2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

۱-یا از فیلنر هواکش استفاده می کنن که صدای قشنگی می ده. هفته پيش يه مشکلي واسه ماشين پيش اومد که بعد مثلا نيم

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

۱-یا از فیلنر هواکش استفاده می کنن که صدای قشنگی می ده. هفته پيش يه مشکلي واسه ماشين پيش اومد که بعد مثلا نيم ساعت کار ماشين پدال گازش قط و وصل ميشد و گاز نميخورد چنتا نمايندگي برديم که البته ميگفتم ما کار گارانتي نجام نميديم و مارو از سرشون باز کردن اخر سر برديم نمايندگي مرکزي شرق واقع در خيابان اتحاد ،سه روز ماشبن و خوابوندن روز سوم با دعوا تازه رفتن کاپوتو دادن بالا عيب يابي کنن!

ماده 178 ـ وسايل نقليه نبايد از روي لولههاي آب آتشنشاني كه براي خاموشكردن آتش در خيابان قرار گرفتهاند، عبور نمايند، مگر با اجازه متصديان آتشنشاني. اگر دود سفید رنگ نسبتا غلیظ به حالت غیر عادی از اگزوز خودروی شما در حین روشن بودن موتور خارج میشود، این مورد نشانه نفوذ آب به درون محفظه سیلندر و سوختن مایع خنک کننده همراه با مخلوط بنزین و هواست که از خرابی و سوختن واشر سرسیلندر ناشی میشود.

این محصولات علاوه بر داشتن لعاب خودتمیز کن دارای فن کانوکشن و سیستم قطع کننده نیز می باشند. دارای فلاشر و دی لایت همیشه روشن. ایسیو یا همان کامپیوتر موتور خودرو برای اینکه بتواند تصمیمات لازم را در به موقع بگیر باید درک درستی از مقادیر و اندازه های متغیر های وابسته موتور داشته باشد این درک را به کمک سنسورها و مدارات وابسته به آن ها از خارج از ایسیو دریافت می کند و همیشه اندازه مقادیر که معمولا کمیت های فیزیکی یا شیمیایی هستند باید به صورتی تغییر شکل دهد که در علم الکترونیک که اساس کار ECU است قابل درک باشد.

توضیح مشکل: هرگاه که رو به جلو و یا عقب شروع به حرکت می کنید، صدای جیغی از خودرو به گوش می رسد. صدای اگزوز خاص و خوب. همچنین باید اشاره کنیم که در جداره بیرونی این خروجیهای اگزوز از عایق حرارتی استفاده شده که میزان انتقال گرما به بدنه را به میزان محسوسی کاهش میدهد.

قبل از سایلنت کردن دستی موتور برق HADS 4000 , 76db صدا دارد اما بعد از سایلنت کردن آن میزان صدا بهdb ۱/۳ میرسد. در خودرو های انژکتوری این موضوع کمتر به چشم می خورد زیرا میزان بنزینی که ارسال می شود اندازه گیری می شود.

زونتس آر ۲۵۰ یکی از موتورسیکلت های مطرح بازار کشور ما در کلاس نیکد است. موتورهای کلاس نیکد را می توان گونه اسپرت تر موتورهای استریت دانست که بیش تر مورد پسند جوانان قرار می گیرند. قیمت خیلی خوب نسبت به کلاس دویست و پنجاه.

اگزاست فن سانتریفیوژ با پره شعاعی : این نوع اگزاست فن تهویه نسبت به اگزاست فنهای سانتریفیوژ ذکر شده در بالا، فشار بیشتری ایجاد میکنند و بیشتر برای انتقال مواد و ذرات استفاده میشوند. عرض شود دهم فروردین با مراجعه به نمایندگی اشرافیان و معاوضه بنلی صدوپنجاه این موتور رو نه و نیم خریدم.

سرعت قابل قبول حتی در سربالایی مانند اتوبان یادگار که صد وبیست رو پر میکنه. لاستیکهایی که باعث شد موتور رو بخرم. عدم وجود ترمز ای بی اس که اگر دو میلیون هم روی قیمتش اضافه بشه حاضرم بخرم. ترمز عقب بسیار میخ که میترسم زیاد به پدالش فشار بیارم.

از بزرگترین محاسن این موتور بخوام بگم کیفیت بسیار بالای قطعات و ظاهر موتور است. سر پیچ ها بسیار عالی بدون ترس موتور میخوابه با سرعت نود هم امتحان کردم. اتومبیلی با بدنه ای محکم که سوژه ی خنده بچه ها بود.

و ده ها محاسن دیگه. لوازم و کالای کارکرده، دست دوم و در حد نو با کیفیت خوب و قیمت ارزان و مناسب. با کیفیت 480p. اشتراک گذاری. انواع اگزوز قهرمانی مارک YOSHIMURA (یوشیمورا) .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن