2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

7. پس از گرم کردن ، اهرم فشار را تا انتها فشار دهید. 9. برای متوقف کردن موتور ، کلید Kill را فشار دهید و دریچ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

7. پس از گرم کردن ، اهرم فشار را تا انتها فشار دهید. 9. برای متوقف کردن موتور ، کلید Kill را فشار دهید و دریچه گاز را در مخزن خاموش کنید.

باید دمای موتور باشه به دمای 250 درجه سانتیگراد اجازه دهید 1 دقیقه بیکار شود و خاموش شود تا خنک شود. هشدار توجه: هرگز سوپاپ گاز مخزن را در حالت "باز" نگذارید وقتی موتور کار نمی کند یا دوچرخه ذخیره شده است.

5. چوک را در نرمترین حالت کارکرد موتور تنظیم کنید. فرسودگی سراغ این قطعه بیشتر از قطعه های دیگر در خودرو رخ می دهد چرا که مسیر طولانی را از موتور تا انتهای اتومبیل را طی می کند . اینجاست که با بروز برخی علائم خرابی خود را اعلام میدارد و شما را به فکر خرید و تعویض این کنترلکننده میاندازد.

شامل شماره سریال engie ، شرح و تصویر خرابی با بیشترین جزئیات ممکن است. مرحله بعدی نشان دادن پیشرفت ها با اعداد و ارقام می باشد که با اندازه گیری صدا ، وزن و افزایش قدرت بدست می آید.

سیستم تعلیق طوری طراحی شده است که بیشتر وسیله نقلیه را از هرگونه ضربه جاده ای جدا کرده و خودرو را در هنگام حرکت مستقیم یا چرخش ثابت نگه می دارد. فشار باید به هنگام سرد بودن چرخها تنظیم شود.

فقط قطعه یا قطعات معیوب باید برای در نظر گرفتن تعویض ضمانت به فروشنده فروش برگردانده شود. پس بهتر است بدانید که چه زمانی وقت تعویضش فرا رسیده و باید به فکر خرید منبع اگزوز جدید باشید.

البته افزایش صدای موتور یکی از دلایلی است که اصطلاحا میگویند خودرو راحتتر نفس میکشد. روغن موتور کم شده است. 10. هشدار توجه: قفل شدن موتور یا تشنج پیستون به دلیل نامناسب بودن مخلوط گاز / روغن مشمول ضمانت کارخانه نمی شود.

این مسئولیت مالک / اپراتور برای اطمینان از درست مخلوط شدن گاز و روغن است. بیشتر افراد بعد از مدتی به این صداهای بی ضرر عادت کرده و توجهی نمی کنند. این محصول با استانداردهای دقیق کنترل کیفیت تولید شده است.

سنج با سیم حسگر متصل به پیچ سر موتور نصب می شود. برای سیاست ضمانت کالا با فروشنده فروش خود تماس بگیرید. ضمانت اساسی موتور 90 روز است.

موتور پس از شکست 15 تا 20٪ قدرت بیشتری خواهد داشت. دزدگیر: در حالت کلی خودرو پژو ۲۰۶ دارای دو تیپ می باشد: ۱- تیپ قبل از سیستم مالتی پلکس ۲- تیپ بعد از سیستم مالتی پلکس سیستم مالتی پلکس نوعی فن اوری پیش رفته در دسته سیمهای خودرو می باشد که علاوه بر کوتاه کردن طول دسته سیم در خودرو، مزایای دیگری همچون ارتباط سریعتر بین عملگرها و همچنین عیب یابی سریعتر خودرو را فراهم می کند.

آخرین مطالب