2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

خرابی این قطعات باعث می شود تا همیشه جریان برق ناکافی به شمع ها برسد و حتی می تواند باعث خرابی کوئل ها و باتر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

خرابی این قطعات باعث می شود تا همیشه جریان برق ناکافی به شمع ها برسد و حتی می تواند باعث خرابی کوئل ها و باتری شده و از طرفی در صورتی که دارای نشتی جریان برق باشند، بر روی دیگر قسمت های خودرو نیز اثر منفی بگذارد.

گرچه همواره بهترین کاری که می توانید انجام دهید داشتن یک برنامه منظم برای نگهداری از خودرو است تا بتوانید با اطمینان رانندگی کنید. زمان نصف شده و اجازه می دهد تا سر و صدا توسط 3dB افزایش یابد ، اما حداکثر 115dB است.

200Hz است. صدایی با همان عدد دسیبل بسیار بیشتر از سر و صدای با فرکانس پایین است. وقتی گاز دارای گرداب یا تغییر ناگهانی فشار باشد ، باعث لرزش گاز می شود که همان صدای آیرودینامیکی است.

علاوه بر استفادهٔ گسترده از فیبر کربن، در این موتورسیکلت از همان رنگ لامبورگینی سیان هم استفاده شده است. اما در بقیه موارد از واشرهای دایره ای و یا تخت برای آب بندی استفاده می شود که در بین دو اتصال قرار گرفته و با کمی سفت کردن فشرده شده و تمام منفذ خروجی را می بندد.

زمانی که واشر سر سیلندر میسوزد، باعث ورود آب به سر سیلندر خودرو شده که بسیار آسیب رسان است و باید حتما تعویض شود. هوای فشرده شده در سمت اگزوز سیلندر معمولاً از طریق درگاه اگزوز سوپاپ معکوس در اتمسفر تخلیه می شود.

39 از سر و صدا نیز به فراوانی سر و صدا مربوط می شود. سر و صدا شامل سر و صدای مکانیکی ، صدای الکترومغناطیسی و صدای آیرودینامیکی است.

صدای تولید شده توسط ارتعاشات جامد ، سر و صدای مکانیکی است. به دلیل فشار زیاد باقیمانده و حداکثر سرعت اگزوز نزدیک به سرعت صدا ، هوا به شدت منبسط می شود و باعث لرزش گاز می شود و در نتیجه صدای خروجی شدید ایجاد می شود.

در ابتدا باید بدانیم که خودروی ما به چه دلیلی صدای زیادی تولید می کند. سنسور اکسیژن از دیگر انواع سنسورهای خودرو می باشد که در مسیر اگزوز قرار گرفته است و وظیفه ی آن این است که میزان سوخت مصرفی را کاهش داد.

میزان صدا به دسی بل (دسی بل) اندازه گیری می شود. این واشر به دلیل جنس و نوع طراحی ساختار نرمی دارد و تحت فشار له شده و شکل می گیرد.

مراقب سوزن کاربراتور باشید، ممکنه با ضربه یا فشار تغییر شکل بده که در این صورت باید به فکر یه سوزن دیگه واسه کاربراتور باشین.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن