هست ولی روی این نیست! در طی تولید هفت نسلی کورونت، به دلیل اوجگیری و شکوفایی صنعت خودرو آمریکا در آستانه دهه 70 میلادی، برترین و قدرتمندترین و ارزشمندترین نسل تولیدی این خودرو مربوط به نسل پنجم (1965-1970) است که از جذابترین طراحی و قدرتمندترین پیشرانهها بهره برد. رونیز یک خودروی آفرود عالی است. همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت Headers نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. علاوه بر صدا خفه کن و مبدل کاتالیزوری ، از تعدادی زیرمجموعه تشکیل شده است. اگر به اتاقها و استودیوهای آکوستیکشده سری بزنید، میبینید که علاوه بر پوشاندن درها و دیوارها، سعی میکنند سطوح غیرهمگونی در دیوارها هم ایجاد کنند تا صدا را مدیریت کند.

رونیز از خودروهایی است که به واسطه ی قیمت مناسبی که نسبت به بقیه خودروها دارد بازار دست دوم خوبی را برای خود ایجاد کرده است. روند کار این مافلرها این است که دو میکروفن در ابتدا و انتهای لوله و بین آنها یک اسپیکر برای تولید صدا، قرارداده شده است.این میکروفون ها از طریق کامپیوتر کنترل می شوند. بنابراین در طول 3 ماه کار فشرده از ابتدا برای این موتور جدید (M13) تمام مدل سازی های نرم افزاری انجام شده و قالبهای جدیدی با کیفیت و دقت فوق العاده بالا، ساخته شده است. در همین حال، غیر از جلو، دیگر قسمتهای کوییک S هیچ تغییری نداشته و با نسخه معمولی یکسان است. اما نسل ششم، تا حدی از طراحی رادیکال و خاص مدلهای اولیه فاصله گرفته و تلفیقی است از مدرنینه و سنت به سبک فیلمهای علمی و تخیلی آن دوره، از یک سو چهارچوب کلی خودرو به شکل عجیبی حجیم و بزرگ به چشم میآید و از برخی زوایا به ایمپالاهای کوپه نزدیک میشود و از سوی دیگر چراغهای چهار گانه، نسل دوم تاندربرد را یادآور میشود. رونیز با توجه به اینکه حدود ۱۰ سال در خط تولید پارس خودرو وجود داشته ، به وفور قطعات آن پیدا می شود و شما با خیال راحت می توانید رونیز را بخرید و در جاده ها برانید.

خودرویی که در هر شرایطی می توانید به آن اعتماد کنید و دوام بالایی دارد. بنابراین وقتی رونیز را می خرید مطمئن باشید اگر روزی بخواهید آن را عوض کنید ، رونیز بازار دست دوم خوبی دارد و افت قیمت چندانی هم نخواهد داشت. در مقابل ویتارا هم بازار خوبی دارد و شاید کمی بهتر از رونیز باشد. از طرفی این خودرو در بحث آپشن ضعیف است و اگر آپشن می خواهید سوزوکی گرند ویتارا گزینه بهتری است. بنابراین این سیمپیچ نسبت بـه سیمپیچ اصلی دارای مقاومت بیشتر و اندوکتانس کمتر است. کسینوس 120 درجه 2/1 هست بنابراین رابطه بـه شکل زیر درون مـی اید. دوستان راننده با راننده خیلی فرق میکنه-اولا ولستر باید رو دندهای باشه دستی بکشه گاز بده-ثانیا که خیلی مهمه دکمه لغزش رو اف کنه وگر نه 2 تا 4 ثانیه عقب میافته-گذشته از اینا این ولستر 50 کیلو سنگینتر از تیپ 5 هست ولی 30 اسب اضافه داره علمی حیاب کنید میتونه تیپ 5 اینو بزنه؟

ریمپ ecu و .. و البته جی تی 86 تو دنده 1 به 2 یکم دیلی داره که باعث میشه 1 به 2 کمی افت شتاب داشته باشه . آنتن LX عقب نیست همون جلوه، نیاز به تغییر خاصی نداره، جز سیم کشیش که یه کم فرق داره اتصالش. از این نسخه خاص جیپ چروکی تنها 24 دستگاه تولید خواهد شد که همه آنها به لاستیک های مخصوص درگ رادیال نیتو 555R با سایز 275/40-20 مجهز خواهند بود.از دیگر ویژگی این چیپ تیونینگ شده ،مجهز شدن خودرو به سیستمی است که قابلیت ارسال گشتاور به تمامی چرخها و یا فقط محور عقب را بنا به حسب مورد نیاز را دارا می باشد. تورك موتور به اندازه ي چشمگيري كاهش پيدا كرد و شتاب افتضاح شد! هر کدام از انباره ها با توجه به جنس و ابعاد و ویژگی هایش صدای مخصوص به خود را دارد. هر چند در حالت استاندارد جز قویترین نمونه های تولید شده توسط نیسان نیست اما پتانسیل بالایی برای افزایش خروجی تا 350 اسب بخار دارد. پس از نصب نیز تا حدود زیادی جبران افزایش وزن این اتاق ها را کرده و به عملکرد 206 تیپ 5 بسیار نزدیک میکند.

آخرین مطالب