2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

زیرا تا وقتی عامل اصلی خرابی ریشه یابی نشود صرفا تعویض کاتالیزور مشکل را حل نمیکند و پس از مدتی دوباره عملکرد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

زیرا تا وقتی عامل اصلی خرابی ریشه یابی نشود صرفا تعویض کاتالیزور مشکل را حل نمیکند و پس از مدتی دوباره عملکرد آن را مختل می کند. برای رفع این مشکل کافیست تا سرسیلندر دمونتاژ شده و پس از تعویض لاستیک ساق سوپاپها و آب بندی کزدن سوپاپها، دوباره در سر جای خود نصب گردد.

تابه حال اصلاً وابداً به هیچ نمایندگی وتعمیرکاری مراجعه نکرده ام الا برای خدمات سرویس ۱۰ هزارکیلومتروتعویض روغن وفیلترهابه صورت رایگان درنمایندگی ایرانخودرو. چنانچه خودرویی هنگام عبور از کنار یکی از این سیستمها صدایی بیشتر از حد مجاز تولید کند، بلافاصله عکس پلاک آن ثبت شده و جریمهای برای مالک صادر میشود.

شرکت ولوو یکی از شرکت های پیش تاز در زمینه تجهیزات ایمنی خودرو به شمار می آید.دراین سیستم دوربین کوچکی در مقابل راننده به گونه ای نصب میشود که تمام صورت راننده در محدوده دید دوربین قرار بگیرد.

در برخی موارد، ممکن است موتور سیکلت های برقی حتی بهتر هم عمل می کنند. سیستم ترمزبدون کمترین مشکل جوابگوی قدوقواره سمند در سرعتهای معقول می باشد ولی اگربه ترمزبهترعلاقه مندید قطعاً سورن و دنا شما را راضی نگه خواهندداشت.

دربحث تزئینات داخلی کاش ایرانخودرو داشبورد سمندرا مانند سورن به روزتر وبهینه ترمیکرد. نمودار تغییر قیمت سمند سورن ELX با موتور EF7 · البته در خودروهای با رنج قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون.

در نهایت مجبود شدم سیم کشی ماشین رو با هزینه نزدیک به یک میلیون و دویست هزار تومان عوض کنم و در نهایت ماشین رو سال نود و سه بعد از اینکه به نظر خودم سالم شد فروختم به مبلغ بیست میلیون تومان.

خلاصه من از این ماشین و موتور به شدت زده شدم.البته باید اضافه کنم بعد از سوختن واشر سر سیلندر در مرحله اول مشکلات زیادی مثل سه کار کردن ماشین، روشن نشدن، شتاب نداشتن، خاموش شدن در حال حرکت و مشکلات زیادی به مشکل سوختن واشر اضافه شد.

شتاب گیری و سرعت در حالت کولرروشن و۴ نفر مسافربه هیچ عنوان قابل مقایسه با ۴۰۵ و پارس سال با موتور پژوی قدیمی نمیباشدو همیشه یک سروگردن بالاترازانها بوده .

تنها ضعف موجود از دید من نسبت به موتور EF7 گشتاورپایین در دور موتور پایین میباشدوایلا با شتاب گیری و تعویض دنده مناسب در هیچ سراشیبیی شمارا ناامیدنخواهد کرد. از این رو در شرایطی که مدلهای تازه جنسیس کوپه دربازارهای بین المللی به لطف افزایش 47 اسب بخاری قدرت و 39 نیوتنمتری گشتاور در حدود 2/1 ثانیه نسبت به مدلهای پیشین، سریعتر دستیابی به تندی 100 کیلومتر در ساعت را از حال سکون تجربه میکنند، در بازار داخلی و به دلیل یکسان بودن پیشرانه هر دو سری قدیمی و جدید، عملکرد فنی و شتابگیری هر دو خودرو بسیار به یکدیگر نزدیک بوده و تفاوت قابل توجهی در این خصوص دیده نمیشود.

مگر می شود دو خودروی کوپه اسپرت را کنار یکدیگر تست کنیم و یک درگ مردانه را برگزار نکنیم؟ اولین موتور سیکلت در کشور آلمان توسط دو مخترع آلمانی در سال 1885 ساخته شد، موتور اولیهای که توسط این مخترعان طراحی شد، شبیه به یک دوچرخه بود که مخترعان آن را ریت واگن نامیدند، موتور سیکلتها مزایایی زیادی دارند، که از جمله آنها میتوان به صرفه جویی در سوخت، امکان جابهجایی سریع با آنها، دارا بودن هزینههای کمتر نسبت به خودروها و …

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن