هدرز تمام استیل 206 و 207 انجین آرتز

هدرز را از کجا تهیه کنیم؟ سپس دنده را در حالت دو بگذاریم و کلاچ را رها کنیم. برای بررسی عملکرد سنسور و کلاچ ف

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

هدرز را از کجا تهیه کنیم؟ سپس دنده را در حالت دو بگذاریم و کلاچ را رها کنیم. برای بررسی عملکرد سنسور و کلاچ فن، موتور را روشن کرده و کولر را روشن کنید، اگر بعد از تقریباً 2 دقیقه فن روشن نشد بدون تردید ایرادی در سیستم وجود دارد. در همین راستا یک شاسی لوله ای به اتاق خودرو افزوده شد تا استحکام پیچشی خودرو افزایش یابد و در مرحله بعد هم اصلاحاتی در مجموعه تعلیق با استفاده از قطعات افترمارکت فورد ماستنگ صورت پذیرفت. مقصودم یک رابطه عاطفی قوی است. آدم یکجور رابطه عاطفی خاص با آنها پیدا میکند. با روشن شدن پیشرانه 5.7 لیتری بلیزر، غرش وحشتناک آن همان ابتدا مو را به تن همه سیخ کرد. این همان جعبه دندهای است که جنرال موتورز روی تراکها و سایر محصولات قدرتی خود نیز نصب کرده است، تنها تفاوت وانتها با این خودرو، دیفرانسیل آنها است که ضریب آن قدرتیتر است. جعبه دنده دستی بلیزر دارای چهار دنده جلو و یک دنده عقب است.

بلیزر مورد بررسی، به یک جعبه دنده دستی با کد SM465 مجهز بود. شاید به اندازه ماشینهای امروزی طعم و رنگ و بوهای مختلف را با یکدیگر ترکیب نکردهباشد، اما به قدر کافی خوشطعم و اصیل هست که یک شیفته خودرو را تا ابد همراه خودش نگه دارد. این اسبها با اسبهای رنجور آرمیده در سینه خودروهای امروزی خیلی فرق دارند. بسیاری از افراد، با کراساوورها و اسیوویهای امروزی به طبیعتگردی و بیراهه نوردی میپردازند. داخل کابین، این پراید تیونینگ شده با استفاده از رول کیجی مستحکم تقویت شده و رول ها در اوج ظرافت درون اتاق نصب شده اند. ایسیو خودرو برای مقابله با این مشکل از طریق ناک سنسور خودرو ناک را حس می کند و با محدود کردن توان خودرو سعی در رفع این مشکل دارد اکنون با تعاریف مجدد اکتان سوخت، فشار هوا و دمای هوا میتوان با ریمپ نرم افزاری ایسیو به تمامی مشکلات فوق پایان داد. نوع دیگر، سیستمی است که از طریق لوله های مجزا، نیترو را از مخزن آن، به گذرهای مانیفولد ورودی می پاشد. البته طول بلند مسیرهای مانیفورلد ورودی بیحکمت هم نیست، زیرا مخلوط سوخت و هوا در آن مسیر طولانیتر و زمان بیشتری برای اختلاط با یکدیگر دارند که به بالاتر رفتن راندمان قدرت موتور کمک میکند.

از طرفی نسخههای اتوماتیک پایداری بهتری در مسیرهای لغزنده به دلیل انتقال دائم نیرو به چهار چرخ، دارند. آمریکاییها علاقه زیادی به خودروهای راحت دارند. برای بالا رفتن از یک شیب خاکی و یک مانع با ارتفاعی حدود 50 سانتیمتر، خودرو را در حالت چهار چرخ سبک قرار داده و به راحتی و بدون کوچکترین فشاری، بلیزر موفق به بالارفتن از این شیب شده بود. برای بالارفتن از همان شیب، برانکو را نیز در حالت چهار چرخ قرار داده و به دلیل ارتفاع زیاد و خالی بودن جلوی چرخها مانند بلیزر، به راحتی از این شیب بالا رفت. اما مانند پیشرانه برانکو در دهه 70 به بعد، به دلیل بحرانهای نفتی بیشینه قدرت خروجی آن افت چشمگیری داشت. کمبود زاویه دید، در برانکو نیز احساس میشود که با کمی رانندگی، به آن عادت خواهید کرد. این بار 206 دیگری توربو شد که به تازگی هم روانه خیابان های تهران شده است که این بار قصد معرفی این خودرو را خدمت شما دوستان عزیز و گرامی داریم، خودروی مورد بررسی ما خودرویی ساده می باشد که در نهایت سادگی از پیشرانه خوبی بهره می برد و اینکه موتور این خودرو ساده بودن این اتومبیل را از یاد شما عزیزان خواهد برد و از شتاب آن لذت خواهید برد.

لذت رانندگی این خودرو قطعا به مانند اتومبیل هایی دیگری چون گلف های توربو و ام پاورهای قدرتمند و لنسرهای اوولوشن تیونینگ شده نبود اما در حد هزینه ای که بر روی این خودرو شده و پیشرانه استاندارد 1600 سی سی و بوست 7 پی اس آی خیلی هم بیشتر به شما لذت می بخشد، زمانی که با یک 206 تیپ 5 با ظاهری استاندارد و حتی رینگ های فابریک در اتوبان حریف اتومبیل های قدرتمند می شوید دیگر چه می خواهید ؟ از کارهایی که بر روی پیشرانه 1600 سی سی این اتومبیل انجام گرفته است ست کردن کیت Stage 2 شرکت هلندی Dp می باشد که این شرکت از شرکت های مطرح در تیونینگ پژو 206 می باشد، بلوک سیلندر فابریک اما میل سوپاپ های آن متعلق به سیتروئن ساکسو با 257 درجه و لیفت 9 سوپاپ های آن برای زانتیای 2 لیتری است. سیستم اگزوز این خودرو تشکیل شده از هدرز دست ساز و مابقی آن متعلق به شرکت نام آشنا و ایتالیایی سوپر اسپرینت می باشد که صدایی زیبا می دهد و در هنگام گاز دادن موجب وحشت در بین اتومبیل های داخل اتوبان می شود ! در مورد دیفرانسیل این خودرو باید خاطرنشان کنم که دیف سه تکه را فورد فقط در مدل شلبی بهکار گرفت که البته به این کاملی نبود.

آخرین مطالب