2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

یک یا چند تا از انژکتورهای خودروی شما نشت دارند. نشت از یک وسیله واکیوم. وضعیت مخلوط و تایمینگ جرقه و سیستم ش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

یک یا چند تا از انژکتورهای خودروی شما نشت دارند. نشت از یک وسیله واکیوم. وضعیت مخلوط و تایمینگ جرقه و سیستم شروع سرد( ساسات) کاملا سالم بوده و هیچ گونه رسوبات حاصل از افزاینده های سوختی شامل سرب و یا هر گونه ترکیبات آلیاژی در روغن موتور مشاهد نمی شود.

اولین اصلاح آپریلیا RS 125 پس از "اکسترمم" نامگذاری شد و با مته سوراخ مخفف R. موتور سیکلت مجهز با موتور "Rotax 123"، ظرفیت 34 لیتر است.

با توجه به عمر بسیار زیاد فولاد ضد زنگ این ماده احتیاج به مراقبت بسیار کمی دارد ، در نتیجه با اینکه قیمت اولیه آن گران است ولی بدلیل داشتن عمر زیاد ، این ماده از نظر اقتصادی نسبت به فولاد نرم به صرفه تر است.

اگر قرار بر تعویض شد شنیدم جاش لوله میزان نفس ماشین باز تر میشه درسته ؟ 58 ـ راهآهن: ريلهاي آهني موازي ثابتي كه قطار و وسايل نقليه ريلي ديگر بر روي آن حركت ميكنند.

ب ـ هنگامي كه وسيله نقليه از فاصله نزديك عقب وسيله نقليه ديگري كه در حال حركت است عبور ميكند، مگر وقتي كه در حال سبقت گرفتن باشد. اگر تا به حال در فروشگاه جواهرات بوده اید ، می دانید که پلاتین یک فلز گرانبها با ارزش بسیار بالاست.

تنظیم کننده فشار بنزین ممکن است در فشار بسیار بالایی کار کند . اگر خودرو شما دارای کاربرانور است، دهانه آن یا درست تنظیم نشده است و یا درست کار نمی کند. توضیح مشکل : موتور ممکن است که خوب کار کند یا با مشکل.معمولا به این صدا هنگامی توجه می شود که موتور مشکلی داشته باشد.

موتور ممکن است که مشکل مکانیکی داشته باشد. مبدل گشتاور در گیربکس ممکن است که در زمان صحیحی قفل نکند یا سر بخورد .

توضیح مشکل: متوجه می شوید که یک باک بنزین مانند سابق دوام نمی آورد.اگزوز نیز بوی تخم مرغ گندیده می دهد.

موتور ممکن است که مشکل مکانیکی داشته باشد و یا موتور خیلی داغ شده است. واشرهای سوپاپ موتور ممکن است فرسوده شده باشند.

انژکتور های سوخت ممکن است کثیف شده باشند. رسوایی های منتشر شده اخیر در مورد کمپانی فولکس واگن، مسئله انتشار گازهای گلخانه ای خودرو را به وجدان عمومی بازگرداند. دود سیاه خروجی از اگزوز خلاف دیگر رنگ ها همیشه نشانه ای از رخ داد مشکلی غریب الوقوع نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن