2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

زیرا گازهای اگزوز را مجبور به خروج از هرگونه نشتی می کند. زیرا که این نقاط مثل سرسیلندر مبدل کاتالیزوری و صدا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

زیرا گازهای اگزوز را مجبور به خروج از هرگونه نشتی می کند. زیرا که این نقاط مثل سرسیلندر مبدل کاتالیزوری و صدا خفه کن مستعد ترین نقاط برای نشت هستند. در آغاز سال جاری بود که آلفارومئو اعلام کرد نسخه کوادروفولیو ۴C را نخواهد ساخت زیرا این خودرو بهترین نمونه در کلاس خود است.

این سنسور نیز با سنجش تراکم اکسیژن های آزاد در اگزوز و با تولید سیگنال برای ECU کار می کند اما نسبت به گازهای بعد از منبع کاتالیست این سنجش را انجام می دهد در واقع به نوعی می توان گفت که عمل کرد منبع کاتالیست را زیر نظر دارد .

را حس کنید اما مواظب باشید که فلز را لمس نکنید اگر می توانید زیر اتومبیل بروید و زیر خودرو به خصوص مکان هایی که لوله به قسمت های دیگر متصل است را چک کنید. یک سری صدا همراه نشت اگزوز وجود دارد که شما در هنگام رانندگی با ماشین میشنوید اگر سیستم دچار نشت باشد شما ممکن است صدای گوشخراش شبیه کلیک یا حتی غرش بلند بشنوید غرش از یک ناحیه از موتور خارج می شود نشت های دیگر، ارتعاشات در زمان معطل ماندن و بوی بنزین و دیگر گازها می تواند به نشانگر مشکلی در ارتباط با اگزوز باشد.

اگر اگزوز دچار آسیب دیدگی بشود بر چندین عملکرد خودرو مانند آلایندگی، صدا، شتاب و قدرت موتور تاثیر منفی دارد.

در اگزوز فن های پشت بامی انتقال قدرت به دو صورت مستقیم و با تسمه صورت میگیرد. این خودرو که آخرین محصول لوتوس با موتور درونسوز محسوب میشود، طراحی جذابی داشته و برخلاف بسیاری از مدلهای اسپرت با دو موتور متفاوت به فروش خواهد رسید.

2. یکی از دیگر از تاثیرات آن که شاید غیر قابل پیش بینی باشد، افزایش مصرف سوخت است. 22.بررسي و تاييد فرم درخواست ثبت سفارش توسط مسئول تداركات خارج و مدير تداركات در فتوكپي فرم مربوطه و ارسال آن همراه با نسخ اصلي به دفتر مديريت.

ظهور نشت در اگزوز شایع ترین گزینه است نشت می تواند در هر نقطه در امتداد سیستم که شامل تمام مسیر از سرسیلندر به tailpipe است رخ دهد نشت متواند موجب افزایش گازهای گلخانه ای شود و زمانیکه این گازهای گرم از سیستم اگزوز در زیر خودرو خارج می شوند می تواند به قسمت های دیگر اسیب برساند.

این خودرو که با بدنه ای کاملا فایبر می باشد البته با فایبر معمولی تفاوت دارد و این خود نمای جالب و منحصربفردی را به این اتومبیل هدیه کرده است و به این مدل در اصطلاح ژیان بدنه کرکره ای یا آکاردئونی می گویند البته این خودرو را باید دور از دسترس گاو قرار دهید به این دلیل که فایبر و الیاف آن مزه و طعم خوبی را برای گاو دارند و از خوردن آنها لذت می برد و در مدت زمان کمی خودرو را تبدیل به شاسی می کند !

1. اولین تاثیر آن افزایش آلودگی صوتی خودرو شما است که میتوانید به سرعت متوجه آن بشوید. و نشت محتمل ترین مساله ای است که سیستم اگزوز خودرو شما احتمال دارد. درطول مدت احتراق از موتور به منظور هموار کردن کارهای در حال اجرا و جلوگیری از بیش از حد داغ شدن موتور با احتراق ناقص همچنین برای کم کردن نویز موتور با استفاده از صدا خفه کن و مبدل کاتالیزوری به منظور کاهش گازهای گل خانه ای تعبیه شدهاست.

پیدا کردن و رفع نشتی اگزوز در خودرو می تواند به طور مؤثری در کاهش صدای اگزوز نقش داشته باشد. برای پیدا کردن قسمت نشتی اگزوز ماشین را روشن و در حالی که لوله ها به سرعت گرم می شود قبل از گرم شدن ان را چک کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن