2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

برای استفاده از آن بهتر است از فاصله 25 سانتی متری روی سطح موردنظر اسپری کنید. این سیستم برای وسایل نقلیه بزر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

برای استفاده از آن بهتر است از فاصله 25 سانتی متری روی سطح موردنظر اسپری کنید. این سیستم برای وسایل نقلیه بزرگ مانند کامیون یا اتوبوس نسبت به خودروهای سواری مناسبتر است، زیرا نسبتاً حجیم است و شامل یک کپسول ۲ متری است که هفت درصد از وزن کل یک کامیون وزن دارد.

با توجه به رزین سیلیکونی و پیگمنت نسوزی که در این محصول به کار رفته است مقاومت بالایی در برابر بنزین و مواد شیمیایی و عوامل جوی دارد. در ادامه دو محصول بسیار معروف کرهای یعنی هیوندای الانترا و کیا سراتو قرار دارد که اولی پیشرانه 1.8 لیتری با توان حداکثر 148 اسببخار است و در نهایت کیا سراتو قرار دارد که با موتور 2 لیتری و توان حداکثر 161 اسببخار پیشروی این سگمنت (از نظر حداکثر توان تولیدی) است.

این اسپری با ابعاد 19 6 6 سانتی متر حجمی معادل 400 میلی لیتر دارد و فضای زیادی برای نگهداری آن نیاز ندارید. بسته به استفاده چند دقیقه برای شناسایى موقعیت چرخ جدید و بررسى فشار آن زمان لازم است.

نمونه اولیه مبدل کاتالیستی در انتهای قرن نوزدهم در فرانسه طراحی شد،در آن زمان تنها چند هزار خودرو احتراقی در جاده های فرانسه بود. او كه تنها چند سال است ساكن اين محله شده ادامه ميدهد: در 5سالي كه من ساكن محله شدهام، هيچ تغييراتي در وضع خيابانها و پيادهروها به وجود نيامده است.

لازم به ذکر است که اطراف این شیشه جدا کننده را لایه ای فولادی پوشانده است. 32 ـ چراغ توقف (چراغ ترمز): عبارت از چراغهايي است كه هنگام بهكاربردن ترمز پايي براي كاهش سرعت يا توقف به كار ميرود تا توجه لازم را به استفادهكنندگان از راه در پشت سر وسيله نقليه بدهد.

همانطور که گاز خروجی از طریق ساختار لانه زنبوری عبور می کند، در معرض کاتالیزور قرار می گیرد که باعث اکسیداسیون CO و HC و کاهش NOx می شود.

یک راه دیگر برای کاهش صدای اگزوز ماشین، خرید سایلنسر می باشد. در طول جنگ جهانی دوم، سوخت در ایالات متحده سهمیه بندی شد، Merle Williams از کالیفرنیا یک موتور برقی دو چرخ اختراع کرد که یک تریلر تک چرخ را با خود به همراه داشت.

چگونه میتوان به پناهندگی درخواست کرد - Migrationsverket ۱۱ sept. پناهندگی ایرانیان : چه کسانی با ویزا توریستی میتوانند … خرید و فروش موتورسيكلت برقي در شیپور هزاران آگهی خرید و فروش موتورسيكلت برقي با قیمت های مناسب.

میتواند قیمت را به طور قابل توجهی کم یا زیاد کند. اگزوز قهرمانی مارک آکراپوویچ برای موتور های ۱۲۵ تا ۳۰۰ سی سی با قیمت مناسب. فرسودگی اگزوز موجب می شود تا این قطعه با کمترین ضربه ها نیز دچار شکستگی یا پارگی شود که منجر به عدم عملکرد صحیح خودرو خواهد شد.

اگزوز های بدون سایلنسر آکراپوییچ مخصوص کشور ترکیه برای موتور های ۹۰ تا … سیستم های اگزوز فن دارای دو حالت مکش وخروج کلی هوا ومکش و گردش هوا می باشند اگزاست فن یا فن مکنده بر عکس سیستم های فن دمنده، هوای آلوده را از محیط می کشد وخارج می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن