علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟

اما همه نمی دانند تفاوت بین دود سفید ثابت و دود دوره ای یک رنگ به نظر می رسد. همه این تجلیات نیاز به تجزیه و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اما همه نمی دانند تفاوت بین دود سفید ثابت و دود دوره ای یک رنگ به نظر می رسد. همه این تجلیات نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق و تجزیه و تحلیل دارد.

به آب و نیتروژن (N2) تجزیه میگردد که هر دو آنها بی ضرر بوده و از اگزوز خارج میشوند. بنابراین بقایایی از این دو خودرو در موزههای کشور وجود ندارد و سندی از این دو خودرو در تاریخچه اتومبیل در ایران وجود ندارد.

پس حالا چهکار کنیم که عمر لاستیک خودرویمان دو تا سه برابر شود؟ اولین قسمتی که به ظاهر دود سیاه اختصاص داده شده است را به شما توجه می کنیم. اول ، شما باید آرام باشید و وحشت را تسکین دهید - ظاهر دود سیاه ، به عنوان یک قاعده ، نشان دهنده آسیب جدی در محفظه موتور نیست.

شارژ بیسیم تلفن همراه، نورپردازی داخلی با 27 رنگ متفاوت، آینه­های جانبی اسپرت تاشو برقی، خروجی 12 ولت در محفظه بار و ریموت استارت پیشرانه هم جزء امکانات قابل سفارش برای RDX بشمار می­آید.

خوشبختانه بیشتر بازی های روز دنیا با سلیقه بیشتر گیمرها امروزی جور هستند و همین موضوع باعث میشود به سرعت در میان بازیکنان جا افتاده و محبوب دل آن ها شود. قابلیت نصب انواع الکتروموتورهای ضد انفجار، ضد جرقه و ضد احتراق بر روی اگزاست فن برای محیط های خاص امکان پذیر می باشد.

یکی از شایع ترین علائم خرابی خودرو ، دود ذاتی خرابی ها و مشکلات خاص است. هر یک از لوله های ما به طور خاص برای نرم افزار طراحی شده و یک ماکت از نصب لوله کارخانه است.

صاحبان مارک های قدیمی و دست دوم تولید داخلی بارها با جلوه ای مشابه ملاقات کرده اند. دلیل این امر این است که اگزوز موتور باید همان مسیر خروجی پیچیده ای را که در داخل صدا خفه کن ساخته شده است ، با فشار صدا که صدا خفه کن برای کاهش آن طراحی کرده است ، به اشتراک گذارد.

همانطور که از نامش مشخص است ، بخارهایی که از طریق صدا خفه کن از دستگاه وارد می شوند ، محصول فرعی پردازش هستند که در حین حرکت جنبشی موتور و موتورهای مجاور آن ظاهر می شود.

اما همانطور که کمی پیش از این ذکر شد ، گاهی اوقات شاهد ظاهر شدن دود غیر معمول با رنگ متفاوت (اغلب دود سفید ، آبی و سیاه از لوله اگزوز) هستیم ، اغلب همزمان با خراب شدن منابع خودرو (یا بدون آن).

اما به واسطه گذر زمان و مصرف آن، قلاب یا قطعه یا بستی که این لوله را مهار میکند، پوسیده شده و از کار میافتد. دود آبی: دود آبی نشاندهنده روغنسوزی یا نشتی روغن است. در واقع ، این به هیچ وجه مشکلی نیست ، بلکه تنها یکی از علائم آن است ، راحتی آن این است که بدون بررسی طولانی مدت در اجزای موتور می توان به آن توجه کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن