برنامه صدای اگزوز ماشین ها

بعضی بوها که در حالت عادی ممکن است در هر خودرویی احساس شود و نیز راهکارهای لازم برای از بین بردن آنها را در ز

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

بعضی بوها که در حالت عادی ممکن است در هر خودرویی احساس شود و نیز راهکارهای لازم برای از بین بردن آنها را در زیر عنوان میکنیم.

در مقابل بوهای ناخوشایندی هم ممکن است در خودرو حس شود که آن هم نشان دهنده موارد خاصی میباشند و ممکن است با تشخیص به موقع بعضی بوها از خسارتها و هزینههای زیادی جلوگیری کرد. برای نمونه اکثر بوهای خوشایند در خودرو نشان دهنده نو بودن قطعات پلاستیکی و چرمی موجود در کابین خودرو میباشد که همواره حس خوبی به راننده و مسافر میدهد.

بوهای زیادی در خودرو حس میشوند که برخی خوشایند و برخی ناخوشایند هستند که هر کدام نشان دهنده مورد خاصی در خودرو میباشد. تنها وزن فریم بدنه این خودرو ۲۷۲ کیلوگرم است که ۳۵۰۰ نقطه جوش در بدنه آن به کار رفته است که در نهایت وزن این خودرو به ۱۰۲۵ کیلوگرم می رسد.

دلیل بیست و سوم : سیم اتصال بدنه ممکن است خوب وصل نبوده باشه و در عملکرد icu ایجاد اختلال کرده و آمپر آب رو بالا نشون بده. علت این بو میتواند روغن سوخته از ناحیه موتور باشد یا شاید به دلیل ایراد در لوله اگزوز زیر خودرو، دود اگزوز از طریق کف به داخل خودرو وارد میشود.

این بو میتواند هشداری در مورد ایراد در سیستم ترمز باشد یا احتمال این که ترمز دستی هنوز کشیده شده و یادتان رفته که آن را غیرفعال کند. این بو ممکن است به خاطر یک مدار کوتاه الکتریک یا عایق روی سیم باشد که در حال سوختن است.

اگر خودرو در زمان روشن شدن بیشتر از حد استارت خورده است احتمالا بنزین زیادی به موتور وارد شده است و بعد از چند لحظه رفع میشود که مشکل خاصی ندارد. اجزای کانوپی دیزل ژنراتور از ورق استاندارد برش خورده و سپس با رنگ الکترواستاتیک (رنگ کوره ای) پوشیده میگردند.

لوله داخلی نیز ساخته شده است، تنها در یک قطر کوچکتر، و تعدادی از سوراخ های خوب در ورق فولادی حفر می شود.

وظیفه جمع کننده قرار داده شده در لوله اگزوز، تمیز و زنده ماندن از جفت سوخت، که در گازهای خروجی باقی مانده است. من که چند سال با 206 فرانسوي مدل 82 رانندگي کرده بودم برام خيلي عذاب آور بود.

احتمالا خودرو در حال جوش آوردن میباشد به آمپر آب توجه کنید اگر دمای بالا را نشان میدهد در جای مطمئن پارک کنید و با احتیاط سیستم خنک کننده را هواگیری کنید و بعد درب رادیاتور را باز کرده و آب خنک به آن اضافه کنید.

در عین حال، کاتالیزور تا 250 درجه گرم نخواهد شد، او هیچ چیز را تمیز نخواهد کرد، زیرا دمای عملیاتی آن 600 تا 800 درجه است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن