2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

باید آن ها را بازکنید و تمیز کنید سپس سر جایشان محکم ببندید و تمام اتصالات داخلی دلکو را نیز محکم و تمیز نمای

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

باید آن ها را بازکنید و تمیز کنید سپس سر جایشان محکم ببندید و تمام اتصالات داخلی دلکو را نیز محکم و تمیز نمایید. برای رفع این مشکل شمع ها را بشویید و سپس پلاتین را تنظیم کنید و در مدار قرار دهید.

برای این منظور به طور ساده شده EGRیک مدار فرعی از خروجی اگزوز موتور میگیرد که میتواند بخشی از گازهای خروجی را از مسیر اصلی منحرف کند. در این مسیر به علت وجود گرمای زیاد در اگزوز صدای انفجار رخ می دهد.

در این تحقیق برای طراحی و ساخت صدا خفه کن, ماده پشم سنگ که یک عایق صوتی و کاهنده صدا است بهکاربرده شد و پس از آزمون و ارزیابی آن نتایج به دست آمده حاکی از آن بود که شدت صدای خروجی از صدا خفه کن میتواند تا میزان dB(A) 15 نسبت به طرح فعلی صدا خفه کن اگزوز تراکتور مسی فرگوسن مدل 399 کاهش یابد.

برای رفع مشکل داغی شمع ها ابتدا دهانه پلاتین را تنظیم کنید و در صورت رفع نشدن مشکل داغی، شمع های مناسب را جایگزین نمایید . برای رفع این مشکل مخزن را کاملا تخلیه، پاکسازی کنید و نهایتا بنزین خالص جایگزین نمایید .

می توانید موتور را باز نموده و دوده و جرم های تک تک محفظه های احتراق را تمیز نمایید. اگر در زمان فعالیت موتور آب از اگزوز خارج می شود احتمالا سرسیلندر ترک خورده است که وجود این ترک سبب می شود آب سیستم خنک کاری در قسمت های دیگر مجموعه مولد قدرت جریان پیدا کند و از اگزوز خارج گردد.

در قسمت خودروهای مرتبط می توانید خودروهای مرتبط با این محصول را به دقت بررسی و از انطباق کالای منبع اگزوز جک J5 اتوماتیک با خودروی خود اطمینان حاصل فرمایید.

عملکرد آوانس اتوماتیک گریز از مرکز،نادرست است . 2. توسط آهن ربا دائم - این در ژنراتور های کوچک بعنوان جایگزین متداول است. فن های سانتریفیوژ فوروارد جهت هوادهی زیاد و فن های بکوارد جهت کاربردهایی با فشار بالاتر استفاده می شوند .

محفظه های احتراق موتور آلوده اند . دمای موتور بالاست یا به زبان عامیانه موتور داغ کرده است . او تریلری دارد که به صورت دنباله بند به پشت دوچرخه اش وصل می کند. البته راجع به داشتن سمند تصمیم گرفته بودم و با بررسیهایی که از طریق سایتهای مختلف و خود ایرانخودرو انجام دادم این ماشین رو انتخاب کردم .

حال به یکی از شاسی بلندهای چینی و البته پرطرفدار بازار می رسیم. انسداد این شبکه ها سبب می شود تا دود حاصل از احتراق موتور نتواند از طریق اگزوز تخلیه شود و از سوی دیگر هوای تازه نیز به اندازه کافی به موتور نرسد.

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالا بنزین کافی نیست وجود ندارد یا با آب مخلوط شده است .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن