حرکت زننده جوان 24 ساله با اگزوز ماشین در ملا عام + عکس

اگر خودروی شما بهطور کامل گرم شده دمای محیط معقول بوده و خودرو هنوز هم بخار تولید میکند بهتر است نگاهی به واش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگر خودروی شما بهطور کامل گرم شده دمای محیط معقول بوده و خودرو هنوز هم بخار تولید میکند بهتر است نگاهی به واشر سرسیلندر و یا حتی خود سرسیلندر برای بروز داغی بیشازحد بیندازید.

شکاف یا ترک در این واشر که اکثراً به علت گرم شدن بیشازحد یا عدم اجازه دادن به گرم شدن تدریجی خودرو اتفاق میافتد مایعات را به مکانهایی که در حالت معمول نباید آنجا باشند میفرستد. این ذرات زمانی که موتور سیکلت تکان میخورد در بنزین شناور شده و در نتیجه در مسیر ورود به پیشرانه حرکت مینمایند.

بهتر است همیشه به کوچکترین موارد نیز توجه نموده و بهمحض دیدن شرایط غیرعادی در کارکرد پیشرانه و همچنین مواد خروجی از اگزوز سریعاً خودرو را به مکانیک قابلاعتماد و کاربلد نشان دهید.

پس از این واقعه پیشرانه تلاش خواهد کرد تا آب را متراکم کرده و بسوزاند که این امر منجر به آسیب شدید پیشرانه خواهد شد. در ملحه بعد بانك ايران با بانك طرف قرارداد ارتباط برقرار كرده و نوع خريد كه مي تواند نقدي، شش ماهه و يا يكساله باشد را تعيين كرده به اين ترتيب بانك مقابل با فروشنده قرارداد بسته و در مقابل جنس پول را به آن ها تحويل مي دهد ضمنا در اين قرارداد شرايط حمل و نقل و بيمه نيز تعيين مي گردد كه مي تواند زميني، هوايي و يا دريايي باشد و همچنين فرصت تحويل كالا حداكثر بيست و يك روز مي باشد.

در این حالت دور موتور ابتدا به 7800 میرسد، سپس دنده بالاتر جا میرود. برای این کار از گلویی اگزوز نیسان پاترول شش سیلندر و دو منبع پژو ۴۰۵ استفاده کردم..: گلویی اگزوز متصل به منیفولد دود برای اتصال گلویی به منابع به جای جوشکاری از بست استفاده شد منابع پژویی ضد زنگ مزایای نصب اگزوز دوگانه به نقل از کارشناسان امر عبارتند از..: ۱- افزایش بازده و قدرت موتور نصب اگزوز دوگانه باعث افزایش قدرت حمل بار خودرو یا Towing Force می شود.

بنزین خام هم میتواندبشود-کاهش عمر انباره های وسط وانتهایی-افزایش موادسرطانزا درمحیط اطراف وداخل کابین خودرو--افزایش صدا-عدم دریافت معاینه فنی برای خودروهای بالای5سال-لذا درجمع بندی کلی برداشتن وحذف آن توصیه نمی شود. واشر سر سیلندر برای جدا نگهداشتن روغن و سیستمهای خنک کننده طراحی شده و همچنین باعث به همپیوستگی سر سیلندر و محفظههای احتراق میشود.

اگر واشر سرسیلندر در بخشی ویژه خراب شود مایع خنککننده به داخل سیلندرها وارد خواهد شد. این پردازش ها قبلاً به صورت فرمان در حافظه ECU وارد شده و ECU با گرفتن هر ولتاژ متناسب با فرمان ضبط شده در حافظه اش در عملگر ها فرمان لازم را می دهد .

در روی این کیت اگزوز سیستمی نصب شده تا عملکرد آن تحت کنترل و از حالت عادی و ساده به حالت تیونینگ یا اسپرت به راحتی تغییر دهید. در برخی فیلترها که فاقد پیاله شیشه ای هستند یا بازدید پیاله آب گیر فیلتر به آسانی ممکن نیست، از یک سنسور الکتریکی هشدار دهنده وجود آب در پیاله فیلتر و سیستم سوخت رسانی استفاده می شود.

موادی که از اگزوز خارج میشوند بسته به رنگ، تراکم، حجم و همچنین معنی آنها متغیر است. در قسمت انتهایی فلیر فندر جلو و عقب یک آبشش کربنی هم قرار گرفته که جذابیت های اسپرت این بخش را افزایش می دهد.

این بخار هنوز هم در شرایطی که دما زیر 10 درجه سانتی گراد است قابل مشاهده بوده و دما و رطوبت هوا تراکم و قابلیت دید این بخار سفید را تغییر میدهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن