2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

برای اطلاع از قیمت یا دریافت پیش فاکتور منبع اگزوز Lifan 620 با واحد فروش ما تماس بگیرید. قطعه واشر گلویی اگز

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

برای اطلاع از قیمت یا دریافت پیش فاکتور منبع اگزوز Lifan 620 با واحد فروش ما تماس بگیرید. قطعه واشر گلویی اگزوز لیفان 620 (1600) از محصولاتی تولیدی لیفان (LIFAN) می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی گلوبال یدک به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد شما می توانید با خرید آنلاین این کالا ضمن اطمینان از اصالت گارانتی شده کالا توسط گلوبال یدک از یک خرید سریع و با قیمت مناسب بهره مند گردید.

این از نشت اگزوز به خارج از اتصال جلوگیری میکند و همچنین اطمینان حاصل میکندکه تمام گازهای خروجی از طریق مبدل کاتالیزوری جریان مییابند. البته ذرات معلق تنها ناشی از وسایل نقلیه نیست و در گردوخاکی که بهخاطر شرایط جوی داریم هم وجود دارد که البته از جنس دیگری بوده اما تأثیرات خاص خود را دارند.

هنگامی که این جریان به دلیل وجود انسداد در مبدل به خوبی صورت نگیرد متوجه کاهش توان پیشرانه به خصوص در زمان شتاب گیری، حرکت در سربالایی یا حمل بار سنگین خواهید شد.

چنانچه جمع کننده اگزوز ضایعاتی هستید و یا افرادی را می شناسید که در این زمینه فعالیت می کنند، می توانید اگزوز و مشتقات ضایعاتی آن را به ما به فروش برسانید.

شتاب تارا در شرایط استاندارد چقدر است؟ سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهارکرد: برخورد با صداهای ناهنجار، بوقهای نامتعارف و غیراستاندارد و صدای اگزوز خودرو از جمله اولویتهای ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت است.

2. بخش خشک کن: 1 مجموعه ای از سیلندر خشک کن های آلویی، مجهز به هود اگزوز مکش مضاعف، 1 مجموعه غلتک تماسی، چسب، دستگاه فشار پنوماتیک، 2 مجموعه تیغه پنوماتیک. بانک سیلندر: 1 مجموعه ای از فولاد ضد زنگ صفحه قالب سیلندر، 1 مجموعه ای از غلتک مبل، پوشش داده شده توسط لاستیک.

اولین اصلاح آپریلیا RS 125 پس از "اکسترمم" نامگذاری شد و با مته سوراخ مخفف R. موتور سیکلت مجهز با موتور "Rotax 123"، ظرفیت 34 لیتر است. علاوه بر این، نشان منهارت جایگزین لوگوی بیامو شده است و شاهد استفاده از روکش چرمی مشکی با دوخت زردرنگ هستیم.

ما رفتیم و برخی از سیستمهای اگزوز که احساس میکردیم در صنعت خودروسازی بسیار خوب هستند را بررسی کردیم. در کل از نظر راحتی با شاسی بلندهای امروزی قابل قیاس نبود؛ ترمزهایش نه چندان مطمئن ولی موتوری بسیار قوی داشت.

بازرگانی ایمن یدک توزیع کننده منبع اگزوز Lifan 620 در سراسر کشور با استفاده از مسیرهای جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی می باشد. همچنین با خرید انواع لوازم جانبی لیفان 620 می توانید در جشنواره گروه بازرگانی ایمن یدک شرکت کنید.

همچنین اگر علاقه مندید در مورد نحوه تعویض واشر سرسیلندر پراید بیشتر بدانید می توانید مقاله بعدی ما را بخوانید .

آخرین مطالب