2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

با استفاده از این لوله ها، جریان اگزوز افزایش می یابد، زیرا در حال حاضر هر دو سیلندر می توانند از هر دو طرف س

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

با استفاده از این لوله ها، جریان اگزوز افزایش می یابد، زیرا در حال حاضر هر دو سیلندر می توانند از هر دو طرف سیستم اگزوز استفاده کنند و جریان اگزوز افزایش می یابد. متوجه مشکل شدم ماشین داره آب میریزه نمیدونم چه لوله ای یا جنتی هست ولی از زیر داره آب میده باید ببرم رو گود متاسفانه امروز تعطیل بود و تعمیرکار نبود.یکی دو تا سوال کلی داشتم آیا این نوع موتور برای همه انقد طبع ش گرمِ توی شهر روی ۱۰۰ درجه س ؟

طبع 206 کلا طبع گرم هست. اینکه شما هر هفته یا دو هفته اضافه می کنید حتی در خوزستان کاملا غیر عادی هست. اگزاست فن Exhaust Fan ، فنی است که برخلاف فن های دمنده، هوا را می کشد و از محیط خارج می کند.

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. اکسیژن سنسور بنا به میزان اکسیژن گازهای خروجی، ولتاژی بین ۷٫ ۰ تا ۹٫۰ برای ECU می فرستد. با این حال این گاز کاملاً بی ضرر نیست، زیرا همانطور که می دانیم کربن دی اکسید عامل اصلی گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی است.

7- کارکرد بد و ضعیف موتور که با لرزش همراه است نشانه خرابی مبدل کاتالیستی است. گاهی دیدم که موتور یه 206 با لرزش کار میکنه و اصطلاحا 3 کار میکنه.

آلایندگی های تولیدشده توسط موتور خودرو در آن سال ها مشتقات نیتروژن ( نیتروژن مونوکسید و ….. سیستم سوخت رسانی اگزوز موتورسیکلت بست اگزوز توری اگزوز خرید اگزوز موتور صدا خفه کن .

کاتا یورو چهار ها چسبیده به پنجه اگزوز است و خوشبختانه مثل پراید یکسره نیست و با به پنجه اگزوز پیچ است و در زیر ماشین هم بعد از سنسور دوم مجددا با یک کمربند فلنجی پیو مهره شده. تبصره 2 ـ چنانچه فاصله دو محور مجاور از يكديگر كمتر از دو متر باشد، آن دو محور را روي هم محور زوج نامند و اگر فاصله از دو متر بيشتر باشد هر كدام محور منفرد محسوب ميشود.

خرید انواع فیلتر گاز برای خودروهای دوگانه سوز کاربرد دارد که انواع آن بر حسب مدل خودرو با قیمت و نرخ های متفاوتی عرضه می شوند. برای مثال بدنه موتو سیکلت، مفتول های به شکل کلاف، سیم، بدنه کشتی، آبگرمکن، شوفاژ و همچنین ورق ترانس و به علاوه آرمیچر فاقد فلز آلومینیوم می باشد.

پس برای دست یافتن به بهترین نتیجه، ابتدا بهتر است سر منشا ایجاد صدای زیاد خودرو را بیابیم. تعویض و جایگزینی منجیدها کاری بسیار ساده و سریع است.

یکی از کاربردهای ضدیخ ، ضدجوش هم هست.ماشینتون حتما باید ضدیخ داشته باشه بخصوص در هوای بسیار گرم خوزستان. اضافه کردن آب ممکنه هر چندین ماهی مقدار بسیار کمی باشه.

بعدیم اینکه احساس میکنم یه مقدار آب کم میکنه مثلا هفته ای یا دو هفته ای یه بار باس چک شه عادیه؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن