2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

از این رو، تیپهای مختلفی از این خودرو در بازار موجود است که بعضا توسط واردکنندگان دستکاری نیز شدهاند و تعدادی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

از این رو، تیپهای مختلفی از این خودرو در بازار موجود است که بعضا توسط واردکنندگان دستکاری نیز شدهاند و تعدادی آپشنهای غیراصلی مثل گرمکن صندلی، مانیتور و کیلس استارتر روی آنها نصب شده است؛ اما اکثر نسخههای موجود در بازار ایران از نوع فولآپشن هستند و نسبت بهسال تولید، امکانات بسیار خوبی را ارائه میدهند.

اما پس از قرار دادن تکه روی سوراخ، شاید لازم باشد کمی با دستتان آن را نگه دارید تا کاملاً روی قسمت مورد نظر محکم شود.

نسخههای توربو را میتوان از روی وجود دو عدد اگزوز بیضیشکل کرومی در طرفین سپر عقب شناسایی کرد. این در حالی است که حمل و نقل بین 6 تا 12 درصد تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورهای توسعه یافته را تشکیل می دهد.

متاسفانه، تولید و توزیع کالاهای تقلبی با کیفیت پایین و بستهبندیهای متفرقه در بازار رواج یافته است. عرضه این نسخه فیسلیفت با برخی آپشنهای جدید نیز جایگاه این خودرو را در بازار کشور ما بیش از پیش تثبیت کرد.

به دلیل مصرف الکتریکی و خارج کردن برق از مدار بلافاصله بعد از استارت زدن می توانید شتاب و قدرت بالایی را تجربه کنید. برای کاهش خرابی موتور یا مشکلات احتراق ، اطمینان حاصل کنید که اجزای سیستم سوخت و احتراق طبق شرایط توصیه شده کارخانه قرار گرفته باشد.

این خودرو جزو نخستین محصولات شرکت کیا بود که از زبان طراحی جدید این شرکت بهره میگرفت و از اینرو، طراحی ظاهری آن نسبت بهنسل قبلی کاملا متحول شده بود و میتوان گفت از نظر زیبایی و هماهنگی، چند سروگردن بالاتر از پدر خود قرار داشت.

اما آغاز محبوبیت این خودرو نزد ایرانیان با شروع عرضه نسل سوم این خودرو در سال 2011 بود و این نسل از Sportage که با نام «Sportage SL» شناخته میشود، بهدلایلی همچون طراحی ظاهری زیبا و امکانات رفاهی کامل، توجهات زیادی را بهخود جلب کرد و برای مدتی در صدر جدول پرفروشترین خودروهای وارداتی بازار ایران قرار گرفت.

خودروی دیگنیتی گروه بهمن، محصولی زیبا، با طراحی متفاوت متفاوت و امکانات سطح بالا است که تقریباً در هیچکدام از خودروهای چینی بازار نمونه آن را مشاهده نکرده بودیم. سر اگزوز MVM 315 در بسته بندی اورجینال و اصلی سازنده قابل عرضه است.

این نسل از این خودرو تا پایان عمر خود یعنی سال 2010 در بازار کشور ما عرضه شد و هرچند آمار فروش نسبتا قابل قبولی را ثبت کرد، اما هرگز نتوانست بهتهدیدی جدی برای رقیبی همچون هیوندای توسان تبدیل شود.

ساختمان اصلي کاتاليستهای سراميکی معمولا از طريق اكستروژن ماده سراميكي كوردريت5 2.Al2O3-5.SiO2-2.MgOساخته ميشود. خود اگزوز هم از آلیاژ فوق العاده نازکی از فولاد و نیکل تهیه شده که به نام “اینکونل” مشهور است، ماده ای که مقاومت حرارتی به مراتب بیشتری نسبت به تیتانیوم دارد.

آخرین مطالب