2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

ClingClanger یک برنامه تلفن همراه است که صدای خودروی شما را از طریق میکروفون ضبط کرده و با کتابخانه صدا ماشین

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ClingClanger یک برنامه تلفن همراه است که صدای خودروی شما را از طریق میکروفون ضبط کرده و با کتابخانه صدا ماشین خود مقایسه می کند در نهایت یک تشخیص اولیه برای مشکل احتمالی ارائه می دهد.

قیمت کاتالیزور های خودرو بسیار زیاد است و متاسفانه بعد از مدتی استفاده از این وسیله کاربرد خودر ا از دست میدهد و موجب تولید آلودگی زیادی میشود ،به همین علت افراد به جای خرید کاتالیزور جدید دنبال راه حل هایی هستند تا مشکل کاتالیزور خودرو را بر طرف کنند .

سیستمهایی که مبتنی بر BSI می باشند می توانند قابلیت های زیادی برای خودرو ایجاد نمایند که می توان به موارد ذیل اشاره نمود: ۱- کنترل قسمتهای مختلف از قبیل رله ها-فیوزها-قفل کن ها-لامپهای سقفی-الارمها توسط یک مجموعه ۲- ساده تر شدن سیستم سیم کشی خودرو که باعث بهبود ارتباط سیستمهای الکترونیکی والکتریکی می شود.

بر روی بدنه موتور سنسوری تحت عنوان ( knock sensor ) تعبیه گردیده که این سنسور بصورت سیم پیچ القایی عمل می کند و هنگامی که بدنه موتور دارای ارتعاشات غیر معقولی می گردد جریان الکتریکی توسط حرکت یک اهن ربا در درون این سیم پیچ بوجود می اید.

کاتالیست اگزوز: این قطعه حدودا مدت دو ماه است که بر روی این خودرو در داخل منبع اگزوز قرار داده شده است و وظیفه این قطعه که از جنس تقریبا سفالین می باشد انستکه مونواکسیدکربن خروجی از منیفولد اگزوز را که تاثیر بسزایی در الودگی هوا دارد طی یک فرایند شیمیایی انرا به دی اکسید کربن تبدیل می کند که مضرات ان به مراتب کمتر از مونواکسید کربن می باشد.

یکی از مضرات این پدیده بوجود امدن ضربه هایی بر روی بدنه موتور می باشد البته در پژو ۲۰۶ برای این ایراد تفکراتی اندیشیده شده است. باک : برخلاف سایر خودروهای انژکتوری در پژو ۲۰۶ رگولاتور فشار در داخل درجه شناور (که درب ان در قسمت صندلی عقب طرف شاگرد می باشد) قرار داده شده است.

در سیستمهای فاقد BSI ، سیستم از نظر الکتریکی پیچیدگیهای خاص خود را دارد و اگر یک قسمت الکتریکی خودرو نیاز به اطلاعات از یک قسمت دیگر داشته باشد باید یک سیم کشی بین این دو قسمت در نظر گرفته شود که باعث افزایش طول سیم کشی خودرو و در نتیجه افزایش وزن و هزینه های کلی ساخت خودرو و افزایش هزینه های تعمیرات خواهد گردید.

دمای محیط در هنگام کالیبراسیون باید 20 درجه و شرایط نسبی جوی رطوبت باید کمتر از 60% باشد. چه زمانی مبدل کاتالیزور باید تعویض شود؟

سیستم اگزوز یا مبدل کاتالیتیک وصل شده است. خط مشی شرکت اگزوز خودرو خراسان بیانگر مفاهیمی همچون تولید در کلاس جهانی، تفکر و تولید ناب، رقابت پذیری در کیفیت، رقابت پذیری در قیمت، رقابت پذیری در زمان تحویل، حرکت به سمت کاهش تعمیرات و نقص صفر و بهبود مستمر کیفیت و سیستم می باشد.

عملکرد سیستم ABS: ۱-چهارسنسور سرعت که بر روی چرخهای جلو وعقب نصب می گردد. گیربکس اتوماتیک : گیربکس های اتوماتیکی که بر روی پژو ۲۰۶ مونتاژ می گردد از نوع بسیار پیشرفته بوده و در درون انها در حدود ۶ لیتر روغن ریخته می شود وجالب انکه این گیربکسها بر خلاف گیربکسهای اتوماتیک دیگر فاقد گیج روغن می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن