2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

سیستم اگزوز چند منظوره است ، علاوه بر گاز خروجی ، همچنین برای کاهش سطح سر و صدا و خنثی سازی گازهایی که در حین

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

سیستم اگزوز چند منظوره است ، علاوه بر گاز خروجی ، همچنین برای کاهش سطح سر و صدا و خنثی سازی گازهایی که در حین کار موتور و احتراق سوخت به دست می آید طراحی شده است. 3. لوله اگزوز ضد زنگ آجدار بی خط قابل انعطاف که ۲۴ اینچ (۶۱۰ میلی متر) طول داردباید به خروجی اگزوز متصل باشند.

در واقع ، برای اینکه چنین محصولی عملکردهای خود را به طور کامل انجام دهد ، و علاوه بر همه چیز دیگر ، استفاده از آن نیز بی خطر است ، لازم است محاسبات زیادی انجام شود ، مواد مناسب انتخاب شود و کل این ساختار جمع شود.

گزینه اول عموماً کمیک به نظر می رسد و گزینه دوم ممکن است چیزی را غرق کند ، اما برای مدت طولانی کار نمی کند و استفاده از آن می تواند خطرناک باشد.

دستگاه های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه بندی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می شوند.

با جذب گرما - اصل بر جذب گرما و در نتیجه انرژی با استفاده از سیم مسی یا برنجی یا تراش آلومینیوم استوار است. از آنجایی که محفظه بزرگتر از سوراخ است ، گازهای داخل آن منبسط می شوند و پس از گلوله با انرژی کمتر سرعت خود را از دست می دهند و خارج می شوند.

به دلیل این که حجم بسیار پایینی از کاتالیست ها را پلاتین، پالادیوم و رودیوم تشکیل می دهند و از آن طرف حجم کاتالیست ها زیاد است، باید مقدار زیادی از ضایعات وارد پروسه بازیافت شوند.

بنابراین ، بهتر است آن را به خطر نیندازید ، اما با این س toال به متخصصان مراجعه کنید. این طراحی پیچیده نیاز به توجه دقیق دارد. توضیحات:پاورپوینت با موضوع تولید اگزوز موتورسیکلت، در حجم 14 اسلاید و همراه با تصاویر زیبا.چکیده :اگزوز قطعهای در موتورسیکلت و دیگر وسائط نقلیه است که دود حاصل از واکنش شیمیایی را که در سیلندر ایجاد میشود به خارج از موتورسیکلت انتقال میدهد.این تعریف اگرچه بیانگر عمده کار اگزوز میباشد اما امروزه ویژگی های اگزوز گستردش یافته و وظایف دیگری نیز بر عهده دارد.

چند محفظه - آنها بر اساس ساده ترین عمل می کنند ، اما از آنجا که چندین محفظه با پارتیشن به جای غشاء دارند ، نیازی به جایگزینی آنها نیست ، به این معنی که عمر سرویس بیشتر است.

و این خیلی آسان نیست ، به ویژه در شرایط "صنایع دستی". بنابراین ، با درک اصل عملکرد PBBS و آشنایی با نقشه های صدا خفه کن ، می توان به یک نتیجه گیری اصلی دست یافت - ساخت صدا خفه کن برای سلاح گرم یک مسئله نسبتاً پیچیده است هم از نظر محاسبات و هم از نظر تولید بنابراین ، ما اکیداً به شما توصیه می کنیم که خودتان این کار را نکنید.

البته برخی از صنعتگران سعی می کنند صدا خفه کن را از بطری های PET یا فیلترهای روغن MAN تهیه کنند. علاوه بر این ، در همان مکان می توانید نه تنها یک صدا خفه کننده ، بلکه یک صفحه ته قنداق برای قنداق ، تکیه گاه ها ، دسته ها و موارد دیگر خریداری کنید ، که شکار شما را تا حد زیادی تسهیل می کند.

آخرین مطالب