2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

بطور کلی چکه کردن آب از اگزوز خودرو میتواند دلایل زیادی داشته باشد. برای سوخت گیری مجدد باید ژنراتور خاموش شو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

بطور کلی چکه کردن آب از اگزوز خودرو میتواند دلایل زیادی داشته باشد. برای سوخت گیری مجدد باید ژنراتور خاموش شود تا از آتش سوزی جلوگیری شود. من برای کار کوفتی تو پام به خراب شُدَت باز شد و بعدشم عوض مهمونداری با زنت از پلهها شوتم کردید پایین!

با هر ضربهی محکمی که به کمرم میخورد قلبم از دهنم میزد بیرون و درد چنان توی سرم جولان داد که پیش خودم گفتم الاناست که به دیار باقی بپیوندم!

خداییش نه اوستا و نه بیتا پرتم نکردن خودم بودم که پام پیچ خورد ولی خب الان وقتی نیست که بخوام کوتاه بیام پس حق بجانب گفتم: مستقیماً منظورم تو نبودی ولی مسبب این اتفاق که بودی! با خشونت دستش و پس زدم و با صدای زمختی گفتم: بکش کنار بابا زدی قطع نخاع شدم!

چندتا سوراخ هم عقبش زدم حدود 15تا صداش بسیار دلخراش و گوش کر کن شد مخصوصا موتور من که 150 سی سیه !

در مقابل موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ 1798 سیسی میتسوبیشی لنسر با قدرت خروجی 140 اسببخاری در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 176 نیوتنمتری در دور موتور 4200 دور بر دقیقه قرار دارد و از نظر توان تولیدی بین این دو قرار خواهد گرفت.

منیفولد خروجی مجرایی است که گازهای خروجی را از محفظه احتراق به لوله اگزوز منتقل می کند. بله می توانیم. لطفا ابتدا طرح و لوگوهای خود را به تیم فروش ما نشان دهید. لیوان خالی رو روی میز کوبید و با ابروهای بالا پریده و نگاهی متعجب چشم دوخت به منی که از زور حرص قطعا چشمام دریدهتر از حد معمول شدند.

12: زیر خاکی میکشیم بالا! سرم و کمی بالا گرفتم و با سر زبونم لبم رو کمی تر کردم. اخم پر رنگی کردم و انگشت سبابهم رو تهدیدآمیز جلوی صورتش تکون دادم. لیوان رو از توی دستهام بیرون کشید و با دست بزرگش پی در پی ضرباتی رو به کمرم وارد کرد.

سرم و بین دستهام گرفتم و فشار کوتاهی به شقیقههام آوردم که از زور درد دندونهام روی هم چفت شدند. با هم چند سریال طنزی که او در آنها خوش درخشیده است را مرور میکنیم.

هر دو نوع لوله می توانند «طنین» صدای لوله اگزوز را که در بعضی از سیستم های تخلیه مشاهده می شود، کاهش دهند. کاتالیزور ماده ای شیمیایی است که یک واکنش شیمیایی را تسریع می کند، بدون اینکه خودش در طول واکنش تغییر کند.

کروزرها در مجموعه گسترده ای از سبک ها و جابجایی ها قرار می گیرند و با یک موقعیت سواری با راننده طراحی شده اند. سایلنسر اگزوز دیزل ژنراتور سبب کاهش صدای دیزل ژنراتور می شود زیرا همانگونه که می دانیم موتورهای دیزلی به هنگام کار صدای بسیار زیادی تولید می کنند که بسیار آزار دهنده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن