2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

در واحد ماشین سازی بخار شعله خراسان دیگ روغن داغ از ظرفیت 50 هزار تا 3 میلیون کیلو کالری در ساعت قابل طراحی و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در واحد ماشین سازی بخار شعله خراسان دیگ روغن داغ از ظرفیت 50 هزار تا 3 میلیون کیلو کالری در ساعت قابل طراحی و تولید می باشد.

به فیلتری که سطح آلایندگی خودرو را تا حد قابل توجه کاهش می دهد کاتالیست گفته می شود. کاتالیست نقش مهمی را در کنترل آلاینده های خروجی خودرو به عهده دارد و در خودروهای داخلی میزان شتاب خودرو را تا حد قابل توجه کاهش می دهد.

در صورتی که میزان قدرت خودرو کاهش یابد. مصرف سوخت خودرو افزایش یابد. برخی از رانندگان لوله رابط را جایگزین کاتالیست ماشین می کنند تا شتاب خودرو افزایش یابد اما انجام این کار تحت هیچ شرایطی توصیه نمی شود. چراغ های عقب هر چند نمای اسپرت تری را به خود گرفته اند اما نگارنده حالت اشک مانند مدل سدان و زیبایی فوق العاده محشر در شب را بیشتر می پسندم.دوربین دید عقب هم بالای آرم کیاموتورز نصب است که جای آن کمی در ذوق می زند ولی این ارتفاع بالای محل نصب آن باعث دید واضح و کاملی در مانیتور خودرو شده است که در کمتر اتومبیلی دیده می شود.

این قطعه معمولا در بخش زیرین خودرو و بسیار نزدیک به سطح زمین نصب می شود به همین دلیل است که عبور ماشین از روی ناهمواری ها و یا تردد در مسیرهای پر از آب باعث آسیب دیدن این قطعه می شود.

بخش زیادی از خرابی اگزوز ماشین را پارگی، شکستگی و سوراخ شدگی آن تشکیل می دهد. یکی دیگر از بخش های اگزوز ماشین را انبار اگزوز تشکیل می دهد که نقش قابل توجهی در کاهل صدای خودرو دارد و از لرزش لوله اگزوز تا حد قابل توجهی پیشگیری می کند.

این قطعه از موتور تا انتهای خودرو مسیر نسبتا طولانی را طی می کند به همین دلیل است که بیشتر در معرض فرسودگی قرار می گیرد.

پیشنهاد میکنم پیچهای منوفلد اگزوز و اتصالات مسیر اگزوز اتومبیلتونو از یکی از نمایندگی ها بخواهید براتون کنترل واز نظر گشتاور محکمی پیچها چک کنند ، شاید جائی در مسیر اگزوز بخاطر شل بودن پیچی هوا میکشه . در یک موتور ثپش ها وقتی به وجود می آیند که سوپاپ خروجی باز می شود و جریان گاز فشرده ناگهان وارد سیستم اگزوز می شود، مولکول های گاز خروجی با مولکول های کم فشار درون لوله برخورد کرده و آن ها را فشرده تر می کنند.

در خودروهایی که در جاده های کوهستانی و ناهموار تردد می کنند بیشتر علائم خرابی دیده می شود. تمامی قطعات خودرو دارای عمر مفید هستند و پس از به پایان رسیدن این زمان تمامی قطعات خودرو عملکرد اولیه خود را از دست خواهند داد و در نهایت کارایی خودرو را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

توصیه ما بشما رانندگی با سرعت مناسب در دست اندازها میباشد و همچنین سعی کنید تا حد امکان از نصب سیستم هاي صوتی قوی خودداری نمایید زیرا پس از مدتی اتقا اتومبیل به صداهای اضافی خواهد افتاد و برای رفع ان باید زمان و هزینه زیادی خرج کنید.

برای جلوگیری از چنین وضعیتی، بهجای قرار دادن آن روی آپشن هوای تازه، سوئیچ گردش مجدد را روشن کنید. در صورت مشاهده هر یک از علایم توصیه می کنیم خودرو خود را به نزد یکی از مراکز خدماتی و تعمیرات خودرو همچون مرکز تعمیرات تخصصی خودرو تون آپ 110 ببرید تا در نخستین فرصت ممکن خرابی آن تشخیص داده شده و نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم انجام گیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن