2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

در این جا صحبت از یک موتور 8 سیلندر V شکل جدید است که 4.0 لیتر حجم دارد و از توربو شارژر دوقلو بهره میگیرد. 6

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در این جا صحبت از یک موتور 8 سیلندر V شکل جدید است که 4.0 لیتر حجم دارد و از توربو شارژر دوقلو بهره میگیرد. 6- پیمانکار می بایست متناسب با حجم تولید، تجهیزات و طرح های کنترل لازم را برای نیروهای انسانی به کار گیرد.

مراجعان به مراکز واکسیناسیون باید پلاک خودرو را به مراکز واکسیناسیون اعلام کنند. لوله ها را از نظر نشت هوا کنترل کنید و در صورتیکه عیبی پیدا نکردید باید با متخصص مشورت کنید. سیستم اگزوز به فلپ مجهز شده و اگر کسی به دنبال صدای بلند و تکاندهنده است؛ باید از لولههای مسابقهای بدون مبدل کاتالیزور و OPF/GPF (موجود در نمونهی صادراتی) استفاده کند.در کابین از تزئینات کربنی برای ایجاد هماهنگی با نمای بیرونی استفاده شده است و میتوان آنها را روی داشبورد، کنسول میانی، فرمان، رو دریها، پدال شیفتها و حتی درِ صندلیهای جلو و پوشش دوتکهی پشت آنها مشاهده کرد.

۳- سامانه تعلیق و فنربندی: در خودروهای جدید دستگاه فنربندی در هر دقیقه بیش از ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ بار نوسان میکند تا اتاق و شاسی، سرنشینان را در معرض ضربههای ناشی از ناهمواریهای جاده قرار ندهد.

مطمئن شوید که مسیر از مخزن بنزین تا پمپ بنزین باز است، سر پمپ را بردارید و فیلتر پمپ را تمیز کنید و مطمئن شوید موقعی که سر پمپ را دوباره بستید محکم است و راه نفوذ هوا بسته شده است.

موتور روشن شده ولی دوباره خاموش می شود. کنترل و دوباره تنظیم کنید. شکستگی در دلکو و چکش برق را بررسی کنید و از نظر نداشتن رطوبت مطمئن شوید، هنگامی که جرقه ای از سر سیم کوئل به دلکو مشاهده نشد اتصال های مدارجرقه و پلاتین را کنترل کنید.اگر سرشمع ها برق وجود دارد، عیب مربوط به سوخت است.

جرقه سر شمع مشاهده می شود. رجوع کنید با تکیه بر مسئله ساسات جرقه و شمع ها. خرابی در سیستم بنزین و یا سیستم جرقه است. در شروع کار موتور و با توجه به بررسی دمای موتور و دمای گازهای خروجی توسط سنسور ویژهای که به همین منظور طراحی شده است، سیستم مدیریت EGR وارد فاز گرم کردن موتور یا Warm Up میشود.

در صورتی که پمپ مکانیکی باشد. در صورتی که بنزین به کاربراتور می رسد. در دور آرام موقعی که موتور سرد است خاموش می شود. همچنین با استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو چینی در سپند خودرو می توانید وضعیت خرید اقساطی سایر محصولات چینی در بازار ایران را بررسی کنید.

در صورتیکه امکان داشته باشد پیچ گاز را زیاد کنید. به داخل کاربراتور نگاه کنید گاز بدهید. با استفاده از تجهیزات عیب یابی و منوی اندازه گیری پارامترها موقعیت دریچه گاز را شناسایی نمایید و وضعیت دنده ها را مشاهده کنید.

اتصال بنزین از کاربراتور را شل کرده استارت بزنید و پمپ شدن بنزین را بررسی کنید. بنزین به کاربراتور نمی رسد. روغن زدن به محور دریچه کاربراتور ممکن است کمک کند.

ساسات درست کار نمی کند. در صورتیکه کار نکرد به متخصص رجوع کنید. به دست آوردن سهم بیشتر از تقاضای داخلی و خارجی نیازمند افزایش کارآیی و بهره وری تولید در این صنعت است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن