2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

لنز عدسی ها در چراغ جلو حذف شده اند اما این تغییر آن چنان که باید تفاوت خاصی در دید بیننده ایجاد نمی کند . به

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

لنز عدسی ها در چراغ جلو حذف شده اند اما این تغییر آن چنان که باید تفاوت خاصی در دید بیننده ایجاد نمی کند . به عنوان مثال هنگامی که ترمز موتور سیکلت خود را میفشارید اگر صدای جیغ بشنوید این بدان معناست که لنتهای شما در حال تمام شدن هستند و باید لنت ها را تعویض کنید.

گاهی برای بی صدا کردن دودها از دو صدا خفه کن (به خصوص در موتورهای پر قدرت) استفاده می­شود. در سمند سال دیگر نمی توان به صدای زیاد داخل اتاق اشکال گرفت زیرا در این مدل پمپ بنزین به داخل باک منتقل شده و دیگر صداهای اضافی به اتاق منتقل نمی شوند .

شیار عمودی ضمن ایجاد حالت ارتجاعی در بدنه پیستون در موقع انبساط قسمت راهنمای پیستون را محافظت می کند.شیار در مقابل انبساط زیاد عکس العمل نشان داده،بر بدنه پیستون،در قسمتی که محور های گژن پین قرار دارد، بار زیادی وارد نمی شود.بیشترین نیرو به دامنه فعال پیستون که در سطوح عمود بر تکیه گاه گژن پین است وارد می شود.

هر چند قطعات بدنه کوره ای هم موجود هستند ولی تعداد محدود هستند در نتیجه نمایندگی ها مجبور به گفتن این حرف هستند ولی بهترین گزینه و راحتترین گزینه تهیه لوازم بدنه فابریک و بعد رنگ فابریک درجه 1 بر اساس کد رنگ خودروی شما.ترجیحا در نمایندگی ها این کار را انجام دهید.

«هزینه ارسال برعهده خریدار می باشد و تمامی سفارشات بعد از تسویه حساب کامل ارسال میشود. از جمله تغییرات دیگری که در بخش داخلی خودرو می توان به آن ها اشاره کرد ، همرنگ شدن کمربند های ایمنی با تجهیزات رفاهی داخلی خودرو و نرم تر شدن موارد مورد استفاده در داشبورد جدید سمند سال هستند .

سطح کیفی موارد استفاده شده در داشبورد خودرو افزایش یافته اند و در آن از موكتهاي كف طرح تافتينگ، كفپوشهاي فرشي و داشبورد طرح SLUSH MOULDING استفاده شده است .

تغییرات ایجاد شده در سمند سال نسبت به ال ایکس را از طراحی داخلی شروع می کنیم . علاوه بر لوله ها و محوطه ها، برخی از خنک کننده ها همچنین ممکن است بسته بندی یا عایق صدا را کاهش دهند.

با استفاده از سیستم پخش Alpine به جای سیستم پخش قبلی سمند ال ایکس کیفیت سیستم صوتی این خودرو با استفاده از 4 بلند گو افزایش یافته و علاوه بر این موارد کارآیی سیستم هشدار دهنده خودرو و عملکرد سنسور های عقب بهبود یافته اند .

این قسمت نقش اعمال دستورات ایسیو بر روی بخشهای موتور را ایفا می کند. اما مهم ترین بخشی که سمند سال را در نگاه اول از ال ایکس ساده متمایز می کند طراحی خارجی این خودرو است . دو معضل بزرگ ال ایکس در سمند سال مورد بررسی و ارتقاء قرار گرفته اند .

بله هیچگونه تفاوتی بین جلو پنجره های سورن ای ال ایکس و معمولی وجود ندارد و مشکلی برای این کار نیست. در کامپیوتر مرکزی کنترل خودرو ممکن است مشکلی ایجاد شده باشد. کربن منوکسید و هیدروکربن های حاصل از سوخت های نسوخته موجود در دود خودرو، از آلاینده های خطرناک هوا هستند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن