2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

طراحی و ساخت اگزوز کم صدا برای موتورسیکلت های CG125 با استفاده از انباره … شما اول یه صدا خفه کن به علاوه یه

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

طراحی و ساخت اگزوز کم صدا برای موتورسیکلت های CG125 با استفاده از انباره … شما اول یه صدا خفه کن به علاوه یه کاتالیزور اگزوز برای موتورهاتون بزارید, بعد ناله سر بدید.

صدا خفه کن چگونه کار می کند؟ در این مطالعه، به چگونگی رفتار جریان خروجی اگزوز موتورسیکلتهای CG125 کنونی و میزان صدای تولید شده توسط آنها پرداخته شده و راهکارهایی برای کاهش صدا در این … اگزوز : گاهی اوقات صدای شبیه انفجار ، تیر و ترقه از اتومبیل یا موتورسیکلت های …

پس اگر میخواهید صدای اگزوز بیشتر شود، از روش Cat Back استفاده کنید. برای دیدن بخشهای مختلف روی هر عنوان کلیک کنید. ماده 23 ـ در صورت سرقت، مفقود شدن و يا اگر به هر علتي وسيله نقليهاي مورد تصرف غيرقانوني قرار گيرد، مالك و يا نماينده قانوني وي مكلف است بلافاصله مراتب را به نزديكترين واحد انتظامي اعلام نمايد.

هر یک از عوامل یاد شده، باعث پایین آمدن کارایی کاتالیست در خودروها می­ شوند. قطعه ای ضروری در ماشین ها و وسایل نقلیه که وظیفه دارد گازهای حاصل ازسوختن مواد داخل موتور خودرو را به بیرون هدایت کنند با نام اگزوز شناخته میشود.

دور موتور سریع بالا میرود و شما را به سرعت مورد نظرتان میرساند، در این حالت بهتر است گیربگس دو کلاچه را روی حالت اتوماتیک بگذارید. این موتور دارای سه کاربراتور دو دهانه بود و بالاترین قدرت و گشتاور آن به 120 اسب بخار و 115 نیوتن متر می رسید.

کم کردن روغن : موتور از سه طریق روغن کم می کند : خرابی یکی از واشرها یا کاسه … مخترع بسیجی صحنه ای که برای موتور سیکلت های پرصدا چاره اندیشی کرد … بدین منظور ابتدا به شناسایی کاتالیست های پایه سرامیکی وارداتی جهت چند خودرو سبک داخلی با حجم موتور متفاوت پرداخته، توپوگرافی و آنالیز عنصری توسط میکروسکوپ الکترونی و آنالیز فازی توسط روش های پراش پرتو X بررسی شد و سایر خواص فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی این کاتالیست ها تعیین گردید.

پس از اطفاء کامل حریق توسط آتش نشان، سیستم تخلیه هوا شروع به کار خواهد کرد و طبق استاندارد توافق شده اقدام به تخلیه دود از محیط و آماده کردن آن جهت استفاده در اسرع وقت خواهد نمود .در این قابلیت ، در زمان آتش سوزی و تشخیص شعله در محیط پارکینگ توسط حسگرها کل سیستم خاموش شده و از اختلاط دود جمع شده در نزدیک سقف با سایر لایه های هوایی جلوگیری بعمل می آید .

گروهی دیگر از این مجاری جهت ورود هوا به داخل اتاقک احتراق تعبیه شدهاند، که به آنها مانیفولد هوا میگویند. ماده 9 ـ در صورت فوت يا محجورشدن مالك وسيله نقليه، بر حسب مورد، نماينده قانوني وراث با ارايه گواهي تسليم دادخواست حصر وراثت به دادگاه، و يا وصي و يا قيم مكلف است حداكثر ظرف مدت دو ماه از تاريخ فوت يا حجر به نزديكترين واحد شمارهگذاري براي اعلام استفاده كننده مجاز از وسيله نقليه مراجعه نمايد.

روغنموتور ممکن است از نظر رنگ بسته به نوع استفاده شما از خودرو، کهربایی تا قهوه ای تیره باشد. مراسم افتتاح خط تولید موتورهای کممصرف ایرانخودرو و همچنین رونمایی از محصول جدید …

19 فوریه 2014 … 21 فوریه 2008 … 6 فوریه 2018 … خودرویی که کاتالیزورش خراب باشد، در تست آلایندگی مردود میشود. CG125 … ﻫﺎي دﻳﮕﺮي ﺑﺮاي ﭘﻴﺪا ﻛﺮدن راﻫﻲ ﺑﺮاي ﻛﺎﻫ. 28 ا کتبر 2015 … کد خبر: 71655. تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹.

آخرین مطالب