2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

این وسیله نقلیه که از سال 1885 میلادی به دنیای وسایل نقلیه ورود کردهاست، حاصل زحمات دو مخترع آلمانی گوتلیب دا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این وسیله نقلیه که از سال 1885 میلادی به دنیای وسایل نقلیه ورود کردهاست، حاصل زحمات دو مخترع آلمانی گوتلیب دایملر و ویلهم ماییاخ میباشد.

به سختی میتوان باور کرد که پاگانی هوایرا در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و هنوز هم در عرصه حضور دارد. این نسخه گیراتر از هوایرا که در خلال هفته خودرویی مونتری معرفی میشود به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری AMG با دو توربو مجهز بوده و حالا قدرت قابلتوجه ۸۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری را تولید میکند.

هنگامی که سعی میکنید موتورسیکلت را استارت بزنید، با ورود سوخت به محفظه احتراق و عدم جرقه زدن صحیح شمعها بدون اینکه جرقهای در موتور و در شمع اتفاق بیفتد مقدار زیادی سوخت در موتور خفه میشود که اغلب با بوی شدید بنزین همراه است.

کاربراتور در واقع مهم ترین قطعه در سیستم های سوخت رسانی موتور سیکلت های کاربراتوری است. در واقع سیستم اگزوز تویوتا لندکروز خود از چند بخش تشکیل شده است که عبارتند از منیفولد خروجی، لوله های رابط، لوله اگزوز، انبار صدا خفه کن و لوله پخش کننده دود می باشد.

اگر خودتان راحت نیستید که سیستم اگزوز ماشین خود را تعویض کنید ، برای تعویض اگزوز خودرو از یک مکانیک حرفه ای بخواهید تا به شما کمک کند تا آویزها ، واشر منیفولد یا مبدل کاتالیزوری خود را جایگزین کنید.

قبل از انتخاب هر یک از این گزینه ها اگر بخواهیم ساعت و تاریخ این دستگاه را تنظیم کنیم با تایپ عدد 12 در صفحه اصلی، صفحه ای باز می شود که با تایپ کلمه DATE & TIME می توان به ترتیب زمان و تاریخ را وارد کردو با زدن a به صفحه اصلی بر می گردد.

اگزوز قهرمانی فوق مناسب برای تمام موتور سیکلت هایی که اگزوز کنار دارند مثل آپاچی،پالس 180، هوندا و غیره مناسب است .خریداران توجه داشته باشید برای نصب آن روی هر موتوری بایستی اگزوز قبلی برش بخوره و حتما از مکانیک موتور سیکلت یا شخصی که متخصص باشد در این زمینه باید کمک گرفت.

زیرا موتور سیکلت یک وسیله مکانیکی است که در آن برق و سوخت و .. در کنار هم وجود دارد و از این جهت خطرناک میباشد.

مگر می شود دو خودروی کوپه اسپرت را کنار یکدیگر تست کنیم و یک درگ مردانه را برگزار نکنیم؟ صدای گیرای پیشرانه از طریق یک سیستم اگزوز جدید که دارای ۶ خروجی اگزوز است به گوش خواهد رسید. هشدار: برای خارج شدن هوای خروجی از هر فلنج آن را احساس کنید، اما لمس نکنید.

هر فلنج را از نظر خروج گازهای خروجی بررسی کنید. مبدلهای کاتالیستی در اگزوز خودروها به منظور فراهم کردن محلی برای اکسایش و کاهش محصولات جانبی سمی حاصل از احتراق سوخت به کار میروند. مورد بعد که ايراد اصلي اين سمند بود مصرف سوخت فوق العاده بالا روي گاز نسبت به مدل سخنگوي قبليم بود.به طوري که سمند سخنگو در حالت گاز در شهر ٢٠٠ کيلومتر را طي ميکرد ولي سمند مالتي پلکس در شهر ١۴٠ کيلومتر با گاز طي ميکرد.ولي مصرف بنزين هم دو يکسان و حتي صداي موتور مالتي پلکس خيلي کمتر بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن