اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک

بنابراین ، هنگامی که موتور "غرق" می شود ، مخلوط گاز و هوا که در صدا خفه کن جمع می شود ، هنگام اشتعال ، اغلب ص

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

بنابراین ، هنگامی که موتور "غرق" می شود ، مخلوط گاز و هوا که در صدا خفه کن جمع می شود ، هنگام اشتعال ، اغلب صدا خفه کن های درز را پاره می کند. صدا خفه کن جدید در اطراف محیط با گاز جوش داده شده بود.

به همین دلیل مواردی همچون جلوپنجره پنجضلعی با اجزای الماسی شکل و نوار کروم حاشیه آن، ورودی هوا با فرم عمودی و خروجی­های مستطیلشکل اگزوز در نسخه جدید RDX قابل مشاهده است. نسبت دنده عقب در نسخه دوم ، همانند مدل های قبلی ، 2.93 و کل نسبت دنده هنگام روشن شدن دنده اول 68/18 ، دنده دوم 88/11 ، دنده سوم 19/8 و دنده چهارم بود دنده 6. 06 بود.

در نسخه اول ، نسبت دنده عقب 3.14 و کل نسبت دنده هنگام روشن شدن دنده اول 20.02 ، دنده دوم 12.74 ، دنده سوم 10.10 و دنده چهارم 6.50 بود. از ژانویه 1964 ، کارخانه تولید نسخه دوم Kovrovets-175V را با سیستم اگزوز دو لوله ای معمول و یک سیلندر آلیاژ آلومینیوم با یک آستر فشرده آغاز کرد ، جرقه و احتراق و کلاچ موتور صاف بود ، 175 شماره از دست داده بودند.

هنگام استفاده از این میل لنگ ها روی موتورهای موتور سیکلت K-175 ، آرماتور ژنراتور باید روی یک کلید رنگی قرار می گرفت.

بعد از آشنایی با قطعات موتور سیکلت و کارکرد آنها میتوانیم به بحث اصلی یعنی روشهای رفع کاهش شتاب موتور سیکلت اشاره کنیم، روشهای مختلفی برای رفع کاهش شتاب موتور سیکلت وجود دارد که بعضی از این روشها به سادگی انجام میشوند و برخی نیز پیچیده هستند، در ادامه با این روشها آشنا خواهید شد.

این قطعه با نام صدا خفه کن نیز شنیده میشود. بر این اساس میتوان گفت عمدهدلیل تولید صدای زیاد از بخش سرسیلندر موتور خودرو شما بهاستفاده از روغنموتور نامناسب مربوط میشود.

اگر از ترمز اگزوز بهصورت صحیح استفاده شود میتواند هزینهی سرویس و نگهداری سیستم ترمز اصلی خودرو را بهشدت کاهش دهد و همچنین ایمنی خودرو نیز در هنگام پایین آمدن از سراشیبی حفظ میشود.

علاوه بر آن، رادیاتورهای مسی و برنجی و نیز کولرهای روغنی از دهه 1970 به عنوان استاندارد صنعتی در اتومبیل ها استفاده شده اند. 6. درجه شماره مخصوص مربوط به سفارشات خارج بر روی فرم های سفارش خرید برای لوله ها، ورق ها و برای سایر موارد توسط واحد تدارکات خارج و ثبت در دفتر سفارش خرید خارج.

در موتور ، طراحی یاتاقان سر میله اتصال پایین تغییر کرده است. حالا حلقه اسپلیت در قسمت پایین سر قرار نگرفته بود ، نیازی به نیاز نبود شیارهای سطح داخلی میله اتصال و کانتور خارجی تراش خورده نیست. فیلتر هوا از صدا خفه کن ورودی جدا شده و در کمترین قسمت گرد و غبار - زیر صندلی قرار داده شده است.

در بالشتک سمت راست میل لنگ متحد ، دو کلید راه ساخته شده است که یکی از آنها با رنگ قرمز رنگ شده است. در موتورسیکلت های "Kovrovets-175A" ، "Kovrovets-175B" ، "Kovrovets-175V" لنگر ژنراتور بر روی یک کلید بدون رنگ قرار داده شد.

آخرین مطالب