2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

ضمن اینکه نشتی مداوم آب نیز دیده خواهد شد. طرح پارکینگ مکانیزه موتورسیکلتها در پایتخت آغاز شد موتورسیکلتهای ف

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ضمن اینکه نشتی مداوم آب نیز دیده خواهد شد. طرح پارکینگ مکانیزه موتورسیکلتها در پایتخت آغاز شد موتورسیکلتهای فرسوده از پارکینگها به خیابانها برمیگردند! موتور در حالت روشن بسیار پر سر و صدا و ممکن است از چند کیلومتری نیز صدای آن به گوش برسد.

به خصوص که افت قیمت مدلهای کارکرده نیز از نمونههای صفر کیلومتری که با مشکل نبود قطعات مصرفی در نمایندگی مواجه هستند کمتر پیشبینی میشود.

بنزین با اکتان پایین به دلیل ایجاد احتراق ناقص، باعث اضافهشدن دوده به روغن موتور شده که این موضوع باعث کاهش خاصیت روانکاری روغن میشود. با این وجود مقدار بسیار کمی از این دوده ها از سیلندر خارج نشده و در بخش بالایی سیلندر یعنی درست در محفظه ی احتراق ایجاد جرم می کنند که به آنها دوده گرفتن موتور و یا جرم گرفتگی گفته می شود.

در خودروهای جدید که مجهز به سیستمهای سوخترسانی پیشرفته انژکتوری هستند، ثابتبودن دمای موتور در حد معین، به منظور ایجاد احتراق صحیح سوخت درون موتور، جلوگیری از کاهش توان موتور،کنترل میزان مصرف سوخت و جلوگیری از افزایش آلایندگی گازهای خروجی اگزوز، ضروری است.

جهت اطمینان ازافزایش راندمان موتور خودروی خود، از روغن موتورهای معتبر و استاندارد توصیه شده شرکت خودرو ساز (مندرج در دفترچه راهنمای خودرو) که تست مراحل کیفی را گذراندهاند، استفاده نمایید.

توصیه میشود جهت اطمینان از افزایش راندمان موتورخودرو، از روغن موتورهای توصیه شده توسط شرکت خودروساز استفاده نمایید. از آنجا که در بازار انواع روغنها با درجات و کیفیتهای مختلف موجود است، پیشنهاد میشود با مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به استفاده از روغن موتور توصیه شده و تعویض به موقع آن اقدام نمایید.

پیشنهاد میشود جهت افزایش راندمان موتور خودرو، از روغن موتـورهای توصیه شده توسط شرکت خودروساز استفاده نمایید. در صورتی که سیستم ایربک در آن فعال نیست و از آن هنگام تصادفات جهت قطع برق سیستم انژکتور و فعال کردن پیش کشنده کمربند استفاده می شود.

در این روش به جای صدای طبیعی موتور یا اگزوز، صدایی شبیه سازی شده از اسپیکرهای داخل کابین پخش می شود تا هیجان بیشتری به راننده و سرنشینان تزریق گردد. اکثر غریب بـه اتفاق مالکین موتور کویر STR-200 همچون سایر برند های دیگر از مصرف بالای سوخت، مشکل درون قدرت، مشکل درون دنده 3 را بیـان مـینمودند.

ضمن اینکه در بالای هر یک از چراغ اصلی جلو یک چراغ کوچک که همچون ابرو بر بالای چراغ های اصلی می باشند وجود دارد چراغ جلوی زونتس 250 با ایده transformers طرحی شده و به نوعی انرژی مثبتی به موتور-سوار آن و دیگران القا می کند به گونه ای که نشان از جدیت و نمایان گر قدرت بی شمار آن است.

ضمن اینکه خودرو در حالت سرد به راحتی استارت خورده و بدین ترتیب عمر باتری و استارت طولانیتر شود. مهمترین و با اهمیتترین خاصیت روغن موتور، حضور آن از لحظه استارت تا خاموششدن موتور به صورت بی وقفه است.

آخرین مطالب