2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

با عیب یابی خودرو از روی صدا، در این حالت با بررسی این صدا ایراد در سیستم اگزوز و یا لنت ترمز معیوب تشخیص داد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

با عیب یابی خودرو از روی صدا، در این حالت با بررسی این صدا ایراد در سیستم اگزوز و یا لنت ترمز معیوب تشخیص داده میشود. مشکل تشخیص داده شده بعدی در اثر عیب یابی خودرو از روی صدا در این حالت گرفتگی به دلیل تجمع آلودگیها در سیستم است.

یقینا دلیلی وجود دارد که همه ی تولید کنندگان موتور از هارلی دیویدسون و تریومف گرفته تا تولید کنندگان چهار موتورسیکلت بزرگ ژاپنی در تولید موتور برقی رقابت می کنند.

اگر در زمان خاموش و متوقف کردن پیشرانه این مورد پیش میآید، حتما مایع خنک کننده موتور و یا ضد یخ از جایی درون پیشرانه نشت کرده است. افزایش آلایندگی ماشین تا حدود ۳۰ برابر، افزایش مصرف سوخت اتومبیل و افزایش صدای موتور از معایب حذف catalytic convertor میباشد.

صدای ایجاد شده ممکن است، در اثر ایراد در قطعات موتور ماشین باشد، بنابراین توجه به عیب یابی خودرو از روی صدا، می تواند خودرو شما را از یک خسارت احتمالی جدی محافظت کند.

اولین عاملی که در عیب یابی خودرو از روی صدا در این مورد، باید بررسی گردد. مشكلات مختلفي ممكن است در قلب موتور اتفاق افتاده باشد از جمله اين موارد وجود گرفتگي در فيلتر هوا و گذرگاههای ورود هوا است و نوعی مقاومت نسبت به ورود هوا به موتور ایجاد میکند.

کارکرد این نوع گیربکسها به زبان ساده به موقعیت دو پولی مخروطی یکی بر روی محور محرک و دیگری بر روی محور متحرک بستگی دارد که یک تسمه ارتباط میان دو پولی را برقرار میکند.

قطعاتی که از پژو ۲۰۶ به سرقت می رود: در بسیاری از موارد عدم اطلاع کافی از نحوه عملکرد و ایمنی قرار داده شده در این خودرو موجب مبادرت به سرقت از ان می شود.

عیب یابی خودرو از روی صدا یک تکنیک در مکانیکی خودرو است، با آگاهی از این که دلیل صدای خودرو چیست؟

پیدا کردن ایراد اولین گام در رفع آن است، عیب یابی خودرو از روی صدا، دقیقا یافتن ایراد و مشخص کرد قطعه معیوب در خودرو است، صداهای ایجاد شده در خودرو به صورت های مختلف می باشد در این متن علاوه بر بررسی تاثیر عیب یابی خودرو در نگهداری درست آن به انواع این صداها اشاره می گردد.

از مهم ترین راهکارهای نگهداری درست خودرو تشخیص به موقع نقص فنی و رفع آن در کوتاهترین زمان ممکن است.

آخرین مطالب