جاسازی مواد مخدر در اگزوز ماشین

اما مهندسی و استایل آن منحصرا بر عهده تیم مهندسی در کارخانه کاواساکی در شهر آکاشی ژاپن و دپارتمان اروپایی تحق

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اما مهندسی و استایل آن منحصرا بر عهده تیم مهندسی در کارخانه کاواساکی در شهر آکاشی ژاپن و دپارتمان اروپایی تحقیق و توسعه این شرکت بوده است. بخش اصلی سیستم انتقال قدرت و اجزاء شاسی را شریک راهبردی کاواساکی، شرکت کیمکو تهیه دیده است.

برای مثال میتوان به تعویض میل سوپاپ فابریک با میل سوپاپ درجه بالاتر اشاره کرد که این تغییر معمولاً باعث برهم خوردن تنظیم موتور در دورموتورهای پایین میشود اما در عوض قدرت موتور را در دورموتورهای بالا افزایش میدهد. 103 ـ وسيله نقليه غيرموتوري: هر نوع وسيله نقليهاي كه نيروي محركه آن از موتور نباشد.

تقریبا هر ده سال یک بار کاواساکی یک مدل جدید موتورسیکلت اسپرت میساخته است که آمیزه ای از عملکرد بالای انجین و فرمانپذیری عالی و در عین حال راحتی و کارآمدی بوده اند. آنها نخستین بار در سال 1687 به قاره آمریکا مهاجرت کردند.

Ninja 400 و Ninja 1000 در ادامه این سری از موتورسیکلت ها در سال 2010 عرض شدند. همچنین در این سال Ninja ZX-14R عرضه شد. 2008؛ موتورسیکلت Ninja 250R وارد بازار شد. Z250 گونه خیابانی مدل بسیار محبوب Ninja 250R بود و همچنین آن را می توان گونه کوچکی از Z800 دانست.

Ninja H2 و همتای مسابقهای آن، Ninja H2R در کلاس “سوپراسپرت سوپرشارژی” جای دارند. Ninja H2R سریعترین و قدرتمندترین موتوسیکلت تولید انبوه در بازار است که توان حداکثری اش 310 اسب بخار (و 326 اسب بخار با ram air) است که 50% بیشتر از سریعترین موتورسیکلتهای استریت-لیگال میباشد و حداکثر سرعت 400 کیلومتر در ساعت را به نام خود ثبت کرده است.

ER-4n یک موتورسیکلت اسپرت نیکد 400 سیسی است که با هدف پاسخگویی به نیازهای راکبین شهری عادی عرضه شد. همین موضوع به اصطلاح عجیب باعث اولین جرقه هایی از بازی جهان بازی شد که امروزه هزاران پلیر فعال داشته و در بیشتر زمینه های مختلف نظیر فروش تعداد نسخه و هزینه تولید بازی رکورد گینس دارد.

هدر لوله های طولانی نیاز به قطع لوله های اگزوز و اتصال با کلکتور هدر دارند، و ما برای انتخاب این گزینه، انتخاب کامل فلنج ها، واشر ها و گیربکس ها را ارائه می دهیم.

فوکوموتو، سرپرست واحد استایلینگ کاواساکی درباره این موتورسیکلت میگوید: “بسیار مهم بود که ورود ما به بازار اسکوتر اروپا با محصولی باشد که تجسمبخش نگاه خاص و پیشرو کاواساکی به استایل باشد”.

طراحی استایل J300 تماما توسط یک تیم طراحی کاواساکی انجام گرفت. طراحی مدلهای محبوب خانواده Z تا به آن زمان در مجموع محافظهکارانه بود اما در Z800 دست طراحان را باز گذاشتند تا تصویری جسورانه تر از یک موتورسیکلت Z در اندازه متوسط ترسیم کنند.

چرا که بسیاری اقشار با درآمد متوسط علاقهمند به داشتن خودروی شخصی بودند اما وارداتی بودن این محصول و در نتیجه قیمت بسیار بالای آن باعث میشد که در بین داراییهای لوکس و اعیانی قرار بگیرد.

آخرین مطالب